XXL Nutrition

kuur samenstellen met minder kans op gyno!

barryz

Cool Novice
Waardering
0
hey,

heb 2 x een beetje last gehad van gyno
1x met winstrol/dianabol
1x met sus300mg / deca200mg

zou ik helemaal het beste bij androgen uit die buurt kunnen blijven ?

wat kan je wel gebruiken dat de kans dat je het weer krijgt minder is ??
maar wel goeie gains hebt?

ben hier jammer genoeg vet gevoelig voor en lees heel veel over gyno op dit forum dus ben bij langerna niet de enigste !!

thanks voor de reply's alvast

barry

2 mogelijkheden eigenlijk:
- geen aromatiserde middelen meer gebruiken
- Anti-a standaart mee laten lopen met je cycle
wat vind jij het beste? Als je voor de eerste gaat word je keuze kwa stacks wel wat kleiner

Anti-oestrogeen nemen, proviron ofzo. Die kun je wel niet samen nemen met d-bol, zou geldverspilling zijn aangezien proviron de effecten van d-bol ongedaan maakt :)

Anti-oestrogeen nemen, proviron ofzo. Die kun je wel niet samen nemen met d-bol, zou geldverspilling zijn aangezien proviron de effecten van d-bol ongedaan maakt :)
proviron zet nou niet echt zoden aan de dijk maat als je gevoelig bent voor gyno

Toch helpt het wel hoor, als ik last krijg van gyno tijdens een kuur start ik direct met 50mg proviron en Nolvadex op 20mg per dag voor gedurende langere tijd tot het vermindert.
De Nolvadex haal ik er dan weer af en de provi laat ik meelopen op 25mg pd.

Bij mij helpt het altijd.

maar de anti-a werking van proviron is tog niet heel groot...?

In samenwerking met Nolva ervaar ik wel degelijk een goed merkbaar verschil.
Bovendien zijn er genoeg gebruikers die sowiezo proviron mee laten lopen tijdens een (testosteron)kuur voor meer vrije testosteron.

• Topic Starter Topic Starter
hey

ben nu klaar met de sus/deca

en ben gewoon nolva op 30mg blijven pakken !!
en nu wordt het wel een heel stuk minder maar inderdaad gewoon klote
als je hier gevoelig voor ben!! maar als net als nolva en een aromatase remmer vanaf het begin erbij pakt bij je androgen kuur ken je het dan als nog krijgen of is de kans dan een heel stuk kleiner en houdt het je gains ook niet erg tegen dan??

nolva nooit met een 19nor cycle pakken dit kan je gyno verergeren

volgende keer spul pakken zoals masteron of winstrol als de gyno zo erg is en dan zeker niet spul als deca

gewoon vanaf eerste dag 1mg arimidex ed;)

gewoon vanaf eerste dag 1mg arimidex ed;)
tssss.....das wel heel erg over kill waarschijnlijk zal 0,5mg eod al genoeg zijn zoniet 1mg eod. Het k*te hiervan is wel dat je cholesterol waarde beroerder worden, dus als deze al niet zo goed zijn is dat ook niet echt een optie

Terug
Naar boven