MuscleMeat

Kuur uitgewerkt?

IxXxI

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m92
Zit nu in mijn 7e week van mijn kuur.

Week 1-6 50mg dboll
Week 1-10 400mg deca
Week 1-12 500mg test e

Zit op meer dan 4000kcal 40-40-20. Ben week 1-5 8kg bijgekomen ben nu in 2weken een halve kilo afgevallen en in kracht heel veel achteruit gegaan. Dit sinds de laatste week dboll. Ga nu met test e op 750mg maar lijkt niet te helpen.

Heb eerder een kuur dboll only gehad en dit lijkt precies op de dip en het gewicht/kracht verlies na die kuur.

Ik had verwacht tot ik totaal 15kg bij zou komen maar als t zo blijft is dit maar 8kg.

Iemand een idee hoe ik toch de laatste 5weken 5\7 kg kan pakken?

Week 1-6 50mg dboll
Week 1-10 400mg deca
Week 1-12 500mg test e

Zit op meer dan 4000kcal 40-40-20. Ben week 1-5 8kg bijgekomen ben nu in 2weken een halve kilo afgevallen en in kracht heel veel achteruit gegaan. Dit sinds de laatste week dboll. Ga nu met test e op 750mg maar lijkt niet te helpen.

Heb eerder een kuur dboll only gehad en dit lijkt precies op de dip en het gewicht/kracht verlies na die kuur.

Ik had verwacht tot ik totaal 15kg bij zou komen maar als t zo blijft is dit maar 8kg.

Je moet begrijpen dat 8kg al veel is voor een gemiddelde kuur, toch zeker als het iets of wat kwalitatieve massa is. Ik weet niet hoe je op dbol reageert maar van een 'enorm' krachtverlies enkele dagen na het stoppen zou geen sprake mogen zijn. Als ik het goed lees is dit je 2e kuurtje? De test en de deca horen je sterk te houden. Die halve kilo kan vocht zijn dus daar zou ik me niet teveel zorgen over maken alleen dat krachtverlies vind ik een beetje raar? ???

In mijn ogen hoef je dan ook niet te verhogen, als 2e kuur is 500 test/ 400 deca MEER als genoeg, de dbol op 6 weken was al ongebruikelijk, normaal is het 4 weken als kickstart. Ik zou dan ook NIET verhogen en kijken waar je voeding beter kan. Je hebt alles in je voor er nog meer uit te halen, je moet het natuurlijk ook alleen gebruiken... je eigen laksheid trachten te compenseren door extra AAS is altijd fout. Voor je meer gaat zetten dus eerst kijken naar voeding, training en rust. Is dit optimaal? dan kan je eventueel verhogen maar toch niet in je 2e kuurtje :o..

Verder nog één ding, ik weet niet in welke wereld jij leeft maar iemand die zomaar in 1 kuurtje van 12 weken 15 kilo redelijk kwalitatieve massa pakt moet ik nog aanschouwen (zonder andere shit of course). Het gaat nu eenmaal niet zo snel, zelfs niet met AAS. Beter 8-10 kilo kwaliteit dan 15 waarvan de helft vocht en vet toch? ;)

• Topic Starter Topic Starter
JQUOTE=Eattillyoudrop;6585483]Je moet begrijpen dat 8kg al veel is voor een gemiddelde kuur, toch zeker als het iets of wat kwalitatieve massa is. Ik weet niet hoe je op dbol reageert maar van een 'enorm' krachtverlies enkele dagen na het stoppen zou geen sprake mogen zijn. Als ik het goed lees is dit je 2e kuurtje? De test en de deca horen je sterk te houden. Die halve kilo kan vocht zijn dus daar zou ik me niet teveel zorgen over maken alleen dat krachtverlies vind ik een beetje raar? ???

In mijn ogen hoef je dan ook niet te verhogen, als 2e kuur is 500 test/ 400 deca MEER als genoeg, de dbol op 6 weken was al ongebruikelijk, normaal is het 4 weken als kickstart. Ik zou dan ook NIET verhogen en kijken waar je voeding beter kan. Je hebt alles in je voor er nog meer uit te halen, je moet het natuurlijk ook alleen gebruiken... je eigen laksheid trachten te compenseren door extra AAS is altijd fout. Voor je meer gaat zetten dus eerst kijken naar voeding, training en rust. Is dit optimaal? dan kan je eventueel verhogen maar toch niet in je 2e kuurtje :o..

Verder nog één ding, ik weet niet in welke wereld jij leeft maar iemand die zomaar in 1 kuurtje van 12 weken 15 kilo redelijk kwalitatieve massa pakt moet ik nog aanschouwen (zonder andere shit of course). Het gaat nu eenmaal niet zo snel, zelfs niet met AAS. Beter 8-10 kilo kwaliteit dan 15 waarvan de helft vocht en vet toch? ;)[/QUOTE]

ja dat is waar ik ben haast geen vet bijgekomen zit nog steeds ruim in de 10% maar had er gewoon veel meer van verwacht als ik mensen met dezelfde kuur hun blog las. Ik had gedacht tot na de dboll ik ongeveer nog een halve kilo per week zou pakken maar niet dit. Bedankt voor je snelle reactie!

Als je tijdens een kuur achteruit gaat in kracht klopt er iets niet. Dan ben je echt aan het overtrainen vrees ik.
Misschien effe weekje minder trainen of gewoon lekker weekje rust.
Heb het ook best vaak en dan kan ik na die week rust overal weer wat kilo's op gooien.

is je gear wel echt?

QUOTE=LangeMan;6585525]Als je tijdens een kuur achteruit gaat in kracht klopt er iets niet. Dan ben je echt aan het overtrainen vrees ik.
Misschien effe weekje minder trainen of gewoon lekker weekje rust.
Heb het ook best vaak en dan kan ik na die week rust overal weer wat kilo's op gooien.[/QUOTE] Ga er niet van uit tot ik aan het overtrainen ben

heb het gepost en iedereen zei tot het echt was

en mag ik weten hoe je voeding is ?

en mag ik weten hoe je voeding is ?

Effe zo uit me hoofd voedingsschemahangt beneden

8u 50gram havermout 50gram whey 2hard gekookte eieren animal pack 2x omega 3

10u 6x bruin brood + boter met omega 3 50gram kipfilet

12u 100gram zilvervliesrijst 100gram kipfilet groente

3u wheight gainer 6x bruin brood met pindakaas 2x hard gekookt ei

5u avond eten meestal pasta of anders altijd extra vlees
Fitness protein shake

7u blikje tonijn + groenten en handje noten

10u 500gram magere kwark

En elke dag sowieso een pak chocomel of melk. Dit is mijn standaard schema veverander soms wel paar dingen bv ipv tonijn 200gram koolvis of brinta ipv havermout. En meestel ipv fruit pak ik een flesje fruit2day.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 23:28 ----------

Heb niet deze gepakt maar van epl en test en deca van gg

Week 1-6 50mg dboll
Week 1-10 400mg deca
Week 1-12 500mg test e

Is je bf omlaag gegaan na week 5 ?

Just sayin, misschien at je 8kg geleden wel genoeg, maar nu 8 kilo zwaarder wel te weinig?

Is je bf omlaag gegaan na week 5 ?
niet omlaag maar nog steeds in de 10% hij is iets omhoog gegaan na 5weken maar dat staat er ook als je het leest?

lol hier blijkt niet echt uit dat iedereen zei dat je gear echt was :D

En nogmaals. Waarschijnlijk ben je gewoon aan het overtrainen. Als je kracht ineens achteruit gaat dan is dat al een heel slecht teken.
heb toch nooit gezegt tot ik deze hebt gepakt of wel? Na dat topic heb ik andere aangeschaft die meerdere keren zijn gepost in die sectie en er altijd staat er geen namaak van in omloop is.

meer eten zou ik zeggen dan

Was ook mijn eerste gedachte, misschien is de dbol echt(vanwege de krachtoename tijdens gebruik en de kracht afname erna , is voor mij tenminste herkenbaar) en de rest fake?
Dat 'iedereen' zegt dat je gear echt is is geen garantie btw.;)

Edit: die dbol is vrijwel zeker real, had exact dezelfde.

Terug
Naar boven