MuscleMeat

Kuur sust/deca/d-bol

maartenzw90

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
87kg
Vetpercentage
4%
Hallo, ik ben een paar weken geleden begonnen met mijn tweede kuur en haal hier al een tijdje informatie vandaan maar wou me nu toch graag even voorstellen en mijn kuur posten. Mijn stats zijn 1,95m 4% vetpercentage en een gewicht van 87kg. En ik ben 21 jaar. Mijn stats zijn niet optimaal, dat is bekende info.

Ik ben begonnen aan een kuur van sustanon, deca en dianabol.

Week 1 - 12 EOD 125mg sustanon
Week 1 - 10 EOD 100mg deca
Week 1 - 4 ED 30mg d-bol
Week 14 - 17 ED 30mg nolvadex

Tevens heb ik nog HCG liggen.

Lijkt nergens op word 1 vocht bedoeling

Dit soort kuurtjes brengen je alleen vochtbulten en geen mooi fysiek tenzij je al een bruut begin fysiek heb wat je waarschijnlijk niet heb.

• Topic Starter Topic Starter
Wat kan ik hieraan veranderen om het wel op een goede manier te doen? Misschien beter om hem dan af te kappen of gewoon een kleine wijziging?

Als je niet weet wat je doet kuur dan niet is alleen dom en je zet jezelf voor schut

Ik begrijp zelf ook wel dat het misschien niet het verstandigste is geweest, deze kuur heb ik op advies van iemand die al jaren zelf anabolen gebruikt en die zei juist dat dit goed zou moeten werken...

Kan ik hier dan helemaal niks meer mee of valt er nog wat aan de doseringen te veranderen zodat het wel beter gaat??

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 09:35 ----------

Is het anders nog mogelijk om de sust door test e te vervangen oid? Zit op het moment in week 4..

Ik begrijp zelf ook wel dat het misschien niet het verstandigste is geweest, deze kuur heb ik op advies van iemand die al jaren zelf anabolen gebruikt en die zei juist dat dit goed zou moeten werken...

Kan ik hier dan helemaal niks meer mee of valt er nog wat aan de doseringen te veranderen zodat het wel beter gaat??

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 09:35 ----------

Is het anders nog mogelijk om de sust door test e te vervangen oid? Zit op het moment in week 4..

Begin daar maar eens mee ja!

Beste advies? Gooi de deca en de sust eruit en ga verder op 500mg Test E EW. Die dbol kicksstart kan je erin laten.

Dit is je eerste kuur? Snap ik sowieso niet waarom zoveel middelen en zo vaak prikken.

Dus verder gaan met:
Test E 500mg EW
2 weken na laatste inject pas PCT (itt korte esters)

Of

Test P 150mg EOD.

Als je de deca erin wilt laten, en je pakt test e dan de test door laten lopen.

Voor de rest, jongens het is duidelijk dat hij geen goede start gemaakt heeft maar bij is al bezig, is het dan nodig om hem zo af te zeiken? Geef hem wat degelijk advies zodat hij niet alles verkloot. Beetje lullig doen kan iedereen, advies geven aan elkaar is waar het forum voor bestaat.

Neemt niet weg dat het echt een domme actie is van je topicstarter, lees eens in wat de verschillende dingen doen. Wat je doel is? En welke middelen je hiermee helpen.

Succes!

Afzeiken is het enige wat men hier kan tegenwoordig. Best jammer.
Maar OT.

Sta je echt op 4%? Want dan maakt wat vocht geen **** uit vind ik.

Lijkt nergens op word 1 vocht bedoeling

Dit soort kuurtjes brengen je alleen vochtbulten en geen mooi fysiek tenzij je al een bruut begin fysiek heb wat je waarschijnlijk niet heb.

Als jullie dit soort antwoorden gaat geven weten jullie kennelijk geen ene reet van kuren af!

Basicly zet hij dit:
437,5 sust per week
350mg deca per week
40mg dbol per dag

Weleens waar teveel voor een eerste kuur, maar wat jullie zeggen is belachelijk. Ga je nu in elk topic waarin iemand test+deca+dbol voorstel deze onzin posten?

Dit is een van de beste kuren voor massa! Tuurlijk krijg je vocht, maar dat gaat er daarna wel weer af.
Ik heb zelf met 750mg test + 400 deca + 60mg dbol enorm veel vet vrije massa gepakt.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 10:10 ----------

Als je al een paar weken bezig bent zou ik hem gewoon lekker afmaken bro!
Mijn eerste kuur was ook zoiets en ben er niet slechter op geworden.

Wel goed opletten dat je geen rotzooi eet, want dat zit qua vocht meteen een paar dagen op je gezicht :P

Bedankt voor de nuttige antwoorden, gelukkig zijn er nog mensen die wel normaal kunnen doen. Ik moet hier even bij zeggen dat dit mijn tweede kuur is, zoals ik boven ook had gezegd, mijn voedingsschema is volgens mij prima in orde, zit op de 4500-5000kcal per dag. Ik zal hem vanmiddag of vanavond erbij posten. Mijn vetpercentage staat werkelijk op 4%, dat is 1 week geleden opgemeten dus zal inmiddels iets verandering inzitten.

Ik denk dat ik inderdaad deze kuur gewoon doorzet, zoals langeman ook zegt. Verder zal ik hier nog wel bijposten hoe het gaat.

Nogmaal bedankt ;)

als je serieus op 4% staat vind ik deca wel een goede keus om massa aan te zetten. waarom prik je de deca ook eod trouwens? kun je ook 1x pw doen en dan sust 2x pw scheelt tog weer wat prikken

Hoe is dat gemeten?
4% is uitzonderlijk laag en ik ken niemand irl die zo laag staat, is ook niet te doen op langere termijn.
Post anders eens een foto?

Leuk weetje: een persoon kan niet onder de 3% vet zitten. 3% vet zijn essentiële vetten die wanneer je die verliest simpelweg dood bent. Dit zijn vetten die essentieel zijn voor je voortbestaan. Denk aan vetten in je hersenen bijvoorbeeld. NIEMAND kan onder de 3% vet, zelfs de professionele bodybuilders niet!

4% zit dus op het randje, een professionele bodybuilder zal ook niet lang op dit percentage kunnen blijven. Gaat gewoon niet..!

Dus ik betwijfel het, heb je een foto? Daar moet je direct zien of je op 4% zit of niet!

Ik was ook EOD aan het omrekenen naar dosis per week en kwam tot de conclusie dat het wat veel was maar niet een belachelijke kuur. Mijn eerste kuur was geen lagere dosis als ik eerlijk ben. Langeman was me al voor.

Ik zou 2x per week prikken omdat je sust hebt maar de dosis per week gelijk houden aan wat je nu zet. Nakuren met 30mg nolva is teveel, 20mg 4 weken is afdoende en na deca zou je kunnen kiezen voor arofixen (20mg nolva 20mg Aromasin/exemestane) Hcg 2x250mg door de hele kuur heen en dus niet alleen aan het einde met hoge dosis en zeker niet in nakuur.

Terug
Naar boven