Fitness Seller

Kuur onderbreken en verder met andere kuur.

Kleinejeremy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Hallo,
Zou iemand mij kunnen helpen, sinds ik sustanone 300mg van up gebruik heb ik mega last van acne in me gezicht helaas. Ik had dat bij test e 300mg met deca 250mg niet. Mijn voeding is goed. Bij de laatste prikte ik 2x in de week 1,5 ml test e en 1,5 ml deca x2 dus. Bij die kuur had ik totaal geen bijwerking niks. Nu, prik ik 1,5 ml sus en 1,5 ml deca x2 in de week met 3 pillen dianabol per dag. In 1x heb ik mega last van puistjes. Wat doe ik fout? Is me dosering niet goed. Ben ik te allergies voor sus? Kan ik anders de kuur afbreken en nieuwe kuur starten, had zelf in gedachte test e hoog met dianabol. Graag zou ik advies hierin willen.

Alvast bedankt,

Jeremy

Je gebruikte eerst test/deca en had geen last, en nu met test/dbol wel last?

Is dbol niet gewoon de boosdoener dan :p

• Topic Starter Topic Starter
Yo fellas,

Ben nu bijna week gestopt met dianabol en me gezicht trekt gelukkig langzaam bij. En dan nu even een andere vraag, ik heb ergens gelezen dat je bij deze kuur, sus/deca, de laatste 6 weken tren erbij kan zetten? Hebben jullie daar ervaring mee of kunnen jullie mij daar in adviseren? Het zou als doel hebben het vocht uit je lichaam te trekken van deze kuur. Zit nu in de 6de week van me kuur dus heb nog ff. Deze kuur trek ik 16 weken. Graag advies big boii's.

Mvg,

Jeremy

Natuurlijk kan dat, technisch gezien. Je kan alles op elk moment erbij nemen, maar de vraag is waarom en is het verstandig

Als het alleen om vocht gaat zou ik Masteron nemen. En niet alleen de laatste 6 weken, maar het liefst gelijk al vanaf het begin.

Tren gebruik je niet alleen maar om wat vocht weg te werken. Ik vind dat het daar een veel te zwaar middel voor is, voor iets wat een relatief milde Masteron veel beter doet.

Ik heb gelijk masteron besteld. Wat raad je me aan te zetten? En hoeveel keer, 1x of 2x in de week.

Wat zet je nu allemaal precies qua dosissen?

EDIT: Ow wacht, ik zie het al :P Ik zou op beide injectiedagen gewoon 1ml Mast erbij zetten. Dus 2ml per week. Ervanuitgaande dat je enanthaat hebt besteld.

Idd enanthaat. Is de werking snel zichtbaar cq resultaat? Heb nl geen ervaring met masteron.

Idd enanthaat. Is de werking snel zichtbaar cq resultaat? Heb nl geen ervaring met masteron.
Ik vind persoonlijk als je deca neemt en hierbij iets wil nemen voor het vocht dat je beter iets anders had gedaan... Deca heeft zijn kracht juist door het vocht en is een echte massabouwer waarop je gewoon zwaar moet bulken (vind ik). Ken wel mensen die cutten met deca maar dan vooral NPP (korte ester) omdat ze er dan op een laag vp nog steeds goed vol uitzien.

Als je lean massa wou zonder vocht had ik al geen dbol genomen en ook meer richting tren en/of primo/mast gegaan met evt winstrol ofzo :) of proviron inkopen, werkt ook goed tegen vocht blijkbaar (zelf geen ervaring mee)

Terug
Naar boven