AndroidHealthClinic

Kuur check.

Ziq

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Goedenavond mensen,

Vanaf 1 maart ga ik beginnen met mijn 3de kuur.
Mijn doel is om er in de zomer droger maar ook zeker groter erbij te lopen.

Mijn idee was het volgende:

week 1-6 Dbol kickstart
week 1-12 test-e 250mg
Week 1-10 tren-e 300mg

Week 14-16 arofixen 1 capsule e.d.

Stats:

1,77
80kg
13% BF

Graag hoor ik jullie mening &/of feedback.

Nakuur weekje langer en de diana snap ik niet, doe dan winny 30-50mg pd en op 4wkn ipv 6wkn. Tren zou ik op 400mg zetten.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Nakuur weekje langer en de diana snap ik niet, doe dan winny 30-50mg pd en op 4wkn ipv 6wkn. Tren zou ik op 400mg zetten.

Succes

Ja nakuur moet idd langer. Diana doe ik omdat ik zoveel mogelijk wil groeien. Ik eet geen zout in mijn voedingsschema dus zal qua vochtretentie wel meevallen lijkt mij?? Daarnaast eet ook heel schoon.

Maar jij had toch zieke sides op 400mg tren?!

Als je wat van me leest en dat hier vermeld moet je het wel in de juiste context plaatsen en het niet uit zijn verband halen. Dat was met 500mg test, daarnaast is 400mg tren een hele normale dosering als je tren op 300mg wilt zetten zoals ts in eerste instantie is imo te weinig, laat het dan maar zitten.
Waar je aan refereert staat in dezelfde post dat ik nu op 250mg test zit en 700mg tren ace, omgerekend naar enanthate komt dat overeen met een pakweg 800mg. Dus snap je post dan ook niet zo.

Ja nakuur moet idd langer. Diana doe ik omdat ik zoveel mogelijk wil groeien. Ik eet geen zout in mijn voedingsschema dus zal qua vochtretentie wel meevallen lijkt mij?? Daarnaast eet ook heel schoon.

Ja het is niet dat het niet kan maar vind niet passen bij elkaar. Ben misschien hierin ouderwets qua denken maar imo passen bepaalde middelen bij een kuur. Daarnaast is de synergie van winny en tren erg goed.

Als je wat van me leest en dat hier vermeld moet je het wel in de juiste context plaatsen en het niet uit zijn verband halen. Dat was met 500mg test, daarnaast is 400mg tren een hele normale dosering als je tren op 300mg wilt zetten zoals ts in eerste instantie is imo te weinig, laat het dan maar zitten.
Waar je aan refereert staat in dezelfde post dat ik nu op 250mg test zit en 700mg tren ace, omgerekend naar enanthate komt dat overeen met een pakweg 800mg. Dus snap je post dan ook niet zo.

Ja het is niet dat het niet kan maar vind niet passen bij elkaar. Ben misschien hierin ouderwets qua denken maar imo passen bepaalde middelen bij een kuur. Daarnaast is de synergie van winny en tren erg goed.

Nou ik dacht dus van hu hoe kan je nou het advies geven dat ts het best op 400tren kan gaan zitten terwijl je in een ander topic zegt dat je het niet trok op 400mg.

400mg is een normale dosering geworden omdat dat dat hier zo word gepapagaait thats all.

No offense want anders bann je me straks nog. Kijk wel uit! :)

Ik zou m zo doen:
1-6 Winny 50mg ED
1-12 Test-e 2x 100mg EW
1-10 Tren-e 2x 200/300mg EW
1-14 hcg 2x 250iu EW
14-19 arofixen 1 capsule ED

dbol eruit, winny erin. Heb je veel meer aan, zeker met tren ivm het dopamine verhaal.

Nou ik dacht dus van hu hoe kan je nou het advies geven dat ts het best op 400tren kan gaan zitten terwijl je in een ander topic zegt dat je het niet trok op 400mg.

400mg is een normale dosering geworden omdat dat dat hier zo word gepapagaait thats all.

No offense want anders bann je me straks nog. Kijk wel uit! :)

Blijkbaar omdat je niet LEEST. 400mg is niet een normale dosering geworden dat is het altijd geweest, net als 500mg test, beide zijn 2ml minder zal je tegenvallen en kun je net zo goed niet kuren.
Dat ik last van sides had op die dosering, wat dus een normale dosering is, wil toch niet zeggen dat een ander ook deze sides zal ervaren. Toch?
Je moet hier ook werkelijk alles uitleggen. En dan kom je met dooddoeners als dat er hier word gepapagaait en no offence anders ban je me nog. Tjeez lampje..

Blijkbaar omdat je niet LEEST. 400mg is niet een normale dosering geworden dat is het altijd geweest, net als 500mg test, beide zijn 2ml minder zal je tegenvallen en kun je net zo goed niet kuren.
Dat ik last van sides had op die dosering, wat dus een normale dosering is, wil toch niet zeggen dat een ander ook deze sides zal ervaren. Toch?
Je moet hier ook werkelijk alles uitleggen. En dan kom je met dooddoeners als dat er hier word gepapagaait en no offence anders ban je me nog. Tjeez lampje..

300/400 zal ook niet echt het verschil zijn tussen de tren sides. Ik zou idd zoals trem zegt gewoon tren op 400 doen. Als je bang bent voor sides pak je ace.

Thanks man.

Vriend!

Is het verstandig Proviron 25mg e.d. erbij te nemen tegen eventueel optreden van vochtretentie & Gyno?

You're welcome. Ja misschien moet ik niet meer posten als ik op tren zit.:D

Erger me groen en geel aan sommige posts, geef toe was ook een ruk post van je.

Nog 2 weekjes dan ben ik klaar met de tren.:)

Voordat die twee weken voorbij zijn, is iedereen hier klaar met trem! :D

Het gaat toch het volgende worden:

week 1-6 Winstrol 50mg
week 1-12 test-e 250mg (eventueel later verhogen naar 375mg.)
Week 1-10 tren-e 400mg

Week 14-17 arofixen 1 capsule e.d.

Nu twijfel ik of ik de winny aan het einde of het begin moet pakken gezien het voordeel van het einde is dat je er wat harder uit komt. Begin als kickstarter natuurlijk.

Het gaat toch het volgende worden:

week 1-6 Winstrol 50mg
week 1-12 test-e 250mg (eventueel later verhogen naar 375mg.)
Week 1-10 tren-e 400mg

Week 14-17 arofixen 1 capsule e.d.

Nu twijfel ik of ik de winny aan het einde of het begin moet pakken gezien het voordeel van het einde is dat je er wat harder uit komt. Begin als kickstarter natuurlijk.

Als je het aan het einde doet heb je ook verhoogd cortisol aan het eind van je kuur wat alles behalve ideaal is, ik zou hem gwn als kick doen. Als je hem toch aan het eind wilt doen omdat het een zomerkuurtje is neem dan iets tegen cortisol, Zink bijv.

Terug
Naar boven