AndroidHealthClinic

kuur

nicky88

Novice
Waardering
0
hey
ik heb 2 maanden geleden een kuur genomen en was 10 kilo verzwaard maar heb al mijn gewicht terug kwijt en op mijn nakuur heb ik niet goed gereageerd
dus zou graag weten welke kuren goed zijn en ik mijn gewicht zeker ga houden en liefst in pillen voor injecties zou ik liever nog wachten

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke 'pillen' heb je dan wel genomen dat je 10kg bent bijgekomen?
Waarschijnlijk dbol en 10kg vocht bijgekomen door slechte voeding.

Man,zorg ervoor dat je voeding en training in orde is en doe dan eens een test only kuur als je durft injecteren tenminste.

wat een bucht man...

welke kuur had je gedaan ja?

Deze kuur bestond uit tabletten?

Veel mensen verliezen een groot deel na een dergelijke kuur.

op zo een jonge leeftijd kuren en er dan ook niks aan hebben is wel beetje treurig voor je :(

Klopt, maar ja....volwassen he?

ze zeggen het :)
Was z'n voedingsschema op orde geweest had hij er mischien wat aan gehad.
Maar waarschijnlijk begonnen met het id KUREN daar word je groot van en dat is zonde als je niet weet wat je doet.

Ik weet er al aardig wat van maar heb nog nooit gekuurd :) de dag dat ik ga kuren word bepaald door mijn stats en mijn kennis

hey
ik heb 2 maanden geleden een kuur genomen en was 10 kilo verzwaard maar heb al mijn gewicht terug kwijt en op mijn nakuur heb ik niet goed gereageerd
dus zou graag weten welke kuren goed zijn en ik mijn gewicht zeker ga houden en liefst in pillen voor injecties zou ik liever nog wachten

Laat me raden, Mcdonalds, Burger King en de Febo zeker.

• Topic Starter Topic Starter
ja inderdaad het is dianabol dat ik genomen heb
en mijn voeding is denk ik wel juist
ik eet 6 keers per dag uitgebrijd
vooral veel kip en pasta's en drink proteine shakes

Hoe kan je nou zeggen dat je voeding goed is als je na je kuur alle 10 de kg's kwijt bent?

slechte kuur zeker

miss oxy die als dboll is verkocht..

het was geen dianabol het was ******
maar ik heb hier ook al ergens gelezen op een forum dat dat veel voorkomt met dianabol of ***** da je achter u kuur al u gewicht terug kwijt bent maar zou tog normaal niet mogen

Terug
Naar boven