Fitness Seller

kuur deca (hellas) en sustanon (karachi)

TheFittest

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
7%
Ik ben juist begonnen met een kuur deca en sustanon (beide 8 weken)
Ik zet om de 3 dagen 200mg deca en 250mg sustanon (eerste kuur!!)

Nu heb ik nog een potje stanozolol van EPL gekregen van een vriend maar ik ben net een week bezig en heb al 3 spuiten gezet.

Nu is mijn vraag of ik dit nog mag bijnemen of dat het te laat is en ik het van de eerste week bij had moeten gebruiken?

Alle hulp welkom

Bedankt

geen probeem om ze erbij te stacken ik zou ze vanaf week 4 erbij gooien(correct me if i'm wrong)

50mg per dag 6weken lang word meeste aangeraden...

als je 50mg per dag doet zorg dan wel dat je genoeg hebt want met 1 potje kom je niet toe...

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt

Is deze dosis ook goed voor mijn stats? weeg namelijk niet zo heel zwaar

Ik ben 1m70 - 69kg (kom van 50kg), train 3 jaar natuurlijk

greetz

ja dit is de basis, meeste mensen die beginnen te kuren pakken deze dosis
je zal er wel op knallen!
succes ermee!

Nu heb ik nog een potje stanozolol van EPL gekregen van een vriend maar ik ben net een week bezig en heb al 3 spuiten gezet.

Nu is mijn vraag of ik dit nog mag bijnemen of dat het te laat is en ik het van de eerste week bij had moeten gebruiken?

Alle hulp welkom

Bedankt

Ik vind als je met deca of test kuurt de kuur altijd minimaal 10 weken moet zijn.
Net als alles lekker inkickt stop je er mee en dat is zonde denk ik.
Die deca heeft al snel 3 weken nodig om een effectieve werking te krijgen en als je dan al 5 weken later stopt, lijkt me niet handig.

Persoonlijk kuur ik 14-16 weken, maar die moet je niet als voorbeeld nemen ;)

Voor je 1e tot je 4e kuur is 10-12 weken prima te doen met een in mijn ogen beter (en ook langer blijvender) resultaat.

Een kuur 2-3 weken langer doortrekken is echt niet schadelijker en de resultaten zijn vaak beter.

je hoort of leest echt overal andere dingen! dacht dat je na 6 weken niet zo veel meer aankwam dus heb ik maar voor voor 8 weken gerekend.

Misschien dat ik nog wel snel voor 2 weken bijbestel :D

Ik ga ook maar voor 8 weken...

Afwachten en kijken wat het opleverd..

Ten eerste vind ik de hoeveelheden voor een 1ekuur en met jou stats veel te hoog.
50 mg winstrol toevoegen zoals Loris aangeeft is al helemaal overkill. IMo totaal onnodig voor een eerste kuur er gaan er toch wel meervolgen als je de disicpline hebt om te bljiven trainen.
50 mg winstrol only vind ik al teveel met jou stats. Je weet immers niet eens hoe je reageert op een steroide, voor het gemak ga je er gelijk 3 combineren met de hoeveelheden die voor een 23 of 3e kuur meer geschikt zijn.
Heb je jezelf al een beetje verdiept in de as materie of knal je zomaar een paar spuiten in je kont zonder je eigen in te lezen?

ja ik heb minstens een jaar bijna niets anders gedaan dan gelezen over kuren. en zeker op deze site heel veel bijgeleerd!

ik heb besloten de stanozolol niet bij te nemen, tis tenslotte men eerste kuur... ga het bekijken binnen een week of 2 of alles goed werkt en op nevenverschijnselen letten. en zal wel in orde komen.

bedankt voor jullie reacties

sust is lange esters
---> minimum 10 weken
word door velen aangeraden

gz

Alle hulp welkom

Bedankt

Sust op 500 p/w en Deca op 400 p/w zetten. De sust 2x p/w zetten samen met een vial deca. Is meer dan genoeg voor een 1e kuur, sowiezo zou ik een Test only op 500 mg p/w aanraden als eerste kuur.

Succes

Terug
Naar boven