Fitness Seller

Kuur gaat goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
De laatste weken is t resultaat erg goed! De eerste maand leek t wel niets te helpen, maar dit zal vast komen door de lange esters. Ik ga binnenkort fotos maken om t te delen!
Vorige week heb ik een half uur voor de trainin pregnyl gezet, dit is zeker aan te raden! Spieren worden keihard! Altijd doen VOOR t trainen!!

Ben benieuwd naar je foto's...

Als het goed gaat zou ik zeggen 'Keep on gaining'...

Had er nooit aan gedacht pregnyl voor de training te zetten... Ga het ook eens proberen...

Succes.

Ja, hoe zou dat toch komen, dat je er nog nooit aan gedacht had om Pregnyl voor de training te zetten?

Waarschijnlijk omdat je nog nooit van iemand anders gehoord hebt dat die dat doet...
en waarom zou dat zijn?

Omdat het nergens op slaat!

Waarom slaat het nergens op? Schijnbaar heeft hij er een positief resultaat mee, namelijk een toegenomen hardheid v/d spieren (is het geen ordinaire pomp?). Of denk je dat dit een placebo effect is?
Verklaar je nader.

Het lijkt mij ook onzin,je injecteert het in je buikvet en voordat het dan in je bloed/spieren is beland is je training allang voorbij.

Bovendien: Wat richt hCG uit?

Waar wil je die pomp vandaan halen?

-Het duurt, intramusculair of subcutaan, enige tijd voordat het in je bloed zit.
-Dan zet het je testikels aan meer testosteron te maken...
-De extra testosteron zorgt voor meer rode bloedlichaampjes....

en daar kan je een pomp van krijgen.
Dat zou enige dagen duren en alleen in theorie werken. Want van hCG krijg je geen pomp.

Waar je overigens wel een pomp van krijgt is van trainen. Dus zoek de verklaring wat dichter bij huis en help geen nieuwe mythes de wereld in....

plus dat de extra aanmaak van test. voor meer aromatisering zorgt en dus meer oestrogeen, dus meer vocht en een smooth look..

:D Kijk es aan. De argumentatie lijkt me wel compleet...

weer wat geleerd.....

Genoeg gezegd hier dus ik doe hem op slot...fitnessaddict hou op met heel de tijd onzin posten anders kan je vertrekken......

D.W.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven