XXL Nutrition

korte kuur najaar

pampam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
mensen ik zit al een beetje te verzinnen voor een lekkere hardmaker voor na de vakantie ergens ofzo, wanneer mn lichaam weer hersteld is van mn laatste kuur.
Ik zat zelf aan een korte kuur te denken met snelwerkende middelen.

mijn opzet is als volgt:

Week 1-5: Test prop 100mg eod
Week 1-5: Tren Acetaat 75 eod
Week 1-5: Winny depot 50mg eod

en als nakuur neem ik 3 weken nolva 20mg denk niet dat ik na 5 weken al dik aan de hcg moet ofzo (of wel?)

wat denken jullie ervan is het teveel van het goede of kan het er wel mee door? Of is het te kort? denk zelf dat je met deze middelen wel een goed resultaat mag verwachten en ik hoef geen 10kilo aan te komen ervan ofzo

de kuur is niet kort en ziet er goed uit.

ik geloof wel dat je daarmee je geplande resultaten naar tevreden zult halen.

iig succes maat, zit er zelf ook aan te denken om het zelfde te doen. ik wacht eerst jou reactie wel af, hou ff een logje bij als je wil.

Sja ligt ook wel grotendeels aan je vetpercentage bro. Als je harde spieren bedekt zijn met onderhuids vet heb je er nog weinig aan.

• Topic Starter Topic Starter
mn percentage schommelt tussen de 7 en 8 maar blijft wel altijd onder de 8.

nee is niet echt cutten maar gewoon een kuur waar je hard in blijft laat ik het dan zo zeggen haha

ik neem time on = time off dan kom ik toch niet in november uit?

trouwens ik ben van plan winny van GG te nemen maar een maat van me had deze ook en kon gelijk haast niet meer lopen na het zetten haha. dus weet niet of andere mensen hier last van hadden of misschien kan hij gewoon niet injecteren

Zou het niet weten.....ergens anders zetten misschien?

mm ok you win ik had het idd anders moeten formuleren: ik wil weer beginnen als mn lichaam ver genoeg is hersteld om te kunnen kuren. zo beter :D

Je moet in ieder geval time-on plus nakuur plus een aantal weken nemen om langer natural dan ON te zijn.

Je kuur van 5 weken vindt ik zoals anderen hier niet kort. Je axis heb je na 5 weken in ieder geval plat gelegd us waarom niet 3 weken langer of 2 weken korter?

De AAS in je kuur zijn in ieder geval een prima combi.

hmm ik vond alles onder 6 weken al kort. ok dus als ik je goed begrijp elmo kan ik beter maar 3 weken kuren of 8 weken kuren. en dan 8 weken omdat je de boel dan toch al plat hebt en het dan beter goed af kan maken neem ik aan?
Nouja het is nog even weg dus ik kan er nog goed over nadenken

Terug
Naar boven