AndroidHealthClinic

Kuur

cyro

Novice
Waardering
0
Hey ja ik ben er 21 jaar ik train nu al een jaar lang ik zou graag
en kuur willen zette maar ik wil niet te breed worden alleen wat massa ook wil
ik dit ni lang doen wa raden jullie aan voor een beginner thx

Als jij denkt dat je er echt klaar voor bent zou je test e of sustanon op 500 mg in de week kunnen zetten.
Zal je aardig wat leuke kilos mee kunnen pakken alleen vertel eens wat meer over jezelf.
Wat heb je zoal bereikt in het afgelopen jaar.
Voor de rest van het board ; Ja jongens ik weet dat het te vroeg is na een jaar maar de meeste mensen praat je het toch niet uit het hoofd om te kuren ;)

dat geld wat je voor je kuurtje had hou dat lekker bij je! en haal maandag gelijk brinta, kip,honing,ananas, en een dikke whey pot op!

- 6:00- 125 brinta 30gram whey shake en 50 gram rozijnen

- 8:30- 5 gekookte eieren (geen gele ) en 4 plakjes volkoren brood met honing

- 11:00- 150 rijst 100 gram kip 4 schijfjes ananas

- 14:00- 4 plakjes volkoren brood met honing en een whey shake

- 17:00 150 gram kip 150 gram rijst en 200 gram groente ( wok mix?)

trainen

- 20:00 5 gekookte eieren ( geen gele) 4 plakjes volkorn brood met honing

- 23:00 125 gram brinta whey shake - 500 gram kwark?

succes !

volg me raad op en je gaat de komende 2jaar goed gainen, kijk daarna nog eens of je wilt kuren aangezien je niet te breed wilt worden

dat geld wat je voor je kuurtje had hou dat lekker bij je! en haal maandag gelijk brinta, kip,honing,ananas, en een dikke whey pot op!

- 6:00- 125 brinta 30gram whey shake en 50 gram rozijnen

- 8:30- 5 gekookte eieren (geen gele ) en 4 plakjes volkoren brood met honing

- 11:00- 150 rijst 100 gram kip 4 schijfjes ananas

- 14:00- 4 plakjes volkoren brood met honing en een whey shake

- 17:00 150 gram kip 150 gram rijst en 200 gram groente ( wok mix?)

trainen

- 20:00 5 gekookte eieren ( geen gele) 4 plakjes volkorn brood met honing

- 23:00 125 gram brinta whey shake - 500 gram kwark?