Heb al heel wat op de site zitten lezen en heb me dan ook maar een accountje gemaakt.
Ben het zat me naturel kapot te trainen terwijl de oxyboy's in mijn gym me al zeverend voorbij streven...
Het laatste jaar of 2 zie ik ook niet echt vooruitgang meer.
Ik zou graag 90kg @ +-10% wegen en sterker worden.
Ik heb geen voedingsschema. Ik vreet gewoon alles wat in mijn buurt staat
Ik eet veel zuivel, kip, kalkoen en steak. Dagelijks steek ik +- 400gr rijst of deegwaren weg, havermout of pannekoeken in de ochtend.. Zit tussen de 3000 a 4000 kcal per dag.
Stats:
Lengte: 180 cm
Gewicht: 80 kg
BF: 13%
BP: 100kg (5x) (elleboog is naar de *****)
DL: 180kg (5x)
SQ: 150kg (5x)
Train al 6 jaar.
Kuur 1: Kracht kuur en extra vet verlies
Week 1 - 6 Dagelijks 60mg Anavar verdeeld over 3 doseringen
week 7 - 9 Novaldex 20 mg dagelijks
9 weken off
Kuur 2:
Week 1 - 10 Test E 500mg per week (2 injecties per week)
Week 1 - 10 Arimidex 1mg per dag (had als tiener b*ch tits)
Week 12 - 16 Nolvadex 40-30-20-20
Indien nodig kuur 3
Als kuur 2 me bevalt dan doe ik deze nog eens over + 400mg EQ
Vragen:
Wat vinden jullie van de kuren?
Wss gaan sommigen Anavar te duur vinden. Ik wil kies voor var omdat er wordt beweerd dat wat je wint permanent is, je zou er een %tje vet bij kwijt spelen en je wordt er goed sterk van... ben dus nieuwsgierig naar dit product.
Blijft die gewonnen kracht ook btw?
Heb ooit gelezen dat de werking van Dianabol versterkt wordt als je het inneemt met druivensap. Is dit voor Anavar ook zo?
Ik wissel regelmatig van trainings methode. Soms een klassieke split, zelf verzonnen split, 5 x 5 of pure power training. Welk is de meest rendabele trainingsmethode als je aan de steroiden zit? Ik neem aan klassieke split aangezien bijna alle buffels in de boekskes zo trainen?
Bij kuur 2 al HCG gebruiken of zouden mijn ballen het wel redden?
Naalden bij de apo kopen of online? (kwestie van niet vies bekeken te worden)
Ben het zat me naturel kapot te trainen terwijl de oxyboy's in mijn gym me al zeverend voorbij streven...
Het laatste jaar of 2 zie ik ook niet echt vooruitgang meer.
Ik zou graag 90kg @ +-10% wegen en sterker worden.
Ik heb geen voedingsschema. Ik vreet gewoon alles wat in mijn buurt staat

Ik eet veel zuivel, kip, kalkoen en steak. Dagelijks steek ik +- 400gr rijst of deegwaren weg, havermout of pannekoeken in de ochtend.. Zit tussen de 3000 a 4000 kcal per dag.
Stats:
Lengte: 180 cm
Gewicht: 80 kg
BF: 13%
BP: 100kg (5x) (elleboog is naar de *****)
DL: 180kg (5x)
SQ: 150kg (5x)
Train al 6 jaar.
Kuur 1: Kracht kuur en extra vet verlies
Week 1 - 6 Dagelijks 60mg Anavar verdeeld over 3 doseringen
week 7 - 9 Novaldex 20 mg dagelijks
9 weken off
Kuur 2:
Week 1 - 10 Test E 500mg per week (2 injecties per week)
Week 1 - 10 Arimidex 1mg per dag (had als tiener b*ch tits)
Week 12 - 16 Nolvadex 40-30-20-20
Indien nodig kuur 3
Als kuur 2 me bevalt dan doe ik deze nog eens over + 400mg EQ
Vragen:
Wat vinden jullie van de kuren?
Wss gaan sommigen Anavar te duur vinden. Ik wil kies voor var omdat er wordt beweerd dat wat je wint permanent is, je zou er een %tje vet bij kwijt spelen en je wordt er goed sterk van... ben dus nieuwsgierig naar dit product.
Blijft die gewonnen kracht ook btw?
Heb ooit gelezen dat de werking van Dianabol versterkt wordt als je het inneemt met druivensap. Is dit voor Anavar ook zo?
Ik wissel regelmatig van trainings methode. Soms een klassieke split, zelf verzonnen split, 5 x 5 of pure power training. Welk is de meest rendabele trainingsmethode als je aan de steroiden zit? Ik neem aan klassieke split aangezien bijna alle buffels in de boekskes zo trainen?
Bij kuur 2 al HCG gebruiken of zouden mijn ballen het wel redden?
Naalden bij de apo kopen of online? (kwestie van niet vies bekeken te worden)
Laatst bewerkt: