Dietmar
Cool Novice
- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dietmar zei:Hey
ik ben dietmar en ben 21 jaar mijn stats zijn : 1m.74 weeg 91.2kg en vet is 12% heb al een paar kuurtjes achter de rug en train 3 jaar,mijn volgende kuur gaat zijn....
800 mg nandrolone decanoate/week
750 mg sustanon /week
750 mg boldeone/week
Dietmar zei:Mijn na kuur zou zijn voor 4 weken
200 mg winstrol/week
en clenbuterol
Dietmar zei:Wat deken jullie ervan??Hoe lang zou ik kuren 8 of 10 weken en wat denken jullie van na kuur?
Alvast bedankt![]()
Dietmar zei:Bedankt al voor de reactie maar had graag nog wat meer info en reactiesboldeone ne deca niet samen nemen dus??en moest ik boldeone in mijn na kuur ook bijnemen samen met winstrol en clenbuterol??
Big'r zei:De toegevoegde waarde van boldenon zie ik niet zo.
Deca en test neem je in een verhouding 2:1.
Verder laat je de deca 2 weken langer doorlopen dan de test omdat je je jongeheer anders niet meer omhoogkrijgt.
Winstrol is een goede endogene test-hersteller idd. En aangezien clen sterk anti-catabool is, ziet je nakuur er op alle fronten goed uit.
Wel zou ik nog HMB en glutamine toevoegen tijdens de nakuur omdat ze de anticatabole werking van clen versterken.
Zo zou ik het dus doen:
Week 1-10 deca 800 mg
Week 1-8 sustanon 375 mg
Week 12-15 winstrol 200 mg
Vanaf week 12 clenbuterol 2 weken op, 2 weken af
3 tabs HMB/dag
20 g glutamine/dag verdeeld in 4 porties
seeker zei:twee keer zoveel deca als test, en deca op 800 mg voor iemand van 90 kilo, dat twee weken langer als de test?? dit moet de axis sparen?? ik snap jouw redenatie niet, of heb ik wat gemist..

AAJ zei:deca / test 2:1
denk dat dat net anders om moet.
test / deca 2:1
Verder laat je de deca 2 weken langer doorlopen dan de test omdat je je jongeheer anders niet meer omhoogkrijgt.
Winstrol is een goede endogene test-hersteller idd. En aangezien clen sterk anti-catabool is, ziet je nakuur er op alle fronten goed uit.
Wel zou ik nog HMB en glutamine toevoegen tijdens de nakuur omdat ze de anticatabole werking van clen versterken.
Zo zou ik het dus doen:
Week 1-10 deca 800 mg
Week 1-8 sustanon 375 mg
3 tabs HMB/dag

Zo zou ik het dus doen:
Week 1-10 deca 800 mg
Week 1-8 sustanon 375 mg
3 tabs HMB/dag

+ nakuur met nolva en clomiddragon33 zei:Week 1-10 sustanon 500 mg
Week 1-8 deca 400mg
Week 1-4/6 Dbol 40mg/d als kickstart
Week 12-15 winstrol 50 mg /dag of om de dag
Vanaf week 12 clenbuterol 2 weken op, 2 weken af als anticatabole werking
dragon33 zei:Weet je eigenlijk zelf wel waar je mee bezig bent. Jouw stats zijn ook al niet om over te roepen en dan spreek jij van zulke hoeveelheden te injecteren. Als je dan toch te lui bent om research te doen, denk dan eerder aan zoiets.
Week 1-10 sustanon 500 mg
Week 1-8 deca 400mg
Week 1-4/6 Dbol 40mg/d als kickstart
Week 12-15 winstrol 50 mg /dag of om de dag
Vanaf week 12 clenbuterol 2 weken op, 2 weken af als anticatabole werking
Niet vergeten na te kuren maar doe daar zelf maar eens wat zoekwerk over (het hoe en waarom, of lees de stickies een keertje)
)