Fitness Seller

kuren en bridgen

customs

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
vroeg mij af wat jullie het beste vonden!

36weken kuren dan 6weken bridgen en weer 36weken kuren of

12weken 6 bridge 12weken 6bridgen 12weken :)

Ligt echt aan het gebruik van de middelen. Als je veel androgenen als test en tren neemt dan vlakt de groei na een 8 weken al snel af maar met sterk anabole middelen als primo, bold en anavar kun je na 16 weken nog goede progressie maken zonder bang te hoeven zijn voor een afzwakking van de gains omdat het lichaam heviger reageert op een onbalans in androgenen.

• Topic Starter Topic Starter
Ligt echt aan het gebruik van de middelen. Als je veel androgenen als test en tren neemt dan vlakt de groei na een 8 weken al snel af maar met sterk anabole middelen als primo, bold en anavar kun je na 16 weken nog goede progressie maken zonder bang te hoeven zijn voor een afzwakking van de gains omdat het lichaam heviger reageert op een onbalans in androgenen.

dus jij vind 12weken beter?

Met primo only zou ik gaan voor 20 weken maar met een test + dbol cycle is de rek er na 8 weken al uit. Over het algemeen denk ik dat 12 weken beter is dan 36 weken tenzij je continu de dosering verhoogt.

ja ik zit nu in 1000mg test 10iu slin en 5iuhgh en idd nu week 10en begint te stoppen. dacht moest ik nu 600mg deca bij doen of ik weer goed zou gainen?of beter 6weken bridge en dan test en deca?

Je kunt denk ik beter gaan bridgen dan deca erbij te gooien aangezien het een tijdje duurt voordat de effecten van deca merkbaar gaan zijn. Wat ook kan is om de kuur wat op te rekken met een oral of wat tren ace.

Je kunt denk ik beter gaan bridgen dan deca erbij te gooien aangezien het een tijdje duurt voordat de effecten van deca merkbaar gaan zijn. Wat ook kan is om de kuur wat op te rekken met een oral of wat tren ace.

kan je vb geven?

Terug
Naar boven