Fitness Seller

Korte kuur,

WINSTROLST

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Ik heb mijn laatste kuur afgebroken omdat mn acne weer begon op te spelen, ik ben meteen naar de docter gegaan en ja hoor doosje roaccutane, alle acne is nu weer weg. Ik ga in de eerste week van augustus een kuurtje pakken maar naar mijn zin is mijn vetpercentage te hoog 17% of 16% dus wilde ik en cutkuurtje pakken. Van ongeveer 5 weken.

De kuur gaat waarschijnlijk worden

1-5: trenbolone Ace 100mg eod
1-5: Test Prop 100mg eod
1-5: Winstrol 50mg/dag

Nakuur week 5 t/m 6 - 40 mg nolvadex e.d.

Ik weet verder zelf niet veel van korte kuurtjes af maar ik ben er over na gaan denken door het topic van Bigmaus en voor mijn acne is het stukken beter nu nog maar zien of ik de gains kan behouden.......

Laatst bewerkt:
klopt niet echt he!

1 De Eq is veels te kort om er iets van uit te halen.
2 Er zit geen TEST in.
3 je nakuur begint te vroeg.

Ook al met een redelijke dosis eq is het toch te kort om er iets mee te winnen en dan maar 4 weken...

Ik zou zoiets doen in jou optie

Test 100mg ed - Tren 75mg ed - Winny 50mg ed - Masteron 100mg ed ...

voor min 4-6 weekjes

E.v.t. de masteron eruit of de tren en vervangen door n.p.p. Nondrolone-phenyl-propionate...

Nee kerel....dit is gewoon niet goed bro.

Eq hoort niet thuis in een short cycle....alleen in lange cycles.
Idd geen test zie ik....vreemd.

Als je niet met monster-doseringen aan de gang wil/kan, pak dan alleen korte esters in deze kuur.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Ja dankjewel voor de reacties ik heb zelf veel gezocht maar over korte kuren vond ik niks. Ik hoop dat er nog mooie tips komen, en dat ik er geen test in heb gedaan is vanwege de acne die ik er altijd van krijg. Kan ik niet heel laag in de test gaan zitten misschien, iemand misschien een leuk schematje niet langer dan 5 weken

kan het niet 6 weken?

week 1-6 test prop 150mg/eod
week 1-6 winstrol 50mg/dag

en natuurlijk een nakuur

1-5: Tren Ace 75mg eod
1-5: Test Prop 100mg eod
1-5: Winstrol 50mg/dag

CUTTEN

Beast dat is echt een mooi kuurtje dat jij hebt samengesteld. Ik denk dat ik daar wel lekker op ga, dan bewaar ik de boldenone wel voor een ander keertje. Iemand anders nog suggesties??
:D

Ik zou ook idd kiezen voor test prop, winny, tren, masteron.

te kort om goed te kunnen dalen in vet%,
daarnaast mis ik, als cutcycle, de clen en de t3 (t3 zeker bij tren!).
een kilo p/w verliezen is best veel, dus zou langer doen.

Dennis 999 hoe bedoel je een kilo per week verliezen ??:eek:

Ik hoop toch wel wat massa aan te zetten en en paar % in vet te dalen volgend jaar voor de zomer pak ik de ultieme martel cutting kuur !!!! :p :D

massa pakken en cutten is bijna voor niemand weg gelegd mijn vriend ;)

Terug
Naar boven