XXL Nutrition

krea alkalyn

Mojca

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Ik heb er over zitten om creatine , meer bepaald krea alkalyn de blauw witte capsules te nemen , iemand die het mij afraad ? Iemand verdere info ..

Groeten

de blauw witte capsules -> zal wel merkbepaald zijn deze zijn wrsch van xxl?

het kan geen kwaad maar het is duurkoop als je niet eerst gewone monohydraat uitprobeert :) just my .02

ga gewoon voor kre alkalyn zonder iets meer. Zoek gewoon op kre alkalyn bij één of andere supps verkoper en ja zal het wel vinden. Is zeker geen duurkoop, integendeel. Je hebt er trouwens stuk minder van nodig dan gewone creatine.

ga gewoon voor kre alkalyn zonder iets meer. Zoek gewoon op kre alkalyn bij één of andere supps verkoper en ja zal het wel vinden. Is zeker geen duurkoop, integendeel. Je hebt er trouwens stuk minder van nodig dan gewone creatine.

Ja, je neemt er iets meer van op, maar de prijs per opgenomen gram scheelt nog en heel pak hoor :)

ben sinds 8 dagen met kre bezig. zeer content van. kracht gaat er goed van omhoog. ( heb deze week al elke oefening verzwaard of meer reps gedaan. train met logboek elke laatste serie tot failure, dus kan echt nakijken of het vooruit gaat)
2500 mega caps van olimp ( bij xxl ).
120 caps voor 36 euro geloof ik. 2 caps 's morgens bij ontbijt en op trainingsdagen neem ik er 2 een uur voor de training.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi ik heb er dus gekocht !
de blauw witte krea kalyne met caffeïne daarin dacht ik ..
Ik moet er 2 nemen voor ik ga trainen , ongeveer een halfuur à een uurtje voordien..
Is dit genoeg ?

Groeten!

Van een bestel-site geplukt..kre-alkalyn capsules dosering( Kre-alkalyn 1500 van fit sports nutrition):

Kre-Alkalyn capsule Dosering:
Bij normale work-out en arbeid
1 tot 4 capsules a 750 mg per dag
3 capsules ongeveer 1 uur voor elke work-out op een lege maag innemen.
1 capsule 15 minuten na de training/workout

Bij extra zware training en arbeid
1 tot 5 capsules per dag.
inname 1 capsule bij het ontbijt .
3 capsules ongeveer 1 uur voor de work-out op een lege maag innemen.
1 capsule 15 minuten na de training / workout

Ben sinds een week begonnen met kre-alkalyn. De eerste paar trainingen merkte ik weinig, maar vandaag heb ik de training van mijn leven gehad. Alles ging makkelijker, ik had meer kracht en ik kon gewoon lekker zwaar gaan. ff afwachten of dit zich blijft herhalen.

Terug
Naar boven