AndroidHealthClinic

kuur

johnnydiesel

Novice
Waardering
0
HOI BRO`S

Ik wil in april deze kuur gaan doen

1/12 susta-500 mg
1-5 diana-40 mg
1-4 deca -400mg
4-12 boldone 400mg
7-12 winstrol 40 mg
13-14 nolva

graag reactie's hier op A.U.B

GROETJES JOHNNY

Ik zou die Deca weglaten en nolva 13-15. Heb je geen HCG? Zou ik toch wel aanraden.

nolva 13-15 dat is wel heel zonde he.

2 week na de laatse injectie 2 week 40mg 2 week 20mg
van deca na eq overschakelen? koop wat meer eq of meer deca niet allebei in een kuur
winstrol zou ik gaan injecteren is 2x zo sterk als tabletten.
scheelt ook weer voor je lever

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 26 susta`s liggen de rest moet ik nog halen .
mijn doel is om harder en wat meer massa te krijgen .hoe zal ik het dan het beste kunnen doen ???

axestream zei:
Winstrol oral is toch "maar" zo'n 20-30% minder doordat 'ie twee keer je lever passeert?

en axestream weet niet of je het goed bekeken hebt maar 11 week orals lijkt me ook wel een beetje veel! maar dat is mijn mening ;)

!!BarmaN!! zei:
en axestream weet niet of je het goed bekeken hebt maar 11 week orals lijkt me ook wel een beetje veel! maar dat is mijn mening ;)

Je hebt gelijk dat had ik moeten zien, maar aan de andere kant ging m'n opmerking mbt oral vs inject wat betreft effectiviteit daar niet echt over. Misschien is het volgende een optie?

1-10 500mg sust
1-10 400mg boldenone
5-10 50mg winstrol ED (oral) of 50mg EOD (inject)
10-12 HCG
12-14 nolva

Met wat van die korte esters in sust is het gebruik van dbol misschien niet eens nodig? 12 weken kan natuurlijk ook, maar dat zal afhangen van z'n ervaring met AS. De rest schuift dan natuurlijk twee weekjes op.
(als het crap is hoor ik 't wel ;) )

axestream zei:
Je hebt gelijk dat had ik moeten zien, maar aan de andere kant ging m'n opmerking mbt oral vs inject wat betreft effectiviteit daar niet echt over. Misschien is het volgende een optie?

1-10 500mg sust
1-10 400mg boldenone
5-10 50mg winstrol ED (oral) of 50mg EOD (inject)
10-12 HCG
12-14 nolva

Met wat van die korte esters in sust is het gebruik van dbol misschien niet eens nodig? 12 weken kan natuurlijk ook, maar dat zal afhangen van z'n ervaring met AS. De rest schuift dan natuurlijk twee weekjes op.
(als het crap is hoor ik 't wel ;) )

niet eens zo gek axestream alleen de nolva en hcg gebruik is niet hlemaal goed voor de rest is het goed. hcg zou ik vanaf ongeveer week 5 om de 4 a 5 dagen 500iu doen. of het verstandig is tot week 12 weet ik niet tot week 10 is zobizo goed. en nolva 2week na laatste injectie 2 week 40 gevolgd door 2 week 20mg.

kvind het opzich een goeie droge massa kuur.

!!BarmaN!! zei:
niet eens zo gek axestream alleen de nolva en hcg gebruik is niet hlemaal goed voor de rest is het goed. hcg zou ik vanaf ongeveer week 5 om de 4 a 5 dagen 500iu doen. of het verstandig is tot week 12 weet ik niet tot week 10 is zobizo goed. en nolva 2week na laatste injectie 2 week 40 gevolgd door 2 week 20mg.

kvind het opzich een goeie droge massa kuur.

Waarom HCG al vanaf week 5 en dan 5 weken lang om de 5 dagen?

johnnydiesel zei:
HOI BRO`S

Ik wil in april deze kuur gaan doen

1/12 susta-500 mg
1-5 diana-40 mg
1-4 deca -400mg
4-12 boldone 400mg
7-12 winstrol 40 mg
13-14 nolva

graag reactie's hier op A.U.B

GROETJES JOHNNY

Paar kleine opmerkingen.

12 weken sus is erg lang je kan beter na een week of 6 overgaan op enanthaat anders heb je kans dat je na 12 weken op een waterbed lijkt.

40 mg !!!! Dit is gewoon veel te veel en volkomen zinloos aan 25mg heb j emeer dan genoeg

40 mg winstrol: ik zou je aanraden hiervoor 150mg winstrol depot te nemen pw

Deca en boldenone zit op zich wel goed.

Zorg alleen voor voldoende spullen tegen eventuele gyno. (waar je met 40mg d-bol zeker weten last van zult krijgen)

Verder raad ik ik zeker aan na de kuur wat HCG te nemen en om de 6 weken na de kuur door te zetten met clen om zo je massa en kracht zoveel mogelijk te behouden.

Nogmaals tis maar een voorstel

wcorrect me if I am wrong maar wiinstrol dpot is allebei 17AA toch?
ddus dat wil zeggen allebei schadelijk voor de lever tabs of depot?

bodyfreakz zei:
wcorrect me if I am wrong maar wiinstrol dpot is allebei 17AA toch?
ddus dat wil zeggen allebei schadelijk voor de lever tabs of depot?

Oraal gaat meer langs de lever dan injectables. EN verder breekt de maag toch altijd een deel van de werkende stof af

ja ok das waar das ongeveer 30% maar ik bedoel de toxiciteit blijft toch hetzelfde van depot en orals?

oow wacht dat is antuurlijk als je de depot oraal inneemt......mijn fout forgive me :D

Terug
Naar boven