- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik wil eigenlijk wel weer eens gaan denken aan een kuur. Ik heb op mijn 19e/20e een kuur gedaan en die was na 3 a 4 weken afgelopen door een ernstig auto ongeval met alle gevolgen vandien (dokter : meneer gebruikt u medicijnen, nee hoor, weet u dat heel zeker... jaaa
)
Nu wil ik eigenlijk een lichte kuur nemen voor een week of 8 a 10 Destijds was ik begonnen met deca/primo en testoviron met afbouwen met hcg geloof ik en clomid. (maar dat heb ik niet gehaald)
Ben aan het twijfelen wat ik zal doen, ik ben een echt vocht monster helaas dus ik zal mijn vocht erg erg in de gaten moeten houden.
Na wat overleg al kwamen we tot de testo only kuur. Echter de hoeveelheden verschillen nogal. Ik denk aan 250 per week voor 8 a 10 weken en evt. halverwege al met nolvadex beginnen ivm een enorm waterhoofd anders
.
Maar andere personen zijn van mening om eerste 2 weken met 750 te beginnen en de daarop volgende weken met 500
Omdat de eerste kuur niet geweldig gegaan is heb ik het idee dat ik nu eigenlijk met de eerste kuur begin, teminste daar probeer ik mezelf geestelijk en zo hopelijk lichamelijk van te overtuigen
Ik weeg nu 98kg, een 12% vet, ben 1,91. Houd me strikt aan mijn kip/eieren/kalkoen/tonijn/shake's/rijst/aardappels/bananen/multi vitaminnen/ cup a soup
/ beetje rood vlees (te zout dus vocht) /etc.
Laat jullie mening eens horen....
)Nu wil ik eigenlijk een lichte kuur nemen voor een week of 8 a 10 Destijds was ik begonnen met deca/primo en testoviron met afbouwen met hcg geloof ik en clomid. (maar dat heb ik niet gehaald)
Ben aan het twijfelen wat ik zal doen, ik ben een echt vocht monster helaas dus ik zal mijn vocht erg erg in de gaten moeten houden.
Na wat overleg al kwamen we tot de testo only kuur. Echter de hoeveelheden verschillen nogal. Ik denk aan 250 per week voor 8 a 10 weken en evt. halverwege al met nolvadex beginnen ivm een enorm waterhoofd anders
. Maar andere personen zijn van mening om eerste 2 weken met 750 te beginnen en de daarop volgende weken met 500
Omdat de eerste kuur niet geweldig gegaan is heb ik het idee dat ik nu eigenlijk met de eerste kuur begin, teminste daar probeer ik mezelf geestelijk en zo hopelijk lichamelijk van te overtuigen

Ik weeg nu 98kg, een 12% vet, ben 1,91. Houd me strikt aan mijn kip/eieren/kalkoen/tonijn/shake's/rijst/aardappels/bananen/multi vitaminnen/ cup a soup
/ beetje rood vlees (te zout dus vocht) /etc.Laat jullie mening eens horen....