Martijn kamp
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 84kg
Beste heren,
Ik ben Martijn en ik denk na over een mogelijke kuurtje te doen.
In de afgelopen jaren dat ik heb getraind, maakte ik progressie. Het ging weliswaar gestaag, maar dat is nou eenmaal inherent aan trainen.
Ik let op mn voeding, varieer qua oefeningen en verhoog de intensiteit.
Echter, de laatste 7 maanden gaat het niet zoals gewild.
Ik boek nauwelijks vooruitgang.
Uiteraard geprobeerd te achterhalen waar het aan zou kunnen liggen. Ben tot de conclusie gekomen dat ik het maximale heb bereikt.
Daarom zoek ik naar een stimulans, een impuls.
Ik zit er na te denken om een kuurtje te doen. Hoewel ik wat research heb gedaan, zijn voor mij veel vragen nog niet beantwoord.
Betrouwbaarheid blijft immers een groot probleem.
De grote jongens in de sportschool zijn niet bereid om mij te helpen. Wellicht afgunst, wie zal het zeggen.
Hoe dan ook, graag zou ik wat info willen van iemand die ervaren is op dit gebied. Als iemand bereid is om mij te helpen dan zou ik dit erg op prijs stellen!
Mijn voorkeur gaat uit naar een PM .
Bij voorbaat dank
Ik ben Martijn en ik denk na over een mogelijke kuurtje te doen.
In de afgelopen jaren dat ik heb getraind, maakte ik progressie. Het ging weliswaar gestaag, maar dat is nou eenmaal inherent aan trainen.
Ik let op mn voeding, varieer qua oefeningen en verhoog de intensiteit.
Echter, de laatste 7 maanden gaat het niet zoals gewild.
Ik boek nauwelijks vooruitgang.
Uiteraard geprobeerd te achterhalen waar het aan zou kunnen liggen. Ben tot de conclusie gekomen dat ik het maximale heb bereikt.
Daarom zoek ik naar een stimulans, een impuls.
Ik zit er na te denken om een kuurtje te doen. Hoewel ik wat research heb gedaan, zijn voor mij veel vragen nog niet beantwoord.
Betrouwbaarheid blijft immers een groot probleem.
De grote jongens in de sportschool zijn niet bereid om mij te helpen. Wellicht afgunst, wie zal het zeggen.
Hoe dan ook, graag zou ik wat info willen van iemand die ervaren is op dit gebied. Als iemand bereid is om mij te helpen dan zou ik dit erg op prijs stellen!
Mijn voorkeur gaat uit naar een PM .
Bij voorbaat dank