MuscleMeat

kuur ideeën

Bezoekers in dit topic

JLeijnse

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2014
Berichten
56
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Kuur verleden.

Tren/test

Tren/sust halve kuur overgestapt op deca Door blessure aan rug.

Sust/deca.

Na het proberen van zowel test als sust, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik op sust het beste ga.

Toch wil ik kijken wat jullie suggesties zijn, dit dan met de gedachten om geen tren, sust of deca.

Wat is jullie ervaring met andere middelen als hier boven. En wat zouden jullie mij aanraden om een keer te proberen.
 
Toch wil ik kijken wat jullie suggesties zijn, dit dan met de gedachten om geen tren, sust of deca.

..dus je zoekt naar een cycle zonder tren/sust/deca?
Hmm, bedoel je dan cycles als test/bold of..?

Je vraag is niet erg helder
 
Sorry, ik ben op zoek idd naar een cyclus zonder sust/tren of deca.

Test/Bold zou goed zijn, maar wil graag weten waarom jij dat zou doen.
 
tren, deca en sust zijn nu net de middelen die eigenlijk en elke kuur zouden moeten zitten hahaha.
 
test masteron altijd lekker
 
Je zegt dat je op sust t best gaat, maar wilt niet kuren met sust? Fuck logic?
 
hahahahaaaa hij zou het zo doen omdat je niet veel keuze over laat kwa lange esters ;)
Je kan ook test-p/mast-p/winnie-inject/methyl tren injects doen wat zeg je daarvan? ;) hahaha wat zeg je van.... test-E/primo+anavar kickstart? hahaha
kijk toch tussen de sticky's man!!! genoeg cycles in te vinden en in de kuurlogs.... wij zijn geen dokters of sportcoaches om u alles voor te pappen!
 
hahahahaaaa hij zou het zo doen omdat je niet veel keuze over laat kwa lange esters ;)
Je kan ook test-p/mast-p/winnie-inject/methyl tren injects doen wat zeg je daarvan? ;) hahaha wat zeg je van.... test-E/primo+anavar kickstart? hahaha
kijk toch tussen de sticky's man!!! genoeg cycles in te vinden en in de kuurlogs.... wij zijn geen dokters of sportcoaches om u alles voor te pappen!

:D
 
Sorry, ik ben op zoek idd naar een cyclus zonder sust/tren of deca.

Test/Bold zou goed zijn, maar wil graag weten waarom jij dat zou doen.
Omdat ik bold lekker vindt, perfect voor clean bulk als het aan mij ligt.
En zoals andere ook al zeggen: anavar, primo, mast ...allemaal opties. Maar het wordt makkelijker advies te geven als je ook vermeld wat je doel is.
 
Dat is waar, mijn doel is puur massa droog worden is weer een doel voor de zomerse dagen.

Toch vind ik het wel erg mooi om zoals tren, harde spier massa op te bouwen. Dit hoeft niet perse, massa is het hoofd doel.

Bold in een combi of Bold only? Het probleem is dat ik tussen mijn oren heb zitten dat de middelen zoals sut, test, tren en deca èèn van de toppers zijn. De rest is een mildere aftreksel van dit alles. Daar wil ik vanaf, ik zou graag een net, goed en nieuw middel willen proberen.

Dankje wel voor je hulp, als je nog wat kwijt zou willen over Bold, tips van gebruik en hoeveelheden. Dit bij het starten van de kuur met kuur verleden.

Van orals ben ik niet zo'n fan, dit in verband met pijn in lever van DBOL. Ook al weet ik bijna zeker dat dit aan is pfeiffer heeft gelegen. Dus anavar is uitgesloten
 
Laatst bewerkt:
Test, tren, mast ..
Word mijn volgende blast ook.. Zeer benieuwd naar de combinatie tren, mast
 
test/primo
test/bold
test/mast

dosering zelf maar bepalen.. als je bold doet minimaal 14 weken wordt altijd geadviseerd, liever nog wat langer
 
Het probleem is dat ik tussen mijn oren heb zitten dat de middelen zoals sut, test, tren en deca èèn van de toppers zijn. De rest is een mildere aftreksel van dit alles. Daar wil ik vanaf, ik zou graag een net, goed en nieuw middel willen proberen.

Je geeft hier zelf eigenlijk al aan wat het probleem is. Tren deca sust/test zijn gewoon de betere producten. Punt.

Test primo of test mast of test Bold zal naar mijn mening minder zijn dan test/sust + deca/tren.

Als het je puur te doen is om iets nieuws te willen proberen: test-primo of test-Bold.
 
Je geeft hier zelf eigenlijk al aan wat het probleem is. Tren deca sust/test zijn gewoon de betere producten. Punt.

Test primo of test mast of test Bold zal naar mijn mening minder zijn dan test/sust + deca/tren.

Als het je puur te doen is om iets nieuws te willen proberen: test-primo of test-Bold.
Mee eens.

Wil je gewoon eens wat anders:
1-15 Test E 500mg EW
1-14 Bold 800mg EW
1-17 hCG 2x 500iu EW
17-21 Clomid 25mg ED
(eventueel mast of provi erbij)
 
Back
Naar boven