AndroidHealthClinic

Krijg cd niet afgespeeld

Courtisane

Just for you....
Elite Member
Waardering
11
Ik zit dus met het volgende probleem.
Ik had filmpjes op mijn telefoon staan en die wou ik dan op een cd zetten om ze vervolgens op de dvd-speler af te spelen.
Nu heb ik eerst via een omzet programma de filmpjes omgezet in verschillende type: Mpg, avi, wmv etc maar ik krijg ze maar niet afgespeeld :cool:

Wat moet ik doen om het wel op de dvd afgespeeld te krijgen.

Bij Mpg bestanden speelt hij het af maar haperend :rolleyes:

Iemand die mij helpen kan?

Ik zit dus met het volgende probleem.
Ik had filmpjes op mijn telefoon staan en die wou ik dan op een cd zetten om ze vervolgens op de dvd-speler af te spelen.
Nu heb ik eerst via een omzet programma de filmpjes omgezet in verschillende type: Mpg, avi, wmv etc maar ik krijg ze maar niet afgespeeld :cool:

Wat moet ik doen om het wel op de dvd afgespeeld te krijgen.

Bij Mpg bestanden speelt hij het af maar haperend :rolleyes:

Iemand die mij helpen kan?

Is je DVDspeler niet beveiligd tegen gekopieerde CD's? Probeer je filmpjes anders eens als een VideoCD (VCD) te branden of SuperVideoCD (SVCD), dit leest een DVDspeler makkelijker.

De meeste brandprogramma's ondersteunen tegenwoordig dat je de bestanden om kunt zetten naar het zogeheten VOB formaat..

Dit word meestal gedaan op het moment dat je de bestanden toevoegt aan de schijf nadat je in je brandprogramma uitdrukkelijk de modus DVD Film schijf hebt geselcteerd. . Je ziet dan ook dat het programma zelf al 2 mapjes aanmakt op de Layout... (ik geloof dat die audio en video heten)

Het programma zal dan ook je filmbestanden moeten omzetten naar VOB formaat.. gebeurt dit niet .. dan kun je zelfs geloof ik met Windows Movie maker de bestanden naar dit formaat omzetten ... zoniet .. dan zul je zoiets als pinnacle studio nodig hebben..

Audio_TS en Video_TS ( de audio map is veelal leeg en de audio zit al in de VOB files die in de Video_TS map staan ;) )

Terug
Naar boven