Fitness Seller

Kuur, doen alsof het de eerste is

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
Ik wil eigenlijk wel weer eens gaan denken aan een kuur. Ik heb op mijn 19e/20e een kuur gedaan en die was na 3 a 4 weken afgelopen door een ernstig auto ongeval met alle gevolgen vandien (dokter : meneer gebruikt u medicijnen, nee hoor, weet u dat heel zeker... jaaa :rolleyes: )

Nu wil ik eigenlijk een lichte kuur nemen voor een week of 8 a 10 Destijds was ik begonnen met deca/primo en testoviron met afbouwen met hcg geloof ik en clomid. (maar dat heb ik niet gehaald)

Ben aan het twijfelen wat ik zal doen, ik ben een echt vocht monster helaas dus ik zal mijn vocht erg erg in de gaten moeten houden.

Na wat overleg al kwamen we tot de testo only kuur. Echter de hoeveelheden verschillen nogal. Ik denk aan 250 per week voor 8 a 10 weken en evt. halverwege al met nolvadex beginnen ivm een enorm waterhoofd anders ;) .

Maar andere personen zijn van mening om eerste 2 weken met 750 te beginnen en de daarop volgende weken met 500

Omdat de eerste kuur niet geweldig gegaan is heb ik het idee dat ik nu eigenlijk met de eerste kuur begin, teminste daar probeer ik mezelf geestelijk en zo hopelijk lichamelijk van te overtuigen ;)

Ik weeg nu 98kg, een 12% vet, ben 1,91. Houd me strikt aan mijn kip/eieren/kalkoen/tonijn/shake's/rijst/aardappels/bananen/multi vitaminnen/ cup a soup :P / beetje rood vlees (te zout dus vocht) /etc.

Laat jullie mening eens horen....

Mijn mening weet je bro. :)

Week 1-2: 750mg Test. Ent. /w
Week 3-10: 500mg Test. Ent. /w
Week 4-12: 500IU HCG /w
Week 12-13: 40mg Nolva /d of 100mg Chlomid
Week 13-14: 20mg Nolva /d of 50mg Chlomid

Halverwege met Nolva bezig zijn zal je winst zeker niet ten goede komen. Alleen de Nolva gebruiken als er gyno optreedt. Persoonlijk denk ik dat met deze kuur de hoeveelheid vochtretentie mee zal vallen.

Als je echt bang bent voor veel vocht kan je natuurlijk ook voor Proviron kiezen.
http://www.bodybuilding.com/fun/catprov.htm

Dan zou je schema er zo uit komen te zien:

Week 1-2: 750mg Test. Ent. /w
Week 3-10: 500mg Test. Ent. /w
Week 4-12: 50mg Proviron /d
Week 4-12: 500IU HCG /w
Week 12-13: 40mg Nolva /d of 100mg Chlomid
Week 13-14: 20mg Nolva /d of 50mg Chlomid

slecht idee kerel, je hebt nog niet 1 serieuze kuur gedaan en u test only gaan doen is onzin, zelfs voor de meer gevorderden is test only niet een goede kuur,

Neem gewon weer een basis van 200 mg deca en als je perse aan de test wil beginnen met 3 weken 250 mg sustanon en dan over op enanthate.

Op het forum is er toch duidelijke tweestrijd tussen een test only kuur en een kuur met deca...

ja en dat zal voorlopig wel zo blijven aangezien ik toch bij mijn standpunt blijf dat beginners geen test nodig hebben en hier dus nog even mee moeten wachten

dream warrior zei:
ga voor arimidex tijdens je kuur bro

Inderdaad een goede keus. Het zal, net als Proviron weinig gains kosten. Proviron is goedkoper maar veel minder effectief. 50 mg per dag werkt voor de een wel, maar doet voor de ander niks. Arimidex geeft alleen geen krachtwinst.

Aangezien je van nature snel vocht vast houdt kan het zijn dat je relatief veel test omzet in oestrogeen. Nolvadex is dan ook niet zo'n slechte keuze (als je minder geld hebt). Het gaat er namelijk om dat je voldoende oestrogeen overhoudt, je hoeft er niet in te zwemmen, dat levert alleen maar extra nadelen op. Als je 500 mg Test per week zet, kan je met 10-20 mg Nolva per dag nog steeds genoeg oestrogeen overhouden. Je merkt dat als je bv een klein beetje vocht gaat vasthouden in je bovenarmen. Dat is goed, meer IGF, opwaardering AR, dus meer groei.

• Topic Starter Topic Starter
Idd wat een tweestrijd.

boven armen blijven nu juist achter ten opzicht van de rest haha.

Ik heb destijds voor ik ging kuren mezelf laten checken door een internist en ik had een toch wel hoog testeron gehalte vertelde die mij. Misschien dat testeron daarom niet slim is ?

Ik weet het nog niet, er is meer als deca en testo. Maar alleen deca kuur zie ik eerlijk gezegd weinig heil in als ik kijk naar de gains die er op onze gym mee gehaald worden. Ik meen me ook een onderzoek te herrineren ergens dat deca only weinig opleverd. Wie heeft er ander bewijs?

Wel wil ik 1 iets kuur om de doodsimpele reden dat ik wil weten hoe ik op bepaalde dingen reageer.

Ik ben zelfs zo gek om nu 8 weken deca te doen en net na de winter 10 weken testo om het bewijs tegaan leveren, maar aangezien ik mijn gezondheid erg belangrijk vind.

Ik wacht nog even af en kijken wat jullie nog meer roepen :)

wat betrefd geld.. kuren kost nou eenmaal geld, het is alleen een balans tussen gezondheid/vooruitgang denk ik, geld is dan bijzaak.

Chemical zei:
ja en dat zal voorlopig wel zo blijven aangezien ik toch bij mijn standpunt blijf dat beginners geen test nodig hebben en hier dus nog even mee moeten wachten
Wil nou niet op die jongen van de cuppe soep reclame gaan lijken maar ik sluit mijn eigen hierbij aan ik heb de 1e ook zonder testo gedaan en toch ruim 10kg aan die kuur over gehouden![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoeveel je wint is hier niet van belang.

Het gaat erom wat de beste (lees; minst slechste) kuur is. Aangezien Deca ontzettend drukkend is is Deca echt niet zo mild om te beginnen.

Misschien een goed idee om hier een losse discussie over te starten, maar degene die ons er erg veel over zou kunnen vertellen is al een tijdje niet makkelijk te bereiken.

Ik ben op een Deca/Stromba kuur erg goed gegaan ben toen 7 a acht kilo aangekomen met een 6weken kuur en heb er 5 toen aan overgehouden

Terug
Naar boven