MuscleMeat

KUUR graag commentaar :p

Hersenchirurg

Novice
Waardering
0
Ok mensen kuurtje graag jullie mening hebben jullie op of aanmerkingen brand los.

week
1 4 sus - 2 deca
2 3 sus - 2 deca
3 2 sus - 2 deca
4 2 sus - 2 deca
5 1 sus - 1 deca - 1ml propionate odd - 1ml trenbolone odd
6 1 sus - 1 deca - 1ml propionate odd - 1ml trenbolone odd
7 1ml propionate odd - 1ml trenbolone odd
8 1ml propionate odd - 1ml trenbolone odd
9 1ml propionate odd - 1ml trenbolone odd

hgh
week 1 t/m 4 iedere dag 4iu
week 5 t/m 25 trainings dag 6iu

slin
week 3 t/m 6 opbouwen tot 12iu

T3
week 4 t/m 6 opbouwen tot 75mcg

na deze kuur (week 9) dus doorgaan met sth wel twee maanden off aas dan weer twee maanden leuk kuurtje of maand op maand af maand op maand af maand op.

Wat vinden jullie van doorgaan met de hgh zonder gebruik van ass ben niet zo'n voorstander van langer dan 2 maanden aas. maar gezien werking van hgh die pas op langere termijn openbaard dacht ik gewoon doorgaan.

Hoop dat het duidelijk is

Beetje onduidelijk vind ik, moet alles gaan uitpuzzelen als jij het zo laat zien.

Doe het als volgt:

wk 1-10 500mg xx
wk 1-10 400mg xx

etcetera. Dat maakt het een stuk overzichtelijker.

pas het ff aan en zet mg's erbij, ipv ampullen en mililiters.

en je stats + kuurverleden

verder vind ik je kuur 3x niks, is dat een eigen idee dat kuurtje of heb je dit van iemand anders?

Ik snap je idee erachter wel, maar mijn inziens is dit geen goede manier van kuren.

Ik wil je niet afkraken maar zo denk ik erover;

van hoog naar laag = k*t. frontload daar is wat over te zeggen, maar dit vind ik niet goed. denk bijvoorbeeld aan stabiele bloedwaardes...jij hebt je dosering sus bijna geen een week hetzelfde.

deca maar 6 weken = k*t. Deca duurt lang voordat ie inslaat, ik hoor iedereen over 8 tot 10 weken kuren. Tegen de tijd dat jij een mooie steady state deca in je bloed hebt bereikt ga je weer stoppen (over de halvering in dosering de laatste twee weken nog niet gesproken).
Ik denk dat je de deca gewoon door moet trekken naar 8 tot 10 weken om er beter profijt uit te halen.
(dit geldt trouwens ook voor de sus; gewoon langer doortrekken ivm langzame esthers)

de overbrugging van test prop richting nakuur = goed idee.
Maar nogmaals, trek je sus en deca langer door, en stap in week 10 tot nakuur over op de prop.

trenbolone op het eind = meningen verschillen. Enerzijds is trenbolone op het eind lekker als "extra boost" , en je wordt er ook lekker droog van, wel een wenselijk effect op het einde van je kuur.
Anderzijds drukt trenbolone hard op je axis, wil je dit wel hebben tijdens het einde.....
Ik zou liever de trenbolone liever niet als afsluiter van m'n kuur willen hebben ivm axis-onderdrukking, maargoed smaken verschillen.

hgh = gewoon doorgaan. hgh is ook niet echt a.s, ik zie het probleem niet echt in om de hgh langer door te trekken.
maargoed ik weet maar bar weinig van hgh...

Als je toch 25 weken aan de HGH gaat en niet langer als 2 maanden wil kuren iedere keer dan zou je ook de eerste en laatste 8 weken kunnen kuren.

Verder zou ik wel alles even beetje constant houden en de hoeveelheden in miligrammen aangeven die je gaat gebruiken:)

ja indd als je hgh gaat gebruiken benut het dan 100% en doe zoiets:
1tm28: hgh
8tm16: sust 500mg
8tm16: deca 400mg
16tm25: test enanthate
16tm25: tren enanthate
25tm28: winstrol 50mg eod
25tm28: testprop 100mg eod

tis maar n voorbeeld;)

ja indd als je hgh gaat gebruiken benut het dan 100% en doe zoiets:
1tm28: hgh
8tm16: sust 500mg
8tm16: deca 400mg
16tm25: test enanthate
16tm25: trenbolone enanthate
25tm28: winstrol 50mg eod
25tm28: testprop 100mg eod

tis maar n voorbeeld;)

Hij zegt net dat ie niet langer als 2 maand aan 1 wil kuren ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ok zal het morgen even aanpassen met mg inplaats van ml.
Kuur is op eigen idee

Reactie op Loo
Snap dat het langer duurt dat het inkickt maar ik zie het Zo decatje duurt 3 weken voor het inkickt de laaste dus ook drie weken later alles verschuift dus met drie weken waarom zo het dan niet steady zijn? Je stopt maar werkt nog aantal weken door het verschuifd gewoon of zie ik dit verkeerd? daarom stop ik in week zes zodat na week negen alles zo'n beetje stopt. Van de volle twee maanden kan profiteren om alles weer beetje stabiel te laten worden en dan weer beginnen de laatste kuur wel de volle 8 a 9 weken deca /sus of iets dergelijks daarna half jaar off. Ga ik bij de eerste kuur door tot week 9 met lang werkende aas dan tegen de tijd dat alles stopt begin ik weer kan ik net zo goed half jaar volgas doorgaan wat ik dus niet wil

Onduidelijk verhaal, gebruik aub leestekens. Maar als ik het goed begrijp heb je 2 opties:

- of die volgende kuur (?!?) later beginnen
- of kiezen voor korte esters

Dat van dat inkicken en werken van die deca zie je idd verkeerd. Tegen de tijd dat je deca echt goed werkt en op een stabiel peil is, stop jij ermee/verlaag je, zodat het opgebouwde niveau direct weer zakt.

ok das duidelijk doorgaan en tweede kuur later instarten

Ok zal het morgen even aanpassen met mg inplaats van ml.
Kuur is op eigen idee

Reactie op Loo
Snap dat het langer duurt dat het inkickt maar ik zie het Zo decatje duurt 3 weken voor het inkickt de laaste dus ook drie weken later alles verschuift dus met drie weken waarom zo het dan niet steady zijn? Je stopt maar werkt nog aantal weken door het verschuifd gewoon of zie ik dit verkeerd? daarom stop ik in week zes zodat na week negen alles zo'n beetje stopt. Van de volle twee maanden kan profiteren om alles weer beetje stabiel te laten worden en dan weer beginnen de laatste kuur wel de volle 8 a 9 weken deca /sus of iets dergelijks daarna half jaar off. Ga ik bij de eerste kuur door tot week 9 met lang werkende aas dan tegen de tijd dat alles stopt begin ik weer kan ik net zo goed half jaar volgas doorgaan wat ik dus niet wil

Zo simpel werkt het niet, ik weet niet precies hoe het in elkaar zit maar het moet iets te maken hebben met de receptoren, kan hier iemand de wetenschappelijke verklaring eens meedelen?

Je kan het ook simpelweg beschouwen als "een oplaadfase" , je lichaam heeft enige tijd nodig om het te verwerken, eens het lichaam "opgeladen is" kan het de stof sneller verwerken. Je krijgt dus een vertraagde activiteit van de deca, maar eens het gestart geraakt zit er geen "vertraging" buiiten de esterlengte meer op... Zoals de motor van een auto, moet je ook eerst opwarmen voor je hard gaat...

Dus bij deca beter iets langer kuren.

Gr.

12iu slin... pas je wel op ouwe ;)

en dit is je 2e kuur zei je toch? :D

Zo simpel werkt het niet, ik weet niet precies hoe het in elkaar zit maar het moet iets te maken hebben met de receptoren, kan hier iemand de wetenschappelijke verklaring eens meedelen?

Je kan het ook simpelweg beschouwen als "een oplaadfase" , je lichaam heeft enige tijd nodig om het te verwerken, eens het lichaam "opgeladen is" kan het de stof sneller verwerken. Je krijgt dus een vertraagde activiteit van de deca, maar eens het gestart geraakt zit er geen "vertraging" buiiten de esterlengte meer op... Zoals de motor van een auto, moet je ook eerst opwarmen voor je hard gaat...

Gr.

juist ja, zo denk ik er ook over.

Gr.

Ben ik het niet mee eens.

Het werkt altijd maar je lichaam moet zich aanpassen aan die omstandigheden en dus zal je weinig zien de eerste weken, je houd meer vocht vast dus je lijkt wat groter en de pomp blijft duidelijk te zien. Toen ik een kort kuurtje deed, was ik maar weinig sterker tijdens het kuurtje en groeide ik heel langzaam wel een enorme pomp natuurlijk. Maar in me nakuur en erna groeide ik pas toen was het pas echt te zien. Kracht ging ook omhoog. Kortom ik denk dat je lichaam tijd nodig heeft om bepaalde processen in je lichaam te starten en die zijn wel al begonnen als jij wat test en deca in je donder spuit alleen het heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen.

Als je bijv test enanthaat spuit, werkt het wel gelijk ,maar de spieropbouwende eigenschappen zijn later pas zichtbaar...
Ik hoor iig vaak mensen zeggen dat ze in de eerste week ook al zo geil als een hond zijn..

Als je bijv test enanthaat spuit, werkt het wel gelijk ,maar de spieropbouwende eigenschappen zijn later pas zichtbaar...
Ik hoor iig vaak mensen zeggen dat ze in de eerste week ook al zo geil als een hond zijn..

Ik kon van trenbolone E + Test E al lichaamsverandering zien na 1 à anderhalve week, wat normaal absoluut niet mogelijk is, MAAR, het zit em in de halfwaardetijd EN de dosering. Dus hoe hoger de dosering en/of hoe korter de halfwaardetijd, hoe sneller je iets zal merken (daarom ook de frontload bij trage esters).

Gr.

Grijpwijk: Ja das inderdaad minimaal maargezien ik twee jaar niks meer gepakt hebt dacht ik moet wel een keer kunnen. Heb het vroeger wel vaker gedaan maar doe toch de off periode liever dubbele van de on periode

Botjebouwer: Heb Rustig opgebouwt met slin weeg 136 dus 12iu moet kunnen 1iu per 10 kg lichaamsgewicht. Hou me strikt aan het protocol en nog geen hypo achtige symptonen gehad. En nee dit is niet pas me 2e kuur wel 1e met hgh.

Ben nu in week 6 van 122 naar 136 en kwa vet percentage ook nog stuk achteruit gegaan. Helaas niet gemeten met huidplooi meter. Maar door in de spiegel te kijken zal toch zsm even meten. Zijn wel erg veel kilo's bijgekomen niet dat ik het erg vind ofzo :p
Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik de maanden ervoor 10 kilo kwijt ben geraakt met cardioe. Sindshet kuren stuk hooger gaan zitten met me calorie inname maar oog stuk droger als toen ik begon

Terug
Naar boven