XXL Nutrition

korte esters tegen acne?

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
60
Iemand ervaring met acne en korte esters. Bij enanthate esters krijg ik acne, zou een korte ester als propionaat minder kans geven op acne ?

Heeft niks met het ester te maken.
De acne krijg je van DHT, en alle test zet voor een deel om naar DHT.
Dagelijks je gezicht goed reinigen met Benzac wash (te koop bij de apotheek) helpt.

Het is vooral door sterke schommelingen van de bloedwaarde dat acne het meest gestimuleerd lijkt te worden. Dus zo snel mogelijk een stabiele waarde verkrijgen zou moeten helpen. Dat kan je met in principe alle esters, gewoon een kwestie van timing en dosering.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb alle keren, om de 5 dagen geinjecteerd, toch blijf ik er enorm gevoelig voor. Mijn nek schiet vol met acne, rug en gezicht. Zou finasteride de acne kunnen verminderen ?

Ik word er waarschijnlijk om vermoord als ik dit zeg, maar als je er telkens last van hebt gewoon EOD 20 mg roaccutane nemen gedurende je kuur t/m je PCT en wellicht nog een paar weekjes daarna.
Ja, het is geen mild middel maar werkt wel geweldig.

veel anti-oxidanten tot je nemen helpt ook, evenals veel water drinken. groene thee capsules en melatonine (voor het slapen gaan) zijn naar mijn mening erg effectief. en eventueel als last resort roaccutane.

vitamine b5 en zonnenbanken...(zowiezo lekker om 'n kleurtje te kweken)

Vit B5 inderdaad, 5-10gr per dag verdeeld over 2-4 dosissen, tesamen met benzoylperoxide voor de plekjes op je gezicht. Mocht dat niet helpen en wil je er toch iets aan doen kan je roa overwegen 10mg ED doet de trick meestal, NIET tegelijk nemen met 'n 17aa.

Terug
Naar boven