AndroidHealthClinic

Kuur voorstel 2008

Hard Volt

Novice
Waardering
0
Heb al heel wat op de site zitten lezen en heb me dan ook maar een accountje gemaakt.
Ben het zat me naturel kapot te trainen terwijl de oxyboy's in mijn gym me al zeverend voorbij streven...
Het laatste jaar of 2 zie ik ook niet echt vooruitgang meer.
Ik zou graag 90kg @ +-10% wegen en sterker worden.

Ik heb geen voedingsschema. Ik vreet gewoon alles wat in mijn buurt staat :D

Ik eet veel zuivel, kip, kalkoen en steak. Dagelijks steek ik +- 400gr rijst of deegwaren weg, havermout of pannekoeken in de ochtend.. Zit tussen de 3000 a 4000 kcal per dag.

Stats:

Lengte: 180 cm
Gewicht: 80 kg
BF: 13%
BP: 100kg (5x) (elleboog is naar de *****)
DL: 180kg (5x)
SQ: 150kg (5x)
Train al 6 jaar.

Kuur 1: Kracht kuur en extra vet verlies

Week 1 - 6 Dagelijks 60mg Anavar verdeeld over 3 doseringen
week 7 - 9 Novaldex 20 mg dagelijks

9 weken off

Kuur 2:

Week 1 - 10 Test E 500mg per week (2 injecties per week)
Week 1 - 10 Arimidex 1mg per dag (had als tiener b*ch tits)
Week 12 - 16 Nolvadex 40-30-20-20

Indien nodig kuur 3

Als kuur 2 me bevalt dan doe ik deze nog eens over + 400mg EQ

Vragen:

Wat vinden jullie van de kuren?
Wss gaan sommigen Anavar te duur vinden. Ik wil kies voor var omdat er wordt beweerd dat wat je wint permanent is, je zou er een %tje vet bij kwijt spelen en je wordt er goed sterk van... ben dus nieuwsgierig naar dit product.
Blijft die gewonnen kracht ook btw?

Heb ooit gelezen dat de werking van Dianabol versterkt wordt als je het inneemt met druivensap. Is dit voor Anavar ook zo?

Ik wissel regelmatig van trainings methode. Soms een klassieke split, zelf verzonnen split, 5 x 5 of pure power training. Welk is de meest rendabele trainingsmethode als je aan de steroiden zit? Ik neem aan klassieke split aangezien bijna alle buffels in de boekskes zo trainen?

Bij kuur 2 al HCG gebruiken of zouden mijn ballen het wel redden?

Naalden bij de apo kopen of online? (kwestie van niet vies bekeken te worden)

Laatst bewerkt:
ik kan niet echt oordelen over de kuren aangezien ik geen ervaring heb, maar ziet er wel goed uit imo. Al bedoel je wss niet 60gr var.
Als belg haal je spuiten gewoon bij de apotheek, is compleet legaal dus waar niet dan. Als ze je vies bekijken, zeg je dat je b12 spuit. Maar dan nog who gives a **** hé.

spuiten en naalden kun je gewoon in de apotheek halen doe ik ook altijd geen probleem

var gaat pas goed werken op 60mg per dag, mooist is 80mg per dag maar dat wordt een dure grap vrees ik :o

Zelf heb ik op 4weken op 100mg per dag gezeten...moet zeggen dat je niet veel massa pakt met var only, maar je krachttoename is wel significant...des te meer omdat het de aanmaak van creatinefosfaat stimuleert hetgeen wat je meer kracht en explosiviteit geeft. waarom pak je dr geen test prop bij? aromatiseert amper imo, en nakuren met nolvadex en clomid.

Anavar is geen aromatiserende steroïde zover ik weet...dus oestrogeenblokkers gebruiken lijkt me dan niet bepaald zinvol, je HPTA weer op gang brengen met clomid weer wel...mahja, das wel 8-12weken aan de orals...en daar is je lever niet blij mee:o

als ik ergens een foutje maak...please correct me:o

ziet er zeeer lekker uit!!
spuit kopen bij apotheek,zijn altijd zeer vriendelijk.

waarom beide niet combineren
bv 12 test aan 500mg/w en de laatste 6 weken var erbij?

waarom beide niet combineren
bv 12 test aan 500mg/w en de laatste 6 weken var erbij?

omdat het z'n eerste kuren zijn...hoe minder hij nu gebruikt,hoe minder hij de volgende moet verhogen...

ik vrees enkel dat de var niet veel gaat uithalen,kracht zal wss wel goed gaan,maar qua vetverlies denk ik dat je teleurgesteld zal zijn...

var gaat pas goed werken op 60mg per dag, mooist is 80mg per dag maar dat wordt een dure grap vrees ik :o

Zelf heb ik op 4weken op 100mg per dag gezeten...moet zeggen dat je niet veel massa pakt met var only, maar je krachttoename is wel significant...des te meer omdat het de aanmaak van creatinefosfaat stimuleert hetgeen wat je meer kracht en explosiviteit geeft. waarom pak je dr geen test prop bij? aromatiseert amper imo, en nakuren met nolvadex en clomid.

Anavar is geen aromatiserende steroïde zover ik weet...dus oestrogeenblokkers gebruiken lijkt me dan niet bepaald zinvol, je HPTA weer op gang brengen met clomid weer wel...mahja, das wel 8-12weken aan de orals...en daar is je lever niet blij mee:o

als ik ergens een foutje maak...please correct me:o

Fout wil ik 't niet noemen maar ik zou toch echt de Chlomid laten vallen en het alleen bij Nolvadex houden ouwe. ;)

Eindelijk nog es iemand die een goed onderbouwd voorstel doet, en die het doet omdat hij al enige tijd geen significante vooruitgang meer boekt, terwijl hij toch goed eet (voor zover dit af te leiden is uit het beperkte voedingsschema), goed traint, zorgt voor afwisseling enz...

Heb zelf geen ervaring met anavar, maar zou toch eerder voor een degelijke test only gaan als eerste kuur, een 10-tal weken, daarna nakuren, en na 4 maanden opnieuw, maar dan in stack met winstrol of zo...

anders gooi je kuur 1 en 2 op een hoop en maak je daar kuur 1 1/2 van

als ik het zo eens bekijk...

je doet beter

1ste kuur 10 weken 500 mg test

2de kuur: " " + 60 mg anavar laatste 6 weken

dan jouw 3de kuur

Dan kun je mss beter 10wkn 500mg sus nemen. Dan merk je de 'prikkel' al sneller ivm de kortere esters er in. Al maakt het eigenlijk geen bal uit, maar sommige mensen hebben nogal snel de neiging dat het allemaal te langzaam gaat. :)

Suuces iig!

zou ik ook doen, die var gaat je echt niet stappen vooruit brengen, in samenwerking met xxx middelen is het lekker maar een vriend van me deed ook 200 tabs var op 4-5 weken en die was teleurgesteld, ok je word zeer zeker sterker en wat droger , maar verwacht geen cm'ers op de armen enz.

daarmee doe gewoon 10 weken test op 500 (bv 1nov tot 15 jan)

en de kuur daarna na een maand of 4 (1 mei tot half juli) doe je 10 weken sus op 500 met 6 weken var of winny, dan haal je er meer uit! en geen enkele oxyboy komt dan nog in je buurt en sta je lekker volgende zomer:D!

steek zo veel mogelijk tijd in het aanpassen van je voeding en de juiste dingen te eten op de juiste tijdstippen dit maakt het grote verschil namelijk op den duur wat je totale winst gaat zijn!

Terug
Naar boven