AndroidHealthClinic

Kuur

kickboxtony

Cool Novice
Waardering
0
Ik begin morgen met deze kuur:

1-10 Sust 500mg
1-10 EQ 400mg
1-3 Dianabol 30mg
9-11 Winstrol 30mg
11-13 HCG (5000-2500-2500-1500-1500)
13-16 Nolva (40/40/20/20)

Wil alleen weten of ik iets moet veranderen maar volgens mij steekt het wel goed in elkaar. En nee ik gebruik geen enanthaat. Persoonlijke voorkeur.

Sustanon is van Organon de rest is van GS en de HCG van Lepori

hoeveel kg ben je van plan te gainen met deze kuur??

Ziet er netjes uit bro.

Het is best een redelijk zware kuur, in mijn ogen.

Op zich wel goed, in mijn ogen beetje veel, maar ik neem aan dat het niet je 1e kuur is??

• Topic Starter Topic Starter
Nee is niet de eerste. Ben stevig met PH's in de weer geweest en heb anavar gebruikt. Ik ben dan ook een flinke jongen. 93 kilo bij 1.80 ofzo. (kom van 60 af)
Ik probeer 15 kilo te gainen en 12 over te houden. Wat makkelijk gaat lukken want ik eet tussen de 6000-7000 cals per dag en nee ik heb geen voedingsschemaik eet gewoon alles wat los en vast zit iedere 2 uur. Soms sta ik snachts op om mezelf helemaal vol te eten.

kickboxtony zei:
Nee is niet de eerste. Ben stevig met PH's in de weer geweest en heb anavar gebruikt. Ik ben dan ook een flinke jongen. 93 kilo bij 1.80 ofzo. (kom van 60 af)
Ik probeer 15 kilo te gainen en 12 over te houden. Wat makkelijk gaat lukken want ik eet tussen de 6000-7000 cals per dag en nee ik heb geen voedingsschemaik eet gewoon alles wat los en vast zit iedere 2 uur. Soms sta ik snachts op om mezelf helemaal vol te eten.

haha zo'n eetschema heb ik ook. Let wel op dat je niet te veel vet gained.

Succes kerel :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen! Ik heb der zin in! Doe het samen met een maat die precies dezelfde stats heeft dus ik zal een log bij gaan houden van ons. Hoop alleen wel dat de spullen van GS in orde zijn. Daar is de laatste tijd flink wat controversie over.

kickboxtony zei:
Bedankt mannen! Ik heb der zin in! Doe het samen met een maat die precies dezelfde stats heeft dus ik zal een log bij gaan houden van ons. Hoop alleen wel dat de spullen van GS in orde zijn. Daar is de laatste tijd flink wat controversie over.

GS-spullen zijn prima. ennuh......logs worden altijd gewaardeerd. Zet er ook je bijwerkingen en negatieve kanten bij svp.

Ik ben benieuwd. succes.

Lekker kuurtje en we hebben hetzelfde eetschema hehe!

Succes.

kickboxtony zei:
Ik begin morgen met deze kuur:

1-10 Sust 500mg
1-10 EQ 400mg
1-3 Dianabol 30mg
9-11 Winstrol 30mg
11-13 HCG (5000-2500-2500-1500-1500)
13-16 Nolva (40/40/20/20)

Wil alleen weten of ik iets moet veranderen maar volgens mij steekt het wel goed in elkaar. En nee ik gebruik geen enanthaat. Persoonlijke voorkeur.

Sustanon is van Organon de rest is van GS en de HCG van Lepori

ziet er op zich redelijk uit jongen, zou wel wat proviron achter de hand houden voor het teveel aan vocht van de sus en d-boll en zou zelf haan voor 5 weken winstrol depot 50mg eod ipv de tabs.

Ik raad je aan de hcg gewoon op 4 a 5 injects van 2500 te houden is voldoende en van hoog naar laag heeft weinig invloed maar 5000 iu is erg veel

Succes.

JK
Mister Holland 2003

Lepori HCG rulez hehe.

2500IU shots lijkt me écht teveel van het goede.
Lijken wel MOABS die op de woestijnbergen van Afghanistan worden gedropt.

DBC01 zei:
Lepori HCG rulez hehe.

2500IU shots lijkt me écht teveel van het goede.
Lijken wel MOABS die op de woestijnbergen van Afghanistan worden gedropt.
ja tis en blijft en een feit dat een werkingsvolle inject van hcg tussen de 2 en 3000 IU ligt.

Terug
Naar boven