XXL Nutrition

Kuur Deca/Boldeone/sustanon/Winstrol/clenbuterol

Deca en boldone tegelijk zou ik niet doen. Het maakt je bloed dik samen en het heeft ongeveer dezelfde werking. En dan ook nog eens zoveel!
Winstrol in een nakuur?

Ik zou eerst nog even wat gaan inlezen hier, ik denk dat je daarna wel met een beter voorstel kan komen.

Dietmar zei:
Hey
ik ben dietmar en ben 21 jaar mijn stats zijn : 1m.74 weeg 91.2kg en vet is 12% heb al een paar kuurtjes achter de rug en train 3 jaar,mijn volgende kuur gaat zijn....
800 mg nandrolone decanoate/week
750 mg sustanon /week
750 mg boldeone/week

De toegevoegde waarde van boldenon zie ik niet zo.
Deca en test neem je in een verhouding 2:1.
Verder laat je de deca 2 weken langer doorlopen dan de test omdat je je jongeheer anders niet meer omhoogkrijgt.

Dietmar zei:
Mijn na kuur zou zijn voor 4 weken
200 mg winstrol/week
en clenbuterol

Winstrol is een goede endogene test-hersteller idd. En aangezien clen sterk anti-catabool is, ziet je nakuur er op alle fronten goed uit.
Wel zou ik nog HMB en glutamine toevoegen tijdens de nakuur omdat ze de anticatabole werking van clen versterken.

Dietmar zei:
Wat deken jullie ervan??Hoe lang zou ik kuren 8 of 10 weken en wat denken jullie van na kuur?
Alvast bedankt :rolleyes:

Zo zou ik het dus doen:

Week 1-10 deca 800 mg
Week 1-8 sustanon 375 mg

Week 12-15 winstrol 200 mg
Vanaf week 12 clenbuterol 2 weken op, 2 weken af
3 tabs HMB/dag
20 g glutamine/dag verdeeld in 4 porties

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt

Laatst bewerkt:
Dietmar zei:
Bedankt al voor de reactie maar had graag nog wat meer info en reacties :cool: boldeone ne deca niet samen nemen dus??en moest ik boldeone in mijn na kuur ook bijnemen samen met winstrol en clenbuterol??

Ik stel voor dat je een beetje verder leest op dit forum, want volgens mij heb je helemaal geen idee wat nakuur inhoudt.

Groeten
Br0

Big'r zei:
Verder laat je de deca 2 weken langer doorlopen dan de test omdat je je jongeheer anders niet meer omhoogkrijgt.

Winstrol is een goede endogene test-hersteller idd. En aangezien clen sterk anti-catabool is, ziet je nakuur er op alle fronten goed uit.
Wel zou ik nog HMB en glutamine toevoegen tijdens de nakuur omdat ze de anticatabole werking van clen versterken.

Zo zou ik het dus doen:

Week 1-10 deca 800 mg
Week 1-8 sustanon 375 mg

3 tabs HMB/dag

twee keer zoveel deca als test, en deca op 800 mg voor iemand van 90 kilo, dat twee weken langer als de test?? dit moet de axis sparen?? ik snap jouw redenatie niet, of heb ik wat gemist..

seeker zei:
twee keer zoveel deca als test, en deca op 800 mg voor iemand van 90 kilo, dat twee weken langer als de test?? dit moet de axis sparen?? ik snap jouw redenatie niet, of heb ik wat gemist..

Is wel sarcastisch bedoeld ze van Big'r denk ik :D

hey

Laatst bewerkt:
deca / test 2:1 ??????

denk dat dat net anders om moet.

test / deca 2:1

AAJ zei:
deca / test 2:1 ??????

denk dat dat net anders om moet.

test / deca 2:1

nogmaals; de post van Big'r was sarcastisch bedoeld, aangezien het oorspronkelijke kuurvoorstel van topicstarter ook 1 grote grap is.

ja hier kan je nou weinig mee ;)

kerel ga je eerst is wat beter orienteren op dit forum en op andere site`s

hey

Laatst bewerkt:
200mg winstrol per week of per dag? Hou deca op 400mg/w

Big'r zei:

Zo zou ik het dus doen:

Week 1-10 deca 800 mg
Week 1-8 sustanon 375 mg

3 tabs HMB/dag

:roflol:

Weet je eigenlijk zelf wel waar je mee bezig bent. Jouw stats zijn ook al niet om over te roepen en dan spreek jij van zulke hoeveelheden te injecteren. Als je dan toch te lui bent om research te doen, denk dan eerder aan zoiets.
Week 1-10 sustanon 500 mg
Week 1-8 deca 400mg
Week 1-4/6 Dbol 40mg/d als kickstart
Week 12-15 winstrol 50 mg /dag of om de dag
Vanaf week 12 clenbuterol 2 weken op, 2 weken af als anticatabole werking
Niet vergeten na te kuren maar doe daar zelf maar eens wat zoekwerk over (het hoe en waarom, of lees de stickies een keertje)

Big'r zei:

Zo zou ik het dus doen:

Week 1-10 deca 800 mg
Week 1-8 sustanon 375 mg

3 tabs HMB/dag
:roflol:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Big'r opnieuw punten kan geven.

dragon33 zei:
Week 1-8 deca 400mg
+ nakuur met nolva en clomid

Hier sluit ik me bij aan! :thumbs:

hey

Laatst bewerkt:
dragon33 zei:
Weet je eigenlijk zelf wel waar je mee bezig bent. Jouw stats zijn ook al niet om over te roepen en dan spreek jij van zulke hoeveelheden te injecteren. Als je dan toch te lui bent om research te doen, denk dan eerder aan zoiets.
Week 1-8 deca 400mg
Niet vergeten na te kuren maar doe daar zelf maar eens wat zoekwerk over (het hoe en waarom, of lees de stickies een keertje)

Kijk! Deze man is ook nieuw op het board, maar weet tenminste wel hoe je een kuurtje moet opstellen. Goed voorstel (zelfs beter dan dat van mezelf :D )

Terug
Naar boven