Ik zal het kort, aangezien hier elke dag vele schema's lijken te worden gepost.
Na eerst BFFM te hebben gelezen heb ik een voedingsschema samengesteld. Dit in combinatie met een full-body workout incl. cardio drie maal per week, om mee te beginnen. Omdat ik (nog) niet -enorm- vatsig ben, denk ik dat het het beste is om eerst wat spiermassa te clean bulken, en daarna de cut in te duiken.
Mijn vet% schat ik op 15% (vooral rond middel). Zodra ik dit heb laten meten, zal ik dit eventueel natuurlijk ook wijzigen in het schema.
Doel voor zes maanden:
Vet: 10-12% (hangt af van hoe het uiteindelijk oogt)
Spier: Tja, wat is haalbaar in zes maanden? Kilootje of 10 (wilde gok)?
Enkele vragen:
-Wat zijn een beetje realistische, doch uitdagende doelen?
-Niet te veel snelle koolhydraten, met name in de ochtend? Het moet clean blijven!
-Avondeten (18:00) niet te dicht tegen de training aan (19:30)?
Verder commentaar meer dan welkom!
Na eerst BFFM te hebben gelezen heb ik een voedingsschema samengesteld. Dit in combinatie met een full-body workout incl. cardio drie maal per week, om mee te beginnen. Omdat ik (nog) niet -enorm- vatsig ben, denk ik dat het het beste is om eerst wat spiermassa te clean bulken, en daarna de cut in te duiken.
Mijn vet% schat ik op 15% (vooral rond middel). Zodra ik dit heb laten meten, zal ik dit eventueel natuurlijk ook wijzigen in het schema.
Doel voor zes maanden:
Vet: 10-12% (hangt af van hoe het uiteindelijk oogt)
Spier: Tja, wat is haalbaar in zes maanden? Kilootje of 10 (wilde gok)?
Enkele vragen:
-Wat zijn een beetje realistische, doch uitdagende doelen?
-Niet te veel snelle koolhydraten, met name in de ochtend? Het moet clean blijven!
-Avondeten (18:00) niet te dicht tegen de training aan (19:30)?
Verder commentaar meer dan welkom!

Beide samen lukt jammer genoeg niet