AndroidHealthClinic

Kun je zien of er mensen op msn je blokken?

Cagri51

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Is er misschien een tool of een programma waarmee je kunt zien of dat je geblokt bent op msn? Af en toe heb ik het idee dat mensen me blokken en daarna weer deblokkeren. :mad:

jawel,
via internet

je hebt sites waar in je kunt kijken of iemand online is en op die manier kun je zien op hij ook in je msn staat.
Is hij wel online maar niet op JOU msn, dan heeft hij je geblokeerd.

ahhh heeft het meisje van je dromen je geblocked :D

Als ze je blokken, waarom wil je dan nog met hun praten. Zij willen blijkbaar niet met jou praten. Hun verlies.

Werkt dus niet, iedereen die online is geprobeerd en volgens die site is hij/zij offline

Het grote probleem van de site is dat diegene een mailtje ontvangt dat iemand die site op hem/haar heeft uitgetest....

Ik kreeg laatst ook zo'n mailtje van een meid die ik had geblokkeerd :roflol: stond dus gewoon haar adres bij he

delguy zei:
Het grote probleem van de site is dat diegene een mailtje ontvangt dat iemand die site op hem/haar heeft uitgetest....

Ik kreeg laatst ook zo'n mailtje van een meid die ik had geblokkeerd :roflol: stond dus gewoon haar adres bij he

ge-owned :):)

Hallo,

Iemand heeft Blokkeer controlle gebruikt om
te kijken of jij deze persoon heeft geblokkeerd
op MSN. Wil jij ook gebruik hiervan maken dan
kan je kijken op de site die hieronder is vermeld.

Op de site is te vinden:

Meer dan 200 3D Emoticons (Gratis!)
Meer dan 20 Emoticon Packs (Gratis!)
Meer dan 15.000 Avarters (Gratis!)
Meer dan 1000 MSN Namen en nog veel meer!!

Bekijk de site:
Http://MSN.XDP.nl

Mvg,
TEAM XDP MSN
========================================
Deze mail word automatisch gestuurd omdat iemand
jouw mail scant, je word gescand door: *******@hotmail.com

Als ik mezelf check krijg ik geen mail anders.

Misschien is dat een andere site dan

Ach ja.. Als ik een tijd niet online ben moet er toch wel een lampje gaan branden bij bepaalde personen.

Als ik elke keer de gesprekken simpel vind reageer ik vaak niet meer en verwijder ze dan na een tijdje ook. Heb geen zin om uitleg te geven als ik iemand blokkeer en verwijder.

Als je bij het privacy tabblad het vakje bij ''Alleen geaccepteerde contactpersonen kunnen mijn status zien en mij berichten sturen'' aanvinkt hoef je nergens druk om te maken, gasten die je geblokkeerd hebt komen er dan toch niet achter, tenzij je bij vrienden van hen wel online bent en bij henzelf niet natuurlijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

geweldige eerste post jonge.

genkfreak went deep into the mines of the internets

Bij de nieuwe live messenger is dat heel eenvoudig te controleren. Als je iemand blokkeert kan die persoon je updates (persoonlijk bericht, wijziging schermafbeelding,...) niet meer zien als hij je profiel wil bekijken.

Terug
Naar boven