XXL Nutrition

kuren

enzootje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Beste

ik ben momenteel bezig met een kuur van sust en deca maar zou er nog oxymethalone of stanazolol(winny) erbij nemen doe ik dat terwijl ik bezig ben met die deca en sust of als ik daarmee gedaan heb ? Plus in dat warme weer nu mijn flacons koel bewaren maar mag volgens mij toch niet in frigo mvg

beter gebruik je leestekens.
Maar wereld van verschil of je winny of oxy's neemt. lijkt niet eens een beetje op elkaar.
En nee je hoeft je vials niet gekoeld te bewaren en al helemaal niet in de koelkast.

• Topic Starter Topic Starter
Is te zien,hoeveel ik ervan omhoog zal gaan valt dat mee dan neem ik winny,indien niet oxy maar wil ook geen dikke kop en al hebben ervan.in twijfel

Gebruik leestekens betekent niet dat je willekeurig ergens een punt of komma tussen moet gooien :roflol:

Als je geen dikkere kop wil kan je beter voor winny kiezen, van oxy wordt het alleen maar erger.
Vials mogen warm worden, je moet juist voorkomen dat ze koud worden.

Laatst bewerkt:
A kk lol mooie pics trouwens van u sterk uhm maar van winny ga ik toch niet alles verliezen mvg

Denk persoonlijk dat jij er sws nog niet klaar voor bent, Marja wie ben ik?

A kk lol mooie pics trouwens van u sterk uhm maar van winny ga ik toch niet alles verliezen mvg

Thanks (denk ik), winny zijn voornamelijk vochtvrije gains dus daar zal je meer van behouden dan van de deca en sust ja. Zorg dat je na je kuur goed blijft eten/trainen

Als je toch al aan de deca zit kun je gerust winny erbij stacken de laatste 4 weken bijvoorbeeld. Krijg je ook geen last van je gewrichten als het goed is.

Dbol alleen nemen als je het niet erg vind dat je er een x aantal weken bij loopt als een luchtballon.

Ja ok bedankt en nog niet klaar ja train al 6 jaar maar had nog nooit met middelen gewerkt altijd zuiver,en nu vond ik het eens tijd om wat te proberen,daarmee dat ik nu met iets gestart ben over het trainen algemeen weet ik genoeg want begeleid mensen in gym.over produkten wist ik geen bal

Dan hoop ik wel voor je "klanten" dat je niet net zo praat als je typt :dunno:

Lorem ipsum dolor sit amet consectetuer adipiscing elit sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat ut wisi enim ad minim veniam quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum.

Lorem ipsum dolor sit amet consectetuer adipiscing elit sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat ut wisi enim ad minim veniam quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum.

We zullen zeker zijn om een ​​beoordeling, maar ook Joomla beheren en betrouwbaar stroom naar de kolom op deze pagina. Naast een triviaal voorbeeld, wie van ons Dit is tekst winkelwagen te vullen in de vorm toen enkele van zijn mannen uit de onderstaande selectie. Zoek bewerken of wilt u een pijn in de nabije toekomst in het Olympisch vervelende consequenties, of een voor een waaier van schaal zijn er geen vracht Selecteer deze tekst en die ook zo'n hekel aan het ontbreken van een klaar-inventariswaarde wordt gelicentieerd voertuig duis pijn zzril de rghit pclae. Voor het moment, toen we uit elkaar gratis telefonische optie kunt Domingo hotel niets dat je kunt doen om mazim gebraden krijgen.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven