XXL Nutrition

kuur hulp

powerplant

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Hallo iedereen ben al een tijd aan het rond snuffelen op dit forum en heb sinds kort toch een account gemaakt. Erg informatief.

Ik heb in de afgelopen 2 jaar al 3 kuren achter de rug, nr 1 test en dbol, nr 2 test deca tbol , nr3 test tren a var.
Nu verliepen de eerste 2 redelijk goed maar bij een 3 de begon ik mijn twijfels te hebben. Ze kwamen allen van een bekend ugl lab.
Nu ben ik mijn volgende kuur aan het plannen maar heb grote twijfels of ik mijn geld aan dezelfde ugl wil besteden, ik lees verschillende anekdotes over verschillende merken en het is vaak moeilijk om een eindoordeel te kunnen maken. Mijn vraag nu is dus een betrouwbare leverancier/ betrouwbare merk. Liefst via PM
Als dit tegen de regels is hoor ik het graag maar kon nergens exacte voorwaarden vinden voor het vragen van.

Is inderdaad tegen de regels.

• Topic Starter Topic Starter
En wat is er dan specifiek fout aan

Je mag niet naar leveranciers / merken vragen. ;)

Je inbox zit nu wss toch al vol. Maar dit is zoals Stunna al zegt tegen de regels.

• Like
Waarderingen: REJ
Inbox vol, bevredigd en verzadigd door 25 merken. En nu weet hij helemaal niet meer welk merk goed of niet goed is:roflol:

ik zit ook willen starten met een kuur maar zit eigelijk met hetzelfde probleem. betrouwbare..../ betrouwbare.....???

Wat voor gym trainen jullie? Mijn ervaring is dat als je fysiek ook maar een beetje eruit ziet alsof je kunt gaan kuren de suppliers je overspoelen in de gym.

Bij Basic fit krijg je een test e kuurtje bij je jaar abbo, ipv die spuug lelijke tassen.
Hoeven de suppliers geen moeite meer te doen, die hebben voort aandelen bij Basic :p

Terug
Naar boven