XXL Nutrition

Krazy Kujo Trailer

Bruut filmpje :)

Als hij dat met een lengte van 1.80-85m en een gewicht van 80-90kg zou kunnen of hoger. De meeste van zulke jongens zijn erg klein en licht. Dus wanneer je bijv. 1. 60m bij 50kg weegt, daardoor zijn zulke "tricks" niet eens zo heel moeilijk met wat training. Enja, ik kan het weten. Omdat ik iemand ken die ook horizontaal aan een lantaarn paal kan hangen en noem maar op.

Laatst bewerkt:
Als hij dat met een lengte van 1.80-85m en een gewicht van 80-90kg zou kunnen of hoger. De meeste van zulke jongens zijn erg klein en licht. Dus wanneer je bijv. 1. 60m bij 50kg weegt, daardoor zijn zulke "tricks" niet eens zo heel moeilijk met wat training. Enja, ik kan het weten. Omdat ik iemand ken die ook horizontaal aan een lantaarn paal kan hangen en noem maar op.

je kracht ligt ook deels aan je gewicht dus die mannetje blijven sterk hun zijn gewoon sterk voor hun lichaams gewicht daarom zijn er ok gewichts klasse in de vechtsport.

Midgets zijn in verhouding tot hun lichaamsgewicht meestal sterker dan een "normaal" persoon. Ook speelt het begrip hefboomwerking een grote rol. Kijk maar eens naar het turnen met ringen. Daar ben je al snel afgeschreven boven de 1.65m. Maar begrijp me niet verkeerd. Heb er zeker wel respect voor...

Indrukwekkend filmpje. Vooral hoe hij in die touwen klom, puur op armkracht. En dat hij aan die stang hangt, dat is ook erg knap.

Terug
Naar boven