Fitness Seller

Nieuws Krijgt Heath Ledger postuum een oscar?

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­De kans bestaat dat wijlen Heath Ledger alsnog een Oscar krijgt voor zijn rol als The Joker in de nieuwe "Batman"- film. Ledger, bij het brede publiek vooral bekend door zijn rol in "Brokeback mountain", overleed in januari '08 aan een overdosis geneesmiddelen.

Voor zijn dood had hij nog de opnames van "The dark knight" voltooid. Daarin speelt hij The Joker en hij doet dat volgens sommigen briljant. "Heath heeft een iconische schurk neergezet. Natuurlijk zie ik graag dat de Oscar naar hem gaat", zegt medespeler Christian Bale.

Acteur Gary Oldman :"Hij heeft geweldig werk verricht. Het zou me oprecht verbazen als hij niet alsnog een Oscar krijgt."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Bron: TT

De kleine stukje die ik reeds gezien heb, zijn iig erg veelbelovend!

Kan niet wachten om Dark Knight te zien.

Imo hebben we aan Heath Ledger een groot acteur verloren.

Wrsch krijgt ie het wel, wie weet een nieuw oscarnominatie ? Best geacteerde dode persoon. :s

Wanneer komt the Dark Knight eigenlijk in Nederand weet iemand dat?

Ach, oscars...

• Topic Starter Topic Starter
Doen zoals Marlon Brando en stuur je kuisvrouw. :roflol:

:roflol:

Iedereen krijgt altijd instant meer respect als ze dood zijn.

Iedereen krijgt altijd instant meer respect als ze dood zijn.

Dat valt allemaal goed mee bij Heath Legder vind ik, het was bij Brad Renfro toch anders.

Er stonden al trailers van The Dark Knight op YouTube voor hij stierf dus die hype was er al. Maar natuurlijk krijgt deze film nu extra veel aandacht, maar de mensen vergeten dat er hierna nog een film van Legder uitkomt.

Muhaha ik woon in Australie en hier is ie al te zien :D

Zonde dat hij dood is, het ziet er veelbelovend uit iig. Ik wil de film heel graag zien.

Een oscar had hij al moeten krijgen voor zijn rol in Brokeback Mountain.

Ledger heeft de beste boef ooit neergezet
In New York is de nieuwe Batmanfilm "The dark knight" in première gegaan. Collega- acteurs grepen de première aan om wijlen Heath Ledger te herdenken. Ook Ledgers familie was in New York.
De Australische acteur Heath Ledger had net de opnames van "The dark knight" voltooid toen hij overleed aan de gevolgen van een verkeerd gebruik van medicijnen. Ledger vertolkt de rol van de slechterik The Joker.

Tijdens de première waren zijn tegenspelers vol lof over hem. "Ledger was een geweldig talent en hij creëerde een Joker die zal uitgroeien tot een icoon", zei Christiane Bale die Batman speelt.

Ook Michael Caine, butler Alfred in de film, roemt Ledger. "We dronken een kop koffie en als ze klaar waren voor ons, was hij meteen The Joker. Zijn energie was verbazingwekkend. Hij heeft de beste boef ooit neergezet. Ik zou verbaasd zijn als hij geen Oscar kreeg."

De première in New York werd ook bijgewoond door de familie van Ledger. Zijn zus, vader en moeder waren speciaal uit Australië overgevlogen. Zij ontweken echter wel de rode loper bij aankomst aan de bioscoop.

Ik ben benieuwd!

Dat valt allemaal goed mee bij Heath Legder vind ik, het was bij Brad Renfro toch anders.

Er stonden al trailers van The Dark Knight op YouTube voor hij stierf dus die hype was er al. Maar natuurlijk krijgt deze film nu extra veel aandacht, maar de mensen vergeten dat er hierna nog een film van Legder uitkomt.

welke?

Terug
Naar boven