AndroidHealthClinic

Kuur / info nakuur

hollowdadon

Novice
Waardering
0
hallo..bodybuilders.

sinds een tijdje ben ik aan het overwegen om een kuur te nemen. nou heb ik via via bij iemand gekomen die me dit product heeft verkocht..

• TESTOSTERON ENANTHATE-200MG
  • BOLDENONE UNDECYLENATE-200MG
  • TRENBOLONE ENANTHATE-50MG
  • MASTERON ENANTHATE-50MG

hij rade me aan om dit elke maandag en vrijdag te nemen voor 5 weken..

en daarna heeft die me een potje met pillen gegeven van muscle man black testo natural super strong testo booster gegeven.. waarvan ik na de kuur dagelijks 2 van moest nemen...

maar ik ben maar eens gaan informeren over na kuren en als ik eerlijk moet zijn raak ik nogal in de war... er is zoveel informatie die me steeds door stuurt en meer in de war brengt.. ik zou graag wat hulp kunnen gebruiken.

alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
En wat is precies je vraag?

Beetje eigen research kan geen kwaad als je met je hormonen gaat spelen. En dan heb ik het over feiten, geen bro science

• Topic Starter Topic Starter
ja maar hoe meer ik research hoe meer ik in de war raak over wat ik nou moet pakken..

mijn vraag is of de kuur goed is en het gene wat hij me heeft gegeven goed genoeg is als nakuur of dat ik beter iets als nolvadex kan pakken..

heeft je verkoper ook nog gezegt wanneer na je kuur je die "pilletjes" moet nemen en voor hoelang?

een week na de kuur en 2 per dag tot het potje op is. 100stuks in totaal.

Is dit je eerste kuur? Er zit namelijk wel Tren in, ook al is het maar low dose (50mg).

Waarom geen Test only nemen als ik vragen mag? Dit is het meest gangbare als eerste kuur.

In het geval je toch voor de mix gaat...
De kuur kan je doen. Heb net even de bestanddelen opgezocht van het spul. Maandag & vrijdag beide 1ml is gangbaar.

Als nakuur gewoon Nolvadex pakken, een test booster kan je er naast nog nemen mocht je dit zelf nodig vinden. Maar haal in elk geval Nolvadex in huis voor de nakuur

bedankt!

ja het is mijn eerste kuur

zou je me miss ook kunnen zeggen hoeveel ik dagelijk moet nemen en voor hoelang?

Oke, je gaat dit sowieso nemen. Dat is duidelijk. Ik geef mijn eerlijke mening, en kijk maar wat je er verder mee doet.

Deze kuur voor 5 weken is in mijn ogen aan de korte kant, daar waar je met lange esters werkt, zou ik gaan voor minimaal 8 weken.

Persoonlijk zou ik elke 3 dagen een inject zetten van 1ml. Dan kom je inderdaad op 2ml per week, maandag & vrijdag is ook prima.

Vuistregel van nakuur is 1/3 van de kuur. Dus zeg om en nabij 2,5 á 3 weken nakuren in totaal (gebasseerd op 8 weken!!).

De nakuur bestaat uit Nolvadex, de test booster kun je er als extra naast laten lopen. De test booster is optioneel. Nolvadex begin je 2 weken na je laatste inject mee. Nolvadex neem je dus voor 2,5 á 3 weken op 20mg per dag.

Good luck

In dit geval 1,5 ml per inject aangezien dit de hoeveelheid is per ampul. 3 ml~ totaal dus per week.

update:

ik heb maandag mijn eerste shot genomen.. en vanmorgen merkte ik een zwelling in mijn borst.. hij is best opgepompt en doet nogal er pijn als ik mijn armen beweeg... is dit normaal?

en heb nog steeds erg last van mijn been waar ik het in heb gespoten.. hoelang duurt t meestal tot de pijn weg is? kan moeilijk erop lopen.

Als het je eerste kuur is kan het de eerste keer in die spier wel pijnlijk zijn voor een paar dagen. Is persoonsafhankelijk.

Bij mij duurde het de eerste keer in mijn quad 4 dagen, de eerste keer borst 2 dagen en eerste keer triceps 1 dag om een paar concrete voorbeelden te geven

Hoe kan je een zwelling in je borst hebben als je in je quad injecteert?

Terug
Naar boven