Fitness Seller

kuur stoppen ivm bloeddruk??

Anoniem51193

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
3
jongens,

ik zit nu in week 11 van me cycle,

laatste paar dagen voel ik me niet echt optimaal nu heb ik me bloeddruk laten meten en het geeft ongeveer het volgende aan:

bovendruk 110/120
onderdruk 67/70
hartslag 84/95

ik had me kuur voor 14 weken gepland maar zoals ik me nu voel ben ik van plan om in week 11 te stoppen?..
overigens neem ik nu wel op training dagen 100 mg kinder aspirine.

wat is jullie mening hierover doorgaan of stoppen?

kuur:

week 1-10
650 test e
400 bold
50 tren
50 mast
week 10/14
500 test cypionaat
700 bold

Je bloeddruk is prima man. Wat bedoel je met je "niet echt optimaal" voelen?

Bloeddruk is inderdaad prima. Waarvoor neem je de aspirine?

• Topic Starter Topic Starter
Je bloeddruk is prima man. Wat bedoel je met je "niet echt optimaal" voelen?

ja vind je?

ik dacht toch dat me onderdruk lager dan normaal was?

en met niet optimaal voelen moet je denken aan duizeligheid soms ook tijdens trainen en beetje moe door de dag heen..

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 15:51 ----------

Bloeddruk is inderdaad prima. Waarvoor neem je de aspirine?

omdat het effect heeft op de bloedplaatjes en belemmert deze om samen te klonteren

ja vind je?

ik dacht toch dat me onderdruk lager dan normaal was?

en met niet optimaal voelen moet je denken aan duizeligheid soms ook tijdens trainen en beetje moe door de dag heen..

Wat is je bloeddruk normaal dan?

Je bloeddruk is licht verlaagd, maar totaal niet te laag. Is het niet de warmte van de laatste dagen waardoor je duizelig en moe bent?

Ja ik Merk het ook voornamelijk aan me hartslag de laatste dagen hij tikt on rust gewoon tegen de 90 aan!
Dat vind ik eerlijk gezegd niet relaxt

Ja ik Merk het ook voornamelijk aan me hartslag de laatste dagen hij tikt on rust gewoon tegen de 90 aan!
Dat vind ik eerlijk gezegd niet relaxt

Ik heb normaal 70, maar tijdens een kuur ook altijd 90 en bij sommige middelen 100

Vind het er niet zorgwekkend uit zien hoor, maar als je er niet lekker bij voelt...
Die hartslag zal vanzelf wel verlagen na je kuur neem ik aan.

Nee precies nou ik hem net de 2e injectie van week 11 gezet..
Ik kijk het ff aan tot volgende week want wil wel graag die 14 weken afmaken maar het mag natuurlijk niet ten kosten gaan van me gezondheid..

En als ik goed begrijp is hartslag 90 niet al te raar tijdens je kuur..
En bij welke stats moet ik beetje gaat uit kijken dan als het op bloeddruk aankomt??

Nee precies nou ik hem net de 2e injectie van week 11 gezet..
Ik kijk het ff aan tot volgende week want wil wel graag die 14 weken afmaken maar het mag natuurlijk niet ten kosten gaan van me gezondheid..

En als ik goed begrijp is hartslag 90 niet al te raar tijdens je kuur..
En bij welke stats moet ik beetje gaat uit kijken dan als het op bloeddruk aankomt??

ik had op 1000 test , 600 bold en 40 dianabol. en had mijn bloeddruk ff laten testen bij de dokter en die was 160 over 90 en ik schrok er wel van alleen die dokter zij dat het wel normaal was met zo'n kuur en ik me geen zorgen hoef te maken ! volgens hem is het een gestresde bloeddruk maar niet gevaarlijk . pas als ie over de 180 gaat moet je je druk gaan maken dus jou bloeddruk is prachtig ! komt gewoon door het warme weer ;)

ik had op 1000 test , 600 bold en 40 dianabol. en had mijn bloeddruk ff laten testen bij de dokter en die was 160 over 90 en ik schrok er wel van alleen die dokter zij dat het wel normaal was met zo'n kuur en ik me geen zorgen hoef te maken ! volgens hem is het een gestresde bloeddruk maar niet gevaarlijk . pas als ie over de 180 gaat moet je je druk gaan maken dus jou bloeddruk is prachtig ! komt gewoon door het warme weer ;)

Holy shit bro!!

Haha als ik het zo lees lijkt het indd dan allemaal mee te vallen dan!
Maar goed misschien zou het ook wel door de warmte kunnen komen was ook paar dagen ziek geweest omdat ik de airco volop aan had gezet..

Ik ga toch wel proberen om naar 14 weken toe te werken hopelijk werkt dan alles wel mee :)

lage bloeddruk komt door het weer, van roids kan hij stijgen, dus die logica volgend mag je absoluut niet stoppen :D grapje natuurlijk, nee alles is ok hoor...

lage bloeddruk komt door het weer, van roids kan hij stijgen, dus die logica volgend mag je absoluut niet stoppen :D grapje natuurlijk, nee alles is ok hoor...

Je hebt mijn dag goed gemaakt vriend!
Haha ook al weet ik niet hoe je aan de info komt :)

^

door het warme weer gaan je vaten "open" staan. Daardoor verlaagt je bloeddruk...
Als je bang bent dat het te laag is moet je meer water drinken en evt een kopje bouillon toevoegen
aan je dieet.

Ja ik probeer sowieso elke dag 3 liter water te drinken maat bedankt voor je reactie ;)
Die bouillon neem ik mee.

3 liter met dit weer?
Mag je wel verdubbelen;)

Met 3 liter water naast me shakes en drankjes vind ik al veel man
Is ook beetje lastig met me baan erbij kan niet om de 15 naar de wc hahaha

Dat zei je er niet bij;)
Ik dacht 3l totaal

3 liter kom ik echt nooit aan lol

Terug
Naar boven