Fitness Seller

Kuur vs offshore

Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
62kg
Vetpercentage
16%
Ik heb een vraag en ben benieuwd of iemand daar bij helpen kan. Ik werk offshore en zou in de toekomst wellicht willen gaan kuren. Nu is het zo dat ik 2 week weg ben en 2 week thuis. Is het dan überhaupt mogelijk om dit te kunnen doen? Ik kan als ik weg ben nml niks meenemen en zit dus vast aan 2 weken wel/niet. Zou zoiets dan zinvol zijn?

2 weken gebruiken en vervolgens 2 weken niks prikken zorgt voor onstabiele bloedwaardes en heeft niet zoveel zin nee.

misschien is nebido iets voor jou?

Ik zou in ieder geval een nieuw account maken met een minder persoonlijke naam. Een zoekopdracht door je werkgever/opdrachtgever en ze komen op dit forum.

Sustanon is ontworpen om TRT patienten 1x per 2 weken te kunnen laten prikken, dus dat lijkt me de go to hiervoor.

Ik ga er vanuit dat je zondagnacht weg gaat en vrijdagmiddag terug komt?

Ik zou dan vrijdagmiddag 500-600mg (2ml) sustanon zetten.
Je zal namelijk geheid pip krijgen als je zoveel in 1x zet, en test flu misschien ook.
Je hebt dan de zaterdag en zondag een kleine buffer hiervoor.

Zijn orals een optie?
Meestal is het niet iets wat ze hier aanraden maar dan kan je wel wegkomen met minder volume aan injecteren steeds.

Zo ja dan zou ik
Wk 1-8 test sust, 500mg elke 2 weken.
Wk 1-6 dbol op 30mg pd.
Nakuur met nolva of clomid 10 dagen na laatste inject.

Nolva ook elke keer mee nemen voor het geval je oestrogeen sides krijgt, dan 10mg per dag nemen totaan de nakuur.
Niet ideaal allemaal maar kan een poging wagen

Kloppen jouw stats?

Kan je daar trainen?

1.97m
62kg
16%

Laat die snoepjes nog heel heel lang staan en ga goed eten.

Terug
Naar boven