AndroidHealthClinic

kunnen jullie kijke of deze kuur wat is

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
mijn naam is ferja mijn vriend wil een kuur gaan doen zelf weet hij het 1 en ander wel van ik vraag het me toch af waarom hij deze neemt met oxy e niet gewoo d-bol maar goed kijk zelf hopelijk krijg ik wat tips en tricks

1tm4 oxy 50mg per dag
1tm10 deca 400mg of bold 400 mg per week
1tm10 testo ent500mg m.v.d ferja

Leuke kuur, alleen wel vreemd dat ie er maar 50mg oxy bij wil doen. Mensen gaan snel vergelijken met dianabol, en dan mg per mg.
Zelf heb ik het nog nooit gebruikt, maar ik weet wel dat 50mg oxy veel minder zal doen dan 50mg d-boll. Zelf zou ik dan liever 30mg d-boll nemen, want dat lijkt mij effectiever of anders de oxy naar 150-200mg ED gooien voor maximale resultaten.

ferja zei:
mijn naam is ferja mijn vriend wil een kuur gaan doen zelf weet hij het 1 en ander wel van ik vraag het me toch af waarom hij deze neemt met oxy e niet gewoo d-bol maar goed kijk zelf hopelijk krijg ik wat tips en tricks

1tm4 oxy 50mg per dag
1tm10 deca 400mg of bold 400 mg per week
1tm10 testo ent500mg m.v.d ferja

tis op zich niet een slechte kuur, met de oxy zal hij wel heel snel aan gaan komen maar daarna zal het zeker een stuk minder zijn omdat hij van heel androgeen naar een stuk minder gaat. Als je met oxy aan de slag gaat moet je na het stoppen hiemee direct overgaan op een redelijk zwaar androgeen en in een aanzienlijke dosering. Denk nu dat ie na week 4 een beetje stil komt te liggen.

Terug
Naar boven