Fitness Seller

Kuur Test-Boldenone-Winstrol

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Owkeey, na lang en veel nagedacht te hebben over het nemen van een kuur en welke middelen hierbij het volgende, dit wordt mijn 2e echte goeie kuur:

Stats: Inmiddels 2.00mtr bij 96 kilo BF 10% Ecto in hart en nieren dus de verhalen over "natural had je meer kunnen bereiken" zijn niet van toepassing. Op 20-8-05 kreeg ik m'n laatste shot test-deca/250-200
Mijn eetschema is goed, en groeien zal ik zeker op 4800 KCAL alleen doel is extra massa te winnen en er toch "harder" uit te komen. Maandag uitslag van m'n bloedtest en als deze naar volle tevredenheid is kunnen we dus ook direct aan de slag :D

Dit is het plan:
Week 1- 6 Sustanon 500 MG-week
week 7-12 Test Enanthaat 500 Mg week
week 1-12 Boldenone Enanthaat 500 MG - week
week 7-12 Winstrol tabs 40 mg per dag?

Supps: Vitamine's, Whey, Vitargo.

Nakuur 3 weken na laatste injectie 4 weken Nolva & Clomid & een Creatine-Glutamine kuur + supps
Nolva 40-40-20-20
Clomid 50-50-25-25

Uit ervaring weet ik dat ik moeilijk hersteld ben na een"lichte" test/deca kuur 250/200-10 weken, ik denk mede door de bekant net zo hoog gedoseerde 19-nor DECA, dus de planning is om er deze keer HCG bij te gaan gebruiken en tevens wat "mildere" middelen te gaan gebruiken zoals bv de boldenone. ( HCG is ook voor beter behoudt van massa>?) Ook wil ik graag het krimpen van mijn knikkers beperken ;)

Iemand tips of op&aanmerkingen over:

- Het kuurschema op zich;
- Het gebruik van HCG in dergelijk kuurschema? ( weet dat er nogal wat gebruikersmanieren zijn, maar zie door de bomen het bos niet meer);
- Het verdelen van de hoeveelheden?Sust begin ik de eerste 6 weken mee en wordt 2 x per week gezet, vraag is of de enanthaat na de switch in 1 x gezet moet worden of beter is om deze tezamen met boldenone deze verdelen in 2 shots?
- Winstrol Orals of Injects en welke dosering?

Alvast bedankt voor alle reacties op, aanmerkingen en of aangedragen verbeteringen!

Laatst bewerkt:
waarom niet zoiets?

13 weken sust 750mg
13 weken EQ 600mg
winny inject 50mg ed
na de lange esters om snel na te kunnen kuren

en de nolva blijven slikken tot odol

ik zelf vind de EQ te laag op 500mg

als je last heb van je ballekes dan vanaf week 4-5 beginnen met hcg @ 500-750 iu per 5 dagen en tijdens je winny inject 2x 1000-1500 iu zetten, om je terugval zo klein mogelijk te houden.

succes

• Topic Starter Topic Starter
kevinlorenzin zei:
waarom niet zoiets?

13 weken sust 750mg
13 weken EQ 600mg
winny inject 50mg ed
na de lange esters om snel na te kunnen kuren

en de nolva blijven slikken tot odol

ik zelf vind de EQ te laag op 500mg

als je last heb van je ballekes dan vanaf week 4-5 beginnen met hcg @ 500-750 iu per 5 dagen en tijdens je winny inject 2x 1000-1500 iu zetten, om je terugval zo klein mogelijk te houden.

succes

Thanx voor je meing!
Maar wat wordt dan de derde kuur? Vind de doseringen die jij schetst lomphoog, en denk met een verdubbeling van 0.5 gram naar een gram het netjes zo te doen.......vergeet ook niet dat ik bekant een jaar clean ben :D Geloof persoonlijk niet dat die 100 mg boldenone erbij ook meer zal doen

HCG tip kan ik een hoop mee! Thanx

Laatst bewerkt:
Die Lange zei:
Thanx voor je meing!
Maar wat wordt dan de derde kuur? Vind de doseringen die jij schetst lomphoog, en denk met een verdubbeling van 0.5 gram naar een gram het netjes zo te doen.......vergeet ook niet dat ik bekant een jaar clean ben :D

HCG tip kan ik een hoop mee! Thanx

Idd, goed gezegd. Zijn voorstel vind ik ook hoog gedoseerd. Wss heeft ie gemist dat t jouw 2e kuur wordt. :)

oeps overheen gelezen bro! hehehe yep met jou doseringen kom je er ook!

alleen toch zou ik de winny na je lange esters pakken.

week 12-16 dus???

Die Lange zei:
Iemand tips of op&aanmerkingen over:

- Het gebruik van HCG in dergelijk kuurschema? ( weet dat er nogal wat gebruikersmanieren zijn, maar zie door de bomen het bos niet meer);

HCG kan je tijdens je kuur nemen om atrophie (krimpen van je testikels) te voorkomen, dan neem je vanaf week 3 a 4 zo'n 500IU per week tot en met week 1 van je nakuur.

Er is 1 maar hieraan, HCG kan je (ook niet met Bacteriostatisch water) langer dan 2 dagen goed houden. Dus tenzij je aan 500IU ampullen kan komen houdt deze manier op.

Blijft over om beginnend in de laatste week van je kuur tot en met week 1 van je nakuur hoge dosissen HCG te nemen elke 5 dagen. Denk aan een 5000/5000/2500/2500 of 3000/3000/1500/1500 schema.

Dient de HCG subcutaan geinjecteerd te worden?

Kan subcutaan of IM.

Zou 't zelf met een 0,5x15 subcutaan zetten.

Het is vaak altijd maar 1ml wat je zet. Denk dat meer dan 1ml maar een paar cm verderop moet. :)

Zijn er naast HCG nog andere alternatieven om het krimpen van je knikkers enigszins te beperken?

Die Lange zei:
Zijn er naast HCG nog andere alternatieven om het krimpen van je knikkers enigszins te beperken?

Igf, maar dat zijn praktijkervaringen.
Hoorde het van een paar gebruikers die ik ken.
Kan het niet onderbouwen.

Van de supps gebruik ik vaak zo'n Vitamine Pack met 10 pillen ( soorten vitamines), maaaaaar iemand advies over eventueel gebruik van Vitamine B-12 injecties?

Zou beter werken, een enorme boost geven qua energie, en je vreetbuien ook aanzienlijk versterken + vasculairiteit zal toenemen..........?

Wat zijn dan raadzame doseringen>?

Nog wat nuttigs toe te voegen over deze kuur jongens? :D

succes gozer

ja lange , succes met je kuur

Alles is gezegd bro.
Ik hoop dat je veel winst zal behalen ondanks de lage dosering bold.

succes!

Deze Bold dan naar 750 schroeven? Of een frontload van 2 weken 1000 MG en de test op 500 houden?

Terug
Naar boven