AndroidHealthClinic

Korte- of Lange kuur voor beginnende gebruiker

Berry2000

Cool Novice
Waardering
0
Nu ik na bijna 2 jaar lezen dacht iets te weten.... nog wat vragen...
Een jaar geleden heb ik ook al gepost over wat kuurvoorstellen enz..
Tijdelijke terugslag gehad met een schouderblessure.. Bovenop gekomen weer...
Nog meer lezen.. Denken aan een kuurtje.. Nu de vraag:

Ik lees steeds meer over die korte kuurtjes met de wat snellere esthers.. als beginnende kuur.. is dat ook een optie?.. Of kun je je dan beter houden aan de standaard als een test only voor 12 weken of eventueel een test-deca??

Graag zou ik jullie reacties willen horen...

Alvast bedankt heren..

Hou het gewoon simpel:

375mg a 500mg test enanthate 8 a 10w, is en blijft de ultieme beginnerskuur en nog goedkoop ook. De rest hoef je je geen zorgen om te maken

succes

Nu ik na bijna 2 jaar lezen dacht iets te weten.... nog wat vragen...
Een jaar geleden heb ik ook al gepost over wat kuurvoorstellen enz..
Tijdelijke terugslag gehad met een schouderblessure.. Bovenop gekomen weer...
Nog meer lezen.. Denken aan een kuurtje.. Nu de vraag:

Ik lees steeds meer over die korte kuurtjes met de wat snellere esthers.. als beginnende kuur.. is dat ook een optie?.. Of kun je je dan beter houden aan de standaard als een test only voor 12 weken of eventueel een test-deca??

Graag zou ik jullie reacties willen horen...

Alvast bedankt heren..

Als je er echt zoveel over gelezen hebt dan had je ook kunnen lezen dat korte kuren niet voor beginners zijn.
Voordat je weet wat JOUW aas is moet je eerst normale kuurtjes hebben gedaan zoals Flex hierboven voorsteld.

Stel, het blijkt dat je super hard op winny gaat, dan zou je later dit middel in een korte kuur kunnen toepassen.
Netto opbrengst is beter dan in een lange kuur imo.

:clap: Wijze muis

Als je er echt zoveel over gelezen hebt dan had je ook kunnen lezen dat korte kuren niet voor beginners zijn.
Voordat je weet wat JOUW aas is moet je eerst normale kuurtjes hebben gedaan zoals Flex hierboven voorsteld.

Stel, het blijkt dat je super hard op winny gaat, dan zou je later dit middel in een korte kuur kunnen toepassen.
Netto opbrengst is beter dan in een lange kuur imo.

bigmaus, winny gedurende een lange kuur? Je boedoelt dan bv. 10wk test + 6wk stanozol?

bigmaus, winny gedurende een lange kuur? Je boedoelt dan bv. 10wk test + 6wk stanozol?

Goed voorbeeld idd.
De werking van deze middelen zijn achteraf goed te beoordelen
Omdat beide middellen op verschillende tijdstippen inkicken.

Mocht winny dus goed hebben gewerkt voor je, zou je deze dus in een korte kuur kunnen toepassen.
Op deze manier leer je dat.

Terug
Naar boven