MuscleMeat

Kristaliseren

kristof69

Cool Novice
Waardering
0
Guys,

Heb de laatste tijd steeds last met het kristaliseren van vials vooral tegen de randen van e flesjes.

heb ze al even in kokend water gestoken ,ik bewaar ze in een sok op kamertemperatuur , maar wanneer de flesjes openzijn kristaliseert het mengel tegen de rand van het flesje.

Enig idee , maatregelen.

Thx

Zijn ze van GS? Want jij bent niet de enige die erover klaagt. Dat kristaliseren gaat iig weg wanneer het voldoende verhit is. Dus voor gebruik goed verhitten en dan gebruiken. Wss komt de kristalisatie weer terug naderhand, maar dan moet je gewoon hetzelfde doen. Verhitten en gebruiken.

simppel...breng water aan de kook...laat het flesje dr 5-10 minuten instaan...hoppa! weg kristal:p

Komt vooral door de kou merk ik, in de zomer heb ik er nooit last van. Het flesje in en pan met kokend water koken, tot de kristallen zijn opgelost. Zo weet je tenminste wel dat het goed gedoseerd is.

• Topic Starter Topic Starter
Re

is dit mogelijk 5tot10minuten laten koken , barst het flesje dan niet?

Hee Kristof! Lees jij je mail nooit?

Guys,

Heb de laatste tijd steeds last met het kristaliseren van vials vooral tegen de randen van e flesjes.

heb ze al even in kokend water gestoken ,ik bewaar ze in een sok op kamertemperatuur , maar wanneer de flesjes openzijn kristaliseert het mengel tegen de rand van het flesje.

Enig idee , maatregelen.

Thx

welk merk is het?geen U.G lab dus want die hebben geen breekvials(of haal jij de rubber eraf:D )

nee, niet in kokend water.
Gewoon rond de 30 a 40 graden laten komen dan moet het als het goed is weer viskeuzer worden.
Zet olijfolie maar eens in de koelkast dan krijg je precies hetzelfde. Is gewoon doordat deeltjes samenklonteren (coaguleren) en die bezinken dan.

Daarom goed verwarmen tot alles weer goed vermengd is anders klopt de mengverhouding van geen kanten!

mag best in kokend water bro... waarom niet... de meeste hormonen hebben een melting point dat hoger dan 100 graden ligt... dus kan allemaal...

maar soms is een hete kraan al genoeg ligt aan de ernst van de kristalisatie

mag best in kokend water bro... waarom niet... de meeste hormonen hebben een melting point dat hoger dan 100 graden ligt... dus kan allemaal...

maar soms is een hete kraan al genoeg ligt aan de ernst van de kristalisatie

ja, maar als water kookt is het dus al boven 100 graden.

maar dat doet er niet eens toe. ik zou het gewoon zelf niet koken maar gewoon goed warm laten worden.
maar als jullie willen koken, dan gewoon koken natuurlijk.

Terug
Naar boven