Fitness Seller

Kuur voorstel

revange

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal.

Maat van me wilt aan de volgende kuur beginnen en ik wil t even navragen voor m.

Hij heeft al best wat kuurtjes gedaan, dat waren vaak test - tren kuren.

Week 1 - 12 HCG 2x 250 iu p/w
Week 1 - 4 dbol 50mg p/d
Week 1 - 14 test 250mg p/w
Week 1 - 14 bold 750mg p/w
Week 1 - 12 tren 500mg pw
Week 16 - 20 20mg nolvadex

Doel is droge massa op te bouwen.
Wat vinden jullie ervan?

Moet je prima op kunnen trainen als je voeding en training in ordnung hebt

Als het primaire doel droge massa opbouwen is, kan je de dbol wat mij betreft beter achterwege laten. Met zo veel andere compounds in je lichaam gaat het toch niet zoveel voor je doen en je krijgt toch vocht enzo erbij. Dan kun je beter de laatste paar weken winstrol of anavar erbij nemen ipv de dbol aan het begin.

Als het primaire doel droge massa opbouwen is, kan je de dbol wat mij betreft beter achterwege laten. Met zo veel andere compounds in je lichaam gaat het toch niet zoveel voor je doen en je krijgt toch vocht enzo erbij. Dan kun je beter de laatste paar weken winstrol of anavar erbij nemen ipv de dbol aan het begin.

Db word als kicker gebruikt, je snapt waarom?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle reacties. Ja hij wilt sowieso een kick start hebben.

Is het niet beter om hcg tot einde nakuur mee te laten lopen?

Hcg doortrekken tot start nakuur.

Misschien omdat hij zonder dbol al op 1,5 gr zit? Of vind jij dat weinig?

Oké je hebt het over hoeveelheden, maar dan geef je wel als advies om het te vervangen voor een andere oral in de laatste week van zijn kuur?

Db word als kicker gebruikt, dus in die zin heeft het toegevoegde waarde. Die 1,5 gram laten je niet binnen een paar dagen knallen oo de gewichten.

Terug
Naar boven