MuscleMeat

Kreta

Anabolica neem ik aan? Meestal krijg je nix mee in de grote steden, moet je voor de binnenlanden in.

Johny zei:
Wel leuk, alleen er is niet zo gek veel te doen behalve uitgaan en Start beach. Kreta is een beetje een kaal eiland. Je kan er blijkbaar ook op jeep saffari, maar dat stelt ook niet zo heel veel voor.

Toen ik daar was vond ik de NRG wel een coole tent. Verder heb je nog een aantal grote discotheken waar ik de naam niet meer van weet. Dus lekker uitgaan en smiddags een beetje op star beach rondhangen is prima. Dan kun je ook nog ff bungijumpen of een fotoshoot op het strand laten maken:) Wel posten op dbb die foto's :)

Hij bedoelde dus naw of er wat aan AAS te halen valt. ;)

• Topic Starter Topic Starter
hehe ok thx bro's, maar ik doelde toch op AAS :)

Ga je dit jaar ook beginnen?

Ben wel benieuwd wat z'n stats nu zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
Anabolic is toch gewoon spieropbouwend ;)

ben nu 1.87m, 94 kg, ca 13% vet

Je kunt natuurlıjk de deca-norma (nandrolone-decanoaat) halen.

Is Europese Unie.Anabolen staan tesamen op de lijst met verdovende middelen.
Dit wil zeggen dat elke apotheek verkoop van AS moet verantwoorden met een voorschrift,en daar bestaat een controle op die tot ernstige sancties kan leiden voor de betrokken verkoper.Heb de vraag reeds gesteld in Griekenland en de reactie was tamelijk vijandig.Ga naar Egypte,Turkije,de rest van Afrika,Zuid-Amerika,Oostblok.

Nee dan het Oostblok! Als je goede fakes wilt kopen moet je idd naar het oostblok.
Egypte is wel een goede keuze.
Maar hij ging naar Kreta toch?? :D

Ik had gehoord/gevonden met search dat Griekenland de wetgevingen heeft aangepast. Weet iemand of je er nog wel nolva kan krijgen in de apotheek?

Terug
Naar boven