XXL Nutrition

Kroatië - Dubrovnik

ruffdrive

Novice
Waardering
0
hey, ik vertrek eind volgende week naar kroatie ! weet er iemand wat daar nog vrij te verkrijgen is in de apotheker. Had vroeger een site gevonden waar op stond wat er allemaal in het buitenland te verkrijgen was met richtprijzen maar de link werkt ni meer. Moest iemand die nog hebben :-)
alvast bedankt

volgens mij niet, en echt oplette in het buitenland want je wordt daar net zo hard bedonderd.
:)

• Topic Starter Topic Starter
ja, die site gaf wel goeie info maar link werkt spijtig genoeg niet meer.
in griekenland en turkije toch nog leuke zaken kunnen meenemen :-)

en in polen? ik ga er in september heen, enig idee? :D

flobius zei:
en in polen? ik ga er in september heen, enig idee? :D

Ik betwijfel of er in polen zo wel word verkocht in de apotheker.
Maar er zijn hier vast een aantal personen die je daar zeker antwoord op kunnen geven;)

ruffdrive zei:
hey, ik vertrek eind volgende week naar kroatie ! weet er iemand wat daar nog vrij te verkrijgen is in de apotheker. Had vroeger een site gevonden waar op stond wat er allemaal in het buitenland te verkrijgen was met richtprijzen maar de link werkt ni meer. Moest iemand die nog hebben :-)
alvast bedankt

In Kroatie krijg je niks mee zonder recept bro. Met een beetje geluk wat Clomid maar dan houdt het ook echt op.

Servie is een ander verhaal..daar kun je goed scoren. De Galenika testosteron is een prima souvenir om het zo maar te zeggen. Pas wel op met wie je in zee gaat aldaar..

Ik vertrek as zaterdag voor 3 weken naar Kroatie..lekkerrr! :cool:

In polen kun je bijna alles krijgen tegen de juiste prijs..
Gewoon die apotheken wat in zn zak stoppen:D

koen85 zei:
In polen kun je bijna alles krijgen tegen de juiste prijs..
Gewoon die apotheken wat in zn zak stoppen:D

Ik ben hier ook benieuwd naar. Ga zelf ook naar polen iemand enig idee of je het daar kan krijgen?

Terug
Naar boven