Fitness Seller

Kuur voor contestprep

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Dit is mijn 1e x dat ik wedstrijd ga meedoen. En zou volgende gebruiken.
1-6 test prop 100mg eod
1-6 tren ace 100mg eod
3-8 mast prop 100 eod
6-8 halotestin 30 ed
+ hcg, eca en t3 (laatste 4weken)
Wil eens weten of er ervaringen zijn met dergelijke kuren. En wat jullie meningen zijn.

Waarom mast pas vanaf week 3?
En tren niet tot week 8?
Hcg in de laatste weken voor je wedstrijd is niet verstandig ivm vocht.
T3 is ipc niet nodig zou eerder voor letro/aro/ari kiezen

• Topic Starter Topic Starter
Omdat je voor de mast maar 6weken nodig hebt. En ik heb meer gelezen de tren gelijktijdig met de test te stoppen omtrent vocht. Of toch zeker laatste week.
En vanwaar die keuzes ipv de T3?

Je hebt mast maar 6 weken nodig omdat....
Vocht van tren???
Zonder t3 kun je makkelijk een prep doen. Aan een ai heb je meer omtrend vochtverlies en oestrogeen blokkeren

Omdat de mast prop zijn werk doet in die 6weken waardoor 8 niet nodig zijn.
En het vocht is miniem bij tren maar ik ben er gevoelig aan. Dus werd aangeraden die toch te schrappen die laatste weken.

Waarom Halo? Zodat je nog zwaar kunt tillen in prep?

Hcg pas na de wedstrijd.

Tren A tot 7 dagen voor de wedstrijd, test ook.

1-10 Testosterone Enanthate, 750mg a week (1000-1200mg advanced)
1-10 EQ, 800mg a week (1000mg advanced)
1-10 Tren E, 600mg/week (800mg advanced)
1-8  D-Bol, 50mg every day (up to 100mg advanced)
10-16 100mg Testosterone prop EOD (100mg ED advanced)
10-16 100mg Trenbolone Acetate EOD (75-100mg ED advanced)
10-16 100mg Masteron propionate EOD (100mg ED advanced)
10-16 50mg Winstrol or Anavar ED(sometime I do both)
8-16 Start T3 at 25mcg ED and taper up as needed.
12-16 Halotestin, start at 20mg ED and increase by 10mg every week(not a good choice for those who aren't mentally strong.)

Pharmaceutical GH 6-12 IU ED for the whole cycle (If people can afford more then the sky is the limit. I know guys who've gone up to 30 IU but this is rare.)

Insulin For advanced lifters only! 5-10 IU pre-workout followed by drinking Plazma™ right away. This is a moderate dosage, a lot of guys are using much more.

1-10 Testosterone Enanthate, 750mg a week (1000-1200mg advanced)
1-10 EQ, 800mg a week (1000mg advanced)
1-10 Tren E, 600mg/week (800mg advanced)
1-8  D-Bol, 50mg every day (up to 100mg advanced)
10-16 100mg Testosterone prop EOD (100mg ED advanced)
10-16 100mg Trenbolone Acetate EOD (75-100mg ED advanced)
10-16 100mg Masteron propionate EOD (100mg ED advanced)
10-16 50mg Winstrol or Anavar ED(sometime I do both)
8-16 Start T3 at 25mcg ED and taper up as needed.
12-16 Halotestin, start at 20mg ED and increase by 10mg every week(not a good choice for those who aren't mentally strong.)

Pharmaceutical GH 6-12 IU ED for the whole cycle (If people can afford more then the sky is the limit. I know guys who've gone up to 30 IU but this is rare.)

Insulin For advanced lifters only! 5-10 IU pre-workout followed by drinking Plazma right away. This is a moderate dosage, a lot of guys are using much more.

T Nation?

Mast vanaf 1
T3 vanaf week 1
Tren tot week 8
Hcg eruit

Ah en arimidex of letro laten meelopen, zekers als je vocht gevoelig bent.

Dit is mijn 1e x dat ik wedstrijd ga meedoen. En zou volgende gebruiken.
1-6 test prop 100mg eod
1-6 tren ace 100mg eod
3-8 mast prop 100 eod
6-8 halotestin 30 ed
+ hcg, eca en t3 (laatste 4weken)
Wil eens weten of er ervaringen zijn met dergelijke kuren. En wat jullie meningen zijn.

Prima kuur voor een wedstrijd! Ik zou alleen verlengen tot 8 weken ipv 6 en de mast de volledige duur mee laten lopen. Halo eruit en 50mg winstrol ED van maken voor 4-6 weken. Geen hcg en t3 op 50mcg per dag. T3 eerst opbouwen voor 1 week op 25mcg en afbouwen hetzelfde. Eventueel aromasin bij de hand houden voor oestrogeen verlagen en vocht verminderen.

Waarom mast pas vanaf week 3?
En tren niet tot week 8?
Hcg in de laatste weken voor je wedstrijd is niet verstandig ivm vocht.
T3 is ipc niet nodig zou eerder voor letro/aro/ari kiezen

Je weet dat T3 en een ai totaal verschillende middelen zijn en ook een andere functie hebben?

Prima kuur voor een wedstrijd! Ik zou alleen verlengen tot 8 weken ipv 6 en de mast de volledige duur mee laten lopen. Halo eruit en 50mg winstrol ED van maken voor 4-6 weken. Geen hcg en t3 op 50mcg per dag. T3 eerst opbouwen voor 1 week op 25mcg en afbouwen hetzelfde. Eventueel aromasin bij de hand houden voor oestrogeen verlagen en vocht verminderen.

Dus u bent van mening de test en tren toch tot voor de wedstrijd te laten meelopen? En ik dacht ook al aan winstrol + ari ipv de halo.

Je weet dat T3 en een ai totaal verschillende middelen zijn en ook een andere functie hebben?
Ja

Geen reacties gelezen, geen interesse in :rolleyes:

Waarom halo? Heb het een paar keer gebruikt en het geeft alleen kracht. Ook daarvan niet teveel verwachten btw... Lees ook die sprookjes verhalen op internet maar het valt reuze mee. In vechtsport is het ook niet een oo zo grote toevoeging maar het is wel eens leuk

Week 1 t/m 16 800mg bold
Week 1 t/m 16 600mg tren
Week 1 t/m 16 600mg tren
Week 1 t/m 16 50mcg t3

Onder onderhoud eten, lastig met bold maar daar heb je efedrine voor

Als je al een oral wilt als halo kun je beter voor oxy gaan op het podium. Voeding is key en GH insu als je het kan betalen

Geen reacties gelezen, geen interesse in :rolleyes:

Waarom halo? Heb het een paar keer gebruikt en het geeft alleen kracht. Ook daarvan niet teveel verwachten btw... Lees ook die sprookjes verhalen op internet maar het valt reuze mee. In vechtsport is het ook niet een oo zo grote toevoeging maar het is wel eens leuk

Week 1 t/m 16 800mg bold
Week 1 t/m 16 600mg tren
Week 1 t/m 16 600mg tren
Week 1 t/m 16 50mcg t3

Onder onderhoud eten, lastig met bold maar daar heb je efedrine voor

Als je al een oral wilt als halo kun je beter voor oxy gaan op het podium. Voeding is key en GH insu als je het kan betalen
2 x tren je bedoelt primo neem ik aan ?:)
En maybe methyl tren laatste weken?

Terug
Naar boven