MuscleMeat

Kuur Voorstel

NickBrs

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Volgende week maandag wou ik starte met de kuur gedurende 6 weken.
Merk van de kuur is Long yi yao.

Week 1-3: Test Enathaat 250mg
Week 1-3: Deca Nandrolone 250mg
Week 3-6:Test Enathaat 500mg
Week 3-6: Deca Nandrolone 500mg
Week 1-2: Dianabol 20mg
Week 3-6: Dianabol 50mg daarna terug afbouwen

Iemand wat tips of dergelijke ?

Groetuuuuh !

Groetuuuuh !

Ja, gewoon op 1 dosis houden, dbol maximaal 4 weken nemen en ook op 1 dosis houden (max 50mg).
Je hebt er niet echt kaas van gegeten geloof ik.
Buiten dat zal dit wel je eerste kuur zijn dus geen deca gebruiken

Wait whut, je kuur duurt maar 6 weken, jezus..
EERST PROPER INLEZEN!!

Bedoel je misschien niet korte esters voor 6 weken?
Anders minimaal 10 weken test-deca

Als hij kennis van zaken heeft zal hij testosteron geen enanthaat noemen als korte ester.
Dus ik ga er vanuit dat hij zich minimaal nog wel een paar maanden in mag lezen.
Uberhaupt het op en afbouwen slaat nergens op.

Dbol werd vroeger niet anders gedaan als opbouw en afbouw.
Als ik me niet vergis

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Als hij kennis van zaken heeft zal hij testosteron geen enanthaat noemen als korte ester.
Dus ik ga er vanuit dat hij zich minimaal nog wel een paar maanden in mag lezen.
Uberhaupt het op en afbouwen slaat nergens op.

Ja 6 weken op Enanthaat niet doen.te kort

Vroeger sloeg je elkaar ook de harses in met een boomstam als je het niet met elkaar eens was. :) Dbol niet opbouwen en niet afbouwen, test en deca langer dan 6 weken. Ofwel gewoon nog niet gaan kuren.

Vroeger sloeg je elkaar ook de harses in met een boomstam als je het niet met elkaar eens was. :) Dbol niet opbouwen en niet afbouwen, test en deca langer dan 6 weken. Ofwel gewoon nog niet gaan kuren.

Die boomstam heb ik nog gewoon hoor :hamer:
;)

Maar eh hoezo zou die niet moeten gaan kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Is niet mijn eerste kuur.
De bewuste keuze van de 6 weken is omwille dat de vorige kuur ong een 6 weken geleden niet aan de wensen voldeed.
Kwaliteit was al bij al goed. Daarom nu 6 weken.

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Ik snap jou reactie ivm die 6 weken dat het idd te kort is. Vanaf 4 weken is het net het hoogtepunt en zou idd beter zijn als het er 8-10 zijn. Maar ik dacht tzou zonde zijn om het resultaat van de vorige die zijn werk niet 100% gedaan heeft zo maar achterwegen te laten.

Als je met een kuurvoorstel als dit komt ben je gewoon niet klaar om te kuren imo.

Sorry daar ben ik het met iedereen hier niet mee eens.
Volgens de meeste hier moet je helemaal zelf precies weten hoe en wat alles doet en werkt.
En bijna nivaeu arts hebben.
Dat is net zoals mensen die niet drinken en daar over zeiken over anabolen.
Of ananbolen gebruikers die zeiken over mensen die drugs of weet ik veel wat gebruiken.
Moet iedereen lekker zelf weten.
Of iemand die zuipt zeurt over iemand die blowt.
Wij slikken en spuiten.En dit forum is er toch om elkaar te helpen?
Laten we hem goed advies geven,beter dan dat het echt fout gaat.
Ben het er wel mee eens dat ie/iedereen zelf zoveel mogelijk kennis op moet doen.

Punt 1: Je bent nog niet herstelt na 6 weken off.
Punt 2: Waarom zou je niet 10 weken doen maar wel 6? Bang voor schade? Dan zou ik ook geen dbol nemen.
Punt 3: Als je vorige kuur niet aan je wensen voldeed heb je toch iets fout gedaan, fix dit eerst. Het gaat dit keer geen betere resultaten leveren als je alleen maar meer gear neemt.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens de meeste hier moet je helemaal zelf precies weten hoe en wat alles doet en werkt.
Of ananbolen gebruikers die zeiken over mensen die drugs of weet ik veel wat gebruiken.
Ben het er wel mee eens dat ie/iedereen zelf zoveel mogelijk kennis op moet doen.

Je haalt me de woorden uit de mond.
En dat ik me meer moet informeren en lezen heb je je punt.
Maar idd voor de meeste hier moet het altijd perfect zijn.
Hoezo kan je dan nog raad/tips vragen als het al perfect is

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Punt 2: Waarom zou je niet 10 weken doen maar wel 6? Bang voor schade? Dan zou ik ook geen dbol nemen.
Punt 3: Als je vorige kuur niet aan je wensen voldeed heb je toch iets fout gedaan, fix dit eerst. Het gaat dit keer geen betere resultaten leveren als je alleen maar meer gear neemt.

Het resultaat van de vorige lag totaal niet aan mij.
Kwaliteit was gewoon slecht. Namaak/fake wat niet wil zeggen dat het vergif was.
Mensen waar ik samen met train gebruikte dit altijd voor hun wedstrijden en zagen en verdomd goed uit.
Nooit klachten of dergelijke. Maar ze zeiden zelf dat het nu achteruit was gegaan.
Trainen doe ik 6 dagen 1,5 uur. Eten zit 100% op z'n plaats dus daar ligt het niet aan.

Je haalt me de woorden uit de mond.
En dat ik me meer moet informeren en lezen heb je je punt.
Maar idd voor de meeste hier moet het altijd perfect zijn.
Hoezo kan je dan nog raad/tips vragen als het al perfect is

Als elke kuur perfect moet zijn zet standaard iedereen igf1/hgh, dat doet ook bijna niemand.
Buiten dat heb je een degelijke kuur, en een kuur die nergens op slaat.
Jou voorstel lijkt meer op het laatste.

Als ik dan toch advies moet geven.
W1-10 500mg test-e EW
W12-16 20mg Nolva ED
W1-13 250-300IU hCG EOD

Extra info:
Meer inlezen in voeding/gear gebruik.
Zeker langer herstellen voordat je hieraan gaat beginnen.

Die punten ben ik helemaal met je eens.Maar laten we gewoon advies uit eigen ervaring en mening geven
ipv hem gelijk af te zeiken.
Alsof we zelf allemaal zo perfect zijn,of ergens begonnen.

Bullshit bro. Als je mans genoeg bent om te willen kuren kun je ook zelf onderzoek doen. Je ziet hier tegenwoordig de meest belachelijke kuurvoorstellen voorbij komen van gasten die gewoon willekeurig wat opschrijven en dan verwachten dat ze een perfect voeding/training/kuurschema voorgekauwd krijgen, krijgen ze dat niet is het een k*t forum waar je niet geholpen wordt.

Iedereen hier wil wel helpen maar het is wel de bedoeling dat degene die gaat kuren met een normaal kuurvoorstel komt en niet dit soort bullshit. Een kuurschema maken is echt geen rocketscience en er staan er letterlijk tientallen als je een beetje normaal zoekt.

Daarbij @ TS : je bent nog niet herstelt na 6 weken off. Na 4 weken kicken je lange esters pas echt in dus dat na 6 weken de rek er uit is vind ik bullshit, misschien dat je daarna niet meer 2 kilo per week aan vocht pakt maar dat wil niet zeggen dat je niet meer groeit. Al met al lijkt het echt helemaal nergens op wat je uitkraamt.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Die punten ben ik helemaal met je eens.Maar laten we gewoon advies uit eigen ervaring en mening geven
ipv hem gelijk af te zeiken.
Alsof we zelf allemaal zo perfect zijn,of ergens begonnen.

En tuurlijk zijn we niet perfect, dat is menselijk. Maar tussen een goed kuurschema en dit voorstel zit naar mijn mening nog wel een heel, heel groot verschil. Ik mag toch hopen dat als je de stap neemt om te gaan kuren iig je voeding en training in orde zijn ( ook al is dat ook allemaal niet meer zo, je gaat eerst kuren alvorens je een beetje gaat trainen/eten is de hype ). Kuren is geen beginstadium.

week 1 tm 14 : Testosteron E 250mg
week 1 tm 14 :Boldenon/ 600mg
waarvan 1e 2 weken Bold/Test frontloaden
week 1 tm 14 2x pw 250iu pregnyl
week 16: 5 weken elke dag 20 mg Nolvadex

Was mijn laatste,ging als een malle.......

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Bullshit bro. Als je mans genoeg bent om te willen kuren kun je ook zelf onderzoek doen. Je ziet hier tegenwoordig de meest belachelijke kuurvoorstellen voorbij komen van gasten die gewoon willekeurig wat opschrijven en dan verwachten dat ze een perfect voeding/training/kuurschema voorgekauwd krijgen, krijgen ze dat niet is het een k*t forum waar je niet geholpen wordt.

Iedereen hier wil wel helpen maar het is wel de bedoeling dat degene die gaat kuren met een normaal kuurvoorstel komt en niet dit soort bullshit. Een kuurschema maken is echt geen rocketscience en er staan er letterlijk tientallen als je een beetje normaal zoekt.

Daarbij @ TS : je bent nog niet herstelt na 6 weken off. Na 4 weken kicken je lange esters pas echt in dus dat na 6 weken de rek er uit is vind ik bullshit, misschien dat je daarna niet meer 2 kilo per week aan vocht pakt maar dat wil niet zeggen dat je niet meer groeit. Al met al lijkt het echt helemaal nergens op wat je uitkraamt.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

En tuurlijk zijn we niet perfect, dat is menselijk. Maar tussen een goed kuurschema en dit voorstel zit naar mijn mening nog wel een heel, heel groot verschil. Ik mag toch hopen dat als je de stap neemt om te gaan kuren iig je voeding en training in orde zijn ( ook al is dat ook allemaal niet meer zo, je gaat eerst kuren alvorens je een beetje gaat trainen/eten is de hype ). Kuren is geen beginstadium.

Dan zijn we het toch redelijk eens?Tuurlijk zelf op onderzoek gaan.En soms is het wel voor sommige rocketscience.Iedereen hier heeft zoveel meningen en ervaringen.
Maar ipv gewoon een beetje te sturen gelijk zeiken over voeding training en zelf zoeken.
Als je op dit forum verstand van zaken heb en zo'n iemand met een kluitje het riet in schiet ben je volgens
mij nog slechter bezig dan de persoon die de eh onzin kuur plaatst.

Groetuuuuh !

Neem aan dat je alle spullen al in huis hebt?

Op- en afbouwen van Dianabol hoeft niet.
Test 2 weken langer door laten lopen dan deca.
En zou je kuur doortrekken tot 10 weken.

Dus:
1-4 Dianabol 50mg ed
1-12 Test E 250mg ew
1-10 Deca 200mg ew
14-18 Nolva 20mg ed

Eventueel nog HCG toevoegen..

Neem aan dat je alle spullen al in huis hebt?

Op- en afbouwen van Dianabol hoeft niet.
Test 2 weken langer door laten lopen dan deca.
En zou je kuur doortrekken tot 10 weken.

Dus:
1-4 Dianabol 50mg ed
1-12 Test E 250mg ew
1-10 Deca 200mg ew
14-18 Nolva 20mg ed

Eventueel nog HCG toevoegen..

Kijk 3VO snapt het.Niet zeiken gewoon ff een tip geven

Terug
Naar boven