XXL Nutrition

kuur met pillen

Status
Niet open voor verdere reacties.

attitude

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
heb is een vraagje hier aan de ervaren rotten ;)
ben nu al paar jaar bezig met trainen en is al wel resultaat te zien,maar nog ni helemaal naar men zin. Kzou graag een kuur volgen maar niet met injecties daar men vriendin het er ni zo voor heeft en kmoet de kerk toch beetje in het midden houden. nu vroeg ik me af wat de sterkste kuur zoal is met pillen. alle suggesties welkom.

greetzz

als je vriendin bezorgd is om je gezondheid, zeg haar dan dat injecties vele beter zijn voor je gezondheid dan pillen

Jij zegt altidj alles tegen je vriendin?
Als ik iets zoiets wil doen doe ik het toch wel.......maar da's denk ik ook mijn tekortkoming ;)

Ik zou voor een handje xtc gaan :D

Nee zonder gekkigheid, verwacht geen al te serieuze reactie want orals zijn de pest voor je, en over het algemeen kun je wel stellen dat de sterkste "pillen" ook veruit het schadeljkst zijn met de meeste bijwerkingen..

Think twico bro..

Koop een familiezak smarties bij de Edah en loop naar de apotheek om een lading spuiten af te troggelen. Laat de smarties zien en hou de spuiten verborgen.

Ofwel, luister beter naar Ariewillem. :)

mijn vriendin kan natuurlijk wel zeggen dat ik het niet mag maar doe het lekker toch. :D

ik zou voor het beste kiezen en toch voor de injects gaan..

succes

Attitude zit onder de plak. :whip:
Een kuur met alleen pillen kan best, maar injecteerbare middelen zijn veiliger en zorgen vaak ook nog voor een beter resultaat. Het is trouwens wel een typische “de zomer staat weer voor de deur” thread. :rolleyes:

Mijn tip: speur het internet af naar goede info over anabolen (bijvoorbeeld op dit board), leer alles wat je moet weten over de verschillende middelen en hun bijwerkingen, en hoe je onnodige (gezondheids)risico’s kan vermijden. Zoek vervolgens uit welke middelen het beste bij jouw doelen passen. En vervolgens stel je een kuurschema op. En dat kuurschema, DAAR kunnen mensen wat zinnig over zeggen.
Een vraag als: ik train al 4 maanden en ik wil een kuur, verzinnen jullie eens wat maar ik wil niet spuiten want ik ben bang voor naalden / dat mag niet van m’n vriendin / want ik ben een BrEeZaH, daar kan niemand wat mee. Succes.

• Topic Starter Topic Starter
train al 6 jaar dus is zeker geen "zomer thread" .
maar allez, in ieder geval mercikes voor de reacties en kzal mischien gewoon wa meer en harder trainen en zien wat da al geeft ;)

waddist er verkjeerd me vlems te klappen ???

attitude zei:
heb is een vraagje hier aan de ervaren rotten ;)
ben nu al paar jaar bezig met trainen en is al wel resultaat te zien,maar nog ni helemaal naar men zin. Kzou graag een kuur volgen maar niet met injecties daar men vriendin het er ni zo voor heeft en kmoet de kerk toch beetje in het midden houden. nu vroeg ik me af wat de sterkste kuur zoal is met pillen. alle suggesties welkom.

greetzz

Injects zijn absoluut een betere optie dan tabs maar als je echt geen andere oplossing hebt en niet anders kan zou ik zelf 6 weken dianabol gebruiken.

Imo de beste massaknaller met de minste side-effects en als je voeding en nakuur in orde zijn kan je er zeker wat mooie kilo's aan overhouden.

Ik denk in dezelfde richting als Testo. Dianabol in een kuurtje van 6 tot 8 weken zou je prima resultaten moeten geven. je moet echter wel iets tegen oestrogene doen anders verlies je de helft van je winst weer en krijg te maken met sides die je eigenlijk niet wilt. (anti-e's: Arimidex/Liquidex, Aromasin, Femara/Letrozol of Proviron)

Afhankelijk van je BF% zou je er Winstrol bij kunnen nemen.
Anavar is in dit geval een betere hetzij wat duurdere oplossing.

Succes en in ieder geval nog enkele maanden goed lezen en voorbereiden.

Elmo: dus naast dianaboltabs ook winstrol tabs? Of was daar al een topic over geweest met erg tegenstrijdige reacties :D ?

In welk opzicht tegenstrijdig? Anavar of Winstrol voegen een androgeen effect toe aan een Dianabol kuur. Je kunt er dus krachtiger en harder door worden. En alleen met een laag BF% zul je dat ook zien. De massa in deze kuur moet voornamelijk van de Dianabol komen.

Greetz

Hope zei:
Elmo: dus naast dianaboltabs ook winstrol tabs? Of was daar al een topic over geweest met erg tegenstrijdige reacties :D ?

zie ik zou toch is goe nadenke over een pillekuur want gelooft mij pille gaan allemaal via uwe lever en kan nooit ni goe zijn omda uwe lever bloedcelle transporteert en da is bij spuiten niet maar als ge er toch zeker van zei op een pillekuur te pakke zou ik oxymethalone anadrol zegge zeer goede kuur en valt redemlijk goed mee van prijs nog veel succes

Elmo zei:
In welk opzicht tegenstrijdig? Anavar of Winstrol voegen een androgeen effect toe aan een Dianabol kuur. Je kunt er dus krachtiger en harder door worden. En alleen met een laag BF% zul je dat ook zien. De massa in deze kuur moet voornamelijk van de Dianabol komen.

Greetz
ik bedoelde tegenstrijdige reacties omwille van de levertoxiciteit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven