Fitness Seller

Kuur voorstel

Cruisecontrol88

Competitive Bodybuilder
Waardering
1.139
Ik wil tren a in het begin van een primo kuur laten komen maar wil niet te ergen sides krijgen door de high test ernaast.
Ik was zelf aan het denken om het zo te doen (na een bridge van 6 weken)

Week 1 t/m 7 100mg tren-a EOD
Week 1 t/m 7 60mg winstrol oral ED
Week 1 t/m 7 210mg test-e EW
Week 1 t/m 16 700mg primo EW
Week 8 t/m 16 500mg test-e
Week 1 t/m 10 50mg t3 ED
Week 1: 1 cap t5 ED
Week 2&3: clen
Week 4&5: 1 cap t5 ED
Week 6&7: clen

Iemand suggesties? Wil eerste 7 weken in vp zakken en vanaf daar lekker cleanbulken naar het einde

• Topic Starter Topic Starter
En de laatste 20 weken 7iu hgh ED (laatste 4 weken van de cruise tot einde kuur), is 20 weken niet te kort? Heb het zelf nog nooit zo kort gedaan maar op internet lees ik dat het vaker voorkomt :o

GH zou je best minimaal een half jaar moeten doen. Maar denk niet dat die 6 weken minder een wereld van verschil zouden zijn. Ik zou wel wat weken voor je begint met de kuur alvast met de GH beginnen :)

Behoorlijk wat middelen bro, clen, t5, t3.. Denk dat je met t3. tren en GH al wel genoeg zooi in je lichaam stopt om je doelen te behalen.. Maar dan moet je voeding wel spot on zijn natuurlijk.

Das behoorlijke kuur my friend,
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je stats zijn en wat je hoopt denkt en of verwacht wat dit je gaat brengen?

Stevig kuurtje inderdaad...

Het is een pittig kuurtje idd
Na de bridge zal ik 100 kilo wegen 1.90 lang.
Kuur vanaf 2009, ben lang gestopt geweest en véél afgevallen vandaar dat ik eerst met een standaard kuur begonnen ben. na de bridge mag die wel weer een trapje hoger vandaar dit voorstel :o

De vraag ligt me vooral bij de test-e. Vanaf week 1 500mg vind ik te hoog voor bij de tren, maar is 210mg weer niet te weinig voor 700mg primo? Mensen gebruiken ook primo only maar dan hebben ze, volgens mij, de dosering lager?

Geen optie om je test e5d te zetten?

De vraag ligt me vooral bij de test-e. Vanaf week 1 500mg vind ik te hoog voor bij de tren, maar is 210mg weer niet te weinig voor 700mg primo? Mensen gebruiken ook primo only maar dan hebben ze, volgens mij, de dosering lager?
Is prima zo, test lekker laag doen als je tren ace pakt. Zelf zou ik naar de 75mg/dag of zelfs 100mg/dag gaan als je het kan hebben.
En de mensen die ik primo only heb zien doen, doseerde de primo juist hoger. Te weten; 1000mg primo only per week.

Ik wil het in 2e delen, iedere maandag en donderdag. Kan ik gelijk na de injectie de hcg zetten

Is prima zo, test lekker laag doen als je tren ace pakt. Zelf zou ik naar de 75mg/dag of zelfs 100mg/dag gaan als je het kan hebben.
En de mensen die ik primo only heb zien doen, doseerde de primo juist hoger. Te weten; 1000mg primo only per week.

Dat is geruststellend
Heb 1x 150mg ace ED gezet maar die was geloof ik ondergedoseerd. Was ook de eerste keer dat ik tren zag die niet geel was ???

Dat had ik dus ook haha is gewoon niet leuk meer

Ik dacht dat de kleur van de stof niks kon zeggen over de werkzaamheid ervan

Terug
Naar boven