AndroidHealthClinic

Korte esters vraag

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik was benieuwd naar jullie reacties op het volgende

Kuurverleden:

1 x test enanthaat 250 mg / 50 mg dianabol -
1 x test enanthaat 250 - deca 200 -
1 x test enanthaat 500 - Boldenone 500 -

Allemaal Enanthaat versies dus eigenlijk wel eens benieuwd naar de "korte esthers"

Doel: Hard & droog worden.

Nu lees ik dat de werking van korte esthers sowieso al heftiger is dan de langere, welke geleidelijk vrijkomen, dus graag jullei oordeel over de doseringen, kijken dnaar mijn kuurverleden heb ik dus nog nooit meer dan een gram gehad.

test prop 150 mg eod
tren ace 110 mg eod (1,5 ml/1 ml = 75 mg)
masteron 150 mg?

wie?

is heftig hoor
tren is sowieso erg hoog voor eerste keer, zou t op 75mg eod houden
en masteron op 100mg eod
en dan test prop op 100mg eod

heb je dus
test 100 mg eod
tren 75 mg eod
masteron 100mg eod

en dat maal 3,5 p/w (gemiddeld genomen) zit je bijna aan een gr p/w.
en korte esters bevatten meer werkzame stof dan lange esters. dus zou niet te hoog gaan.
evt iets nemen tegen prolactin van tren?

igg suc6

• Topic Starter Topic Starter
is heftig hoor
trenbolone is sowieso erg hoog voor eerste keer, zou t op 75mg eod houden
en masteron op 100mg eod
en dan test prop op 100mg eod

heb je dus
test 100 mg eod
trenbolone 75 mg eod
masteron 100mg eod

en dat maal 3,5 p/w (gemiddeld genomen) zit je bijna aan een gr p/w.
en korte esters bevatten meer werkzame stof dan lange esters. dus zou niet te hoog gaan.
evt iets nemen tegen prolactin van trenbolone?

igg suc6

Zoals t3?

Heel goed ;)
Trouwens, zoals hierboven al gezegd is, die combinatie is erg heftig, dus hou je trenbolone nog maar op 75mg, die test op 100 á 150 en die masteron ook op 150! Zo heb ik hem zelf ook gedaan, en geloof me, was een transformatie :D

Dus T3 op 25 mcg? Test op 100, masteron op 150, tren op 75?
Welke sides zijn te verwachten?

Had je ongeveer dezelfde kuurhistorie als mij dan Botje?

Dieet ? Bulking time, op onderhoudsniveau of eronder?

prolactin kun je tegengaan met diostinex,bromo en t3

Ironically, even though Tren is an excellent contest prep drug, it lowers your thyroid level(23), and this raises prolactin. I recommend taking T3 (25mcgs/day) along with your Tren to avoid elevating your prolactin too high via this route.
noot: 23 Res Vet Sci. 1981 Jan;30(1):7-13.

The use of a 19-nor compound like trenbolone also increases prolactin…. bromocriptine or cabergoline are often recommended to lower prolatin levels (20).
noot: 20 2003 drug handbook.

Trenbolone is also a noted progestin: it binds to the receptor of the female coïtus hormone progesterone (with about 60% of the actual strength progesterone) (17). In sentitive steroid.com members this can lead to bloat and breast growth worse still, trenbolones active metabolite17beta-trenbolone has a binding affinity to the progesterone receptor (PgR) that is actually greater than progesterone itself (18).
noot: 17 Cancer Res 1978 Nov; 38(11 Pt 2):4186-98
18 APMIS. 2000 Dec;108(12):838-46.

en als je echt goede contacten hebt:
Falsodex

(Originally posted on www.*****************.com)

Falsodex is an estrogen receptor antagonist, which has no agonist effects at all. What it does is downregulates Estrogen Receptors (kinda like how Clen DownRegulates your beta receptors....so you get decreased effects from the stuff). Basically, it binds to the Estrogen Receptor more strongly then Tamoxifen, but still has no estrogen agonist effects. Here's the interesting part:

The resultant downregulation of your Estrogen Receptors from the use of Falsodex results in decreased expression of the Progesterone Receptor as well! Tamoxifen, as we all know, can increase the sides from progesteronic drugs because of an increase in progesterone receptor expression. So you can take this stuff as both an anti-estrogen and an anti-progestin! No more buying Arimidex or whatever, and Bromocriptine! Sweet, huh?

But here's the part that really gave me a hard-on:

The stuff is administered via an IM injection of 250mgs once per month! And at that dose, it has have most if not all of the same estrogen lowering effects of 1mg/day of Arim or 2.5mgs per day of Letrozole, but has the added benefits of lowering progesterone receptor expression.

Enjoy, Kiddies...

References:
(Br J Cancer. 2004 Mar;90 Suppl 1:S15-8)
(Drugs. 2004;64(6):633-48.)
(J Steroid Biochem Mol Biol. 2001 Dec;79(1-5):209-12)

Mwa heb niet echt veel kuurtjes gedaan, was me 2e á 3e zo een beetje.
Eten doe ik altijd op onderhoud, geen dieet geen bulken.
Gewoon 's ochtends normaal je broodjes eten, smiddags een bordje cruslie en daarna avond eten, thats it. Maar voor het slapen stop ik me altijd helemaal vol met eiwitten. 500gr kwark en een een flinke eiwitshake (langzaam eiwit).
Works for me

Mwa heb niet echt veel kuurtjes gedaan, was me 2e á 3e zo een beetje.
Eten doe ik altijd op onderhoud, geen dieet geen bulken.
Gewoon 's ochtends normaal je broodjes eten, smiddags een bordje cruslie en daarna avond eten, thats it. Maar voor het slapen stop ik me altijd helemaal vol met eiwitten. 500gr kwark en een een flinke eiwitshake (langzaam eiwit).
Works for me

Sides?

Ik heb begrepen dat de t3 prolactine tegengaat bij 19-nor, dus in principe zou t3 bij een test-deca kuur ook aanbevelingswaardig zijn?

Iemand iets over de doseringen t3?

zou niet te hoog gaan. op us boards raden ze om sides tegen te gaan 25mcg aan. als cutting drug gaan ze tot 150mcg p/d

Progesterone Control

Lilopristone, Onapristone: These are progesterone blockers also, said to be safer and possibly more effective than RU-486 when it comes to progesterone blocking. They were developed after RU-486 in an attempt to make more effective, less harsh drugs to block progesterone.

Dostinex (Cabergoline), Bromo (Bromocriptine), B-6 : These are used for Deca/Tren gyno sides. This type of gyno is related to progesterone and its receptors. Tren/Deca may act on the progesterone receptor, as they are progestins, and may increase prolactin in the blood (causing lactating). These drugs stop production of prolactin at the pituitary gland. Controlling estrogen levels with an AI also helps here, as progestins themsleves haven't been proven to cause gyno.

RU-486 (Mifepristone - abortion pill) : This drug has the ability to block estrogen, progesterone AND cortisol. It may or may not be very well tolerated, but I would like to find out more about it, as it is used in the bodybuilding world. In post cycle therapy it is used to block cortisol and progesterone. A powerful drug that may turn out to be a good choice, but i need more evidence and feedback from experience useing RU-486. Check out this thread i have going if you would like to learn more about it :

zou niet te hoog gaan. op us boards raden ze om sides tegen te gaan 25mcg aan. als cutting drug gaan ze tot 150mcg p/d

Ik weet dat t3 een schildklierhormoon is en mensen met stofwisselingsproblemen ( schildklier) hiermee ook behandeld worden.....
kan alleen de link dus niet plaatsen met het bestrijden van sides..?

T3- Anti oestrogene werking>???

ff goed lezen vriend:
Ironically, even though trenbolone is an excellent contest prep drug, it lowers your thyroid level(23), and this raises prolactin. I recommend taking T3 (25mcgs/day) along with your Tren to avoid elevating your prolactin too high via this route.

dus.....tren verlaagt tyriod levels, prolactin stijgt, dus wat doe je dan? neem je tyriod hormoon om prolactin level onder controle te houden.
is geheel iets anders dan t3 en anti-oestrogeenwerking.

Terug
Naar boven