Fitness Seller

kuur deca-proviron

Status
Niet open voor verdere reacties.

rotator

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hallo allemaal,

ik heb n kuurtje gekocht en nu zou ik jullie advies willen vragen ivm deze kuur,is ze goed of niet.

Deze kuur bestaat alleen uit ''deca'' en ''proviron''.(is men 2de kuur)
Hoeveel moet ik hiervan inspuiten per dag??

bedankt alvast.

ik snap niet als je het bij een dealer weghaalt dat die dealer dan niet een fantsoenlijk schema voor jou kan inelkaar zetten ;) is tog zo klaar

O jee die gaat voor de bijl... arme jongen :D

Is een beetje ondoordacht eerst spullen kopen en daarna pas vragen of je kuurtje goed is,vind trouwens dat een deca,proviron kuurtje niet ideaal is???

Als je de zoekfunctie eens gebruikte en de sectie over anabole eens goed lezen dan kom je al een heel eind verder en wist je dat test de basis vormt voor een AAS kuur denk dat je kleine heer niet tevreden gaat zijn met deca only kuur want proviron zou ik persoonlijk echt niet nemen als vervanging ter...

Een kuurtje van 10 weken waarvan de test op 500mg/week en deca 8 weken op 400mg/week zou je kunnen overwegen en dan je nakuur niet te vergeten!!!!!

Persoonlijk zou ik nog even kennis opdoen en beslis daarna effe welke kuur je wil nemen maar deca en proviron in mijn ogen njet!!!;)

rotator, wat is je gedachte/reden achter een deca/proviron kuur?

Ah ok, maar waarom specifiek die 2 producten?

rotator zei:

Deca-proviron is volledig verkeerde stack. Proviron is zeer androgeen en totaal niet anabool. Laat de proviron liggen en pak er Test bij.

En dat ik zei van dat voor be bijl gaan is omdat ze hier niet gauw iemand sparen ;)

weer een school voorbeeld van te weinig research te doen voor men aan roids begint:rolleyes:
maar ok kga nu niet beginnen zagen :p je hebt je spullen nu toch al
ik zou zeggen zet naast je deca en je proviron ook nog wat test en dan heb je een mooi kuurtje

bv 500 mg test 10 weken
400 mg deca 10 weken
50 mg proviron ed 10 weken

• Topic Starter Topic Starter
jere zei:
weer een school voorbeeld van te weinig research te doen voor men aan roids begint:rolleyes:
maar ok kga nu niet beginnen zagen :p je hebt je spullen nu toch al
ik zou zeggen zet naast je deca en je proviron ook nog wat test en dan heb je een mooi kuurtje

bv 500 mg test 10 weken
400 mg deca 10 weken
50 mg proviron ed 10 weken

ok bedankt voor reactie(iedereen trouwens),

kun je me ook zeggen hoeveel ik iedere dag moet inspuiten?(ik doe het bij mezelf)

Nog n laatste vraag :moet ik hierbij nog n nakuur nolva of clomid nemen??

rotator zei:
ok bedankt voor reactie(iedereen trouwens),

kun je me ook zeggen hoeveel ik iedere dag moet inspuiten?(ik doe het bij mezelf)

Nog n laatste vraag :moet ik hierbij nog n nakuur nolvadex of clomid nemen??
2x in de week 200mg deca en 250mg test
nakuur nolvadex en clomid
3 weken na je laatste injectie

Ik zou test en deca tweemaal per week zetten dus 2 keer 250 mg test en 2 keer 200 mg deca,je kan deze 2 producten gemakshalve samen in een spuit optrekken en dan zou ik ze dinsdag en vrijdag zetten ivm stabiele bloedwaarden,simpel!!!!:D

Proviron heeft als hoofddoel het onderdrukken van te veel oestrogeen. Het kan wel eventueel bij die deca kuur bijgevoegd zijn omdat deca je jongeheer wat minder actief maakt. Proviron zou hier wel een positieve bijwaarde hebben. Maar volg best de meningen hier van de boardmembers, zo hoef je die proviron enkel te pakken als je last krijgt van te hoog oestrogeen (gyneacomastie = vrouwelijke borstvorming, vochtretentie). Aan de dosis test die men hier aanhaalt komt dit echter zelden voor. Dus proviron ruilen voor test en de proviron bijhouden indien nodig. Succes

fitnessboy18 zei:
2x in de week 200mg deca en 250mg test
nakuur nolvadex en clomid
3 weken na je laatste injectie

nolva en clomid??hoeveel gaat me dat wel niet kosten,kostte me nu al 250euro.

Is een van de twee niet goed dan?

flex170578 zei:
Proviron heeft als hoofddoel het onderdrukken van te veel oestrogeen. Het kan wel eventueel bij die deca kuur bijgevoegd zijn omdat deca je jongeheer wat minder actief maakt. Proviron zou hier wel een positieve bijwaarde hebben. Maar volg best de meningen hier van de boardmembers, zo hoef je die proviron enkel te pakken als je last krijgt van te hoog oestrogeen (gyneacomastie = vrouwelijke borstvorming, vochtretentie). Aan de dosis test die men hier aanhaalt komt dit echter zelden voor. Dus proviron ruilen voor test en de proviron bijhouden indien nodig. Succes

bedankt

moet ik niet afbouwen met deze middelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven