MuscleMeat

kort kuurtje

jeronimow

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Hallo,

zou een kort maar (voor mij) nogal hevig kuurtje willen gaan doen van 5 weken...

week 1: 400 deca, 500 susta
week 2: 600 deca, 500 susta, 200 overdrive
week 3: 800 deca, 750 susta, 400 overdrive
week 4: 600 deca, 500 susta, 200 overdrive
week 5: 400 deca, 500 susta

afbouwen met nolvadex en clomid
alles is van "gs"
heb een licht kuurverleden en zou nog wat willen bulken...

Heb me laten wijs maken dat dit een goed kuurtje is, is het te kort volgens jullie?
Moet ik het over meerdere weken verspreiden?

Thx on the beforehand!

Hallo,

zou een kort maar (voor mij) nogal hevig kuurtje willen gaan doen van 5 weken...

alles is van "gs"

Heb me laten wijs maken dat dit een goed kuurtje is, is het te kort volgens jullie?

Thx on the beforehand!

Dit zijn niet de middelen om kort mee te kuren man!
Zijn juist de meest lang werkende.....
Doe dan gewoon 8-10 weken.
Of ga voor kort werkende middelen zoals acethaten en propionaten etc

• Topic Starter Topic Starter
Dit zijn niet de middelen om kort mee te kuren man!
Zijn juist de meest lang werkende.....
Doe dan gewoon 8-10 weken.
Of ga voor kort werkende middelen zoals acethaten en propionaten etc

Zou je dezelfde dosissen nemen voor 10 weken of iets meer verdelen over de 10 weken?

10 weken is prima! Dosis van ieder aas constant houden. De dosis hoort afhankelijk te zijn van je stat's (leeftijd, gewicht, lengte) vet% is ook handig om te weten.

Doe zelf nog eens een voorstel zou ik zeggen. :)

lengte vd esters mss?

heb je uberhaupt verstand van kuren/medicijnen/esters ed?

hallo ik wil mijn eerste kuur zetten ben al tijdje bezig en tis moment ervoor
ik zou sustanon 250mg +nandrolone decanoate3ml gebruiken voor 8weken is dit wel goed voor de 1ste keer en zijn er geen zware risco's bij het zelfinspuiten of zou je dit bij uw dokter kunnen doen

hallo ik wil mijn eerste kuur zetten ben al tijdje bezig en tis moment ervoor
ik zou sustanon 250mg +nandrolone decanoate3ml gebruiken voor 8weken is dit wel goed voor de 1ste keer en zijn er geen zware risco's bij het zelfinspuiten of zou je dit bij uw dokter kunnen doen

de ene dokter zal het doen, de andere niet, zou het zeker eens vragen, is altijd veiliger dan zelf spuiten! vooral bij uw eerste kuur!

geef even wat stats gewicht lengte trainings jaren enz dan zullen de kenners u wel helpen ;-)

Hallo,

alles is van "gs"

Thx on the beforehand!

Dit gaat idd helemaal nergens over....

ik heb geen eens zin om er op in tegaan...........:(

ik sluit me bij AAJ aan...;)

Wat komt die Vinie hier trouwens plots iemand anders'topic vernken met vragen over zijn eigen kuur ? Die gekke Belgen toch !!! (hehe, ben er zelf één)

Op- en afbouwen werd vroeger aangeraden, het zogenaamde piramidesysteem, bv voor dianabol, maar is intussen allang achterhaald, vertrouw de mensen hier maar, ipv de illustere personen in de lokale gym...
neem van mij aan dat je hier op 1 maand 10 keer meer kan te weten komen dan alle lokale "bodybuilders" en AAS-verkopers uit de streek samen !

Dit gaat idd helemaal nergens over....

jah... daar hebben we veel aan he man aan dit soort commentaar! ipv te zeggen wat er mis is... Das de geleerde willen uithangen zonder zelf echt een antwoord klaar te hebben volgens mij...

Wat komt die Vinie hier trouwens plots iemand anders'topic vernken met vragen over zijn eigen kuur ? Die gekke Belgen toch !!! (hehe, ben er zelf één)

Op- en afbouwen werd vroeger aangeraden, het zogenaamde piramidesysteem, bv voor dianabol, maar is intussen allang achterhaald, vertrouw de mensen hier maar, ipv de illustere personen in de lokale gym...
neem van mij aan dat je hier op 1 maand 10 keer meer kan te weten komen dan alle lokale "bodybuilders" en AAS-verkopers uit de streek samen !

Thx, daar heb ik tenminste iets aan! kunnen we niet zeggen van sommige andere "professoren" die alles afkeuren en zelf geen antwoord weten!

thx

Deca en susta bevatten lange esthers
die pas na 3 of 4 weken goed beginnen te werken
dus af te raden om na 5 weken te stopen

gewoon constante dosis houden
deca 1 week vroeger stoppen dan sust

bv:
deca 400mg week 1 tot 9
susta 500mg week 1 tot 10

Terug
Naar boven