MuscleMeat

kuur

Ano_1988_4

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Wat je leeftijd is?
22

Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
4 jaar

Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)

Toen ik intensief en serieus begon te trainen woog ik een 64kg met 15% vet.
Tot op heden weeg ik 86 kg en zit op 9,1% vet.

Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet

Ben nu momenteel aan het cutten voor de zomer vandaar ook een aangepast schema:

Ontbijt: 80 gr cornflakes met magere melk
Tussendoor: 2 cracottes of rijstwafels (met fructosejam)
Middag: 3 sneden volkorenbrood met mager beleg of fructosejam of 120 gr rijst (ongekookt gewogen) + 100 gr ananas (eigen nat) + 120 gr kipfilet
Tussendoor: 2 stukken fruit
Avond: 200 gr aardappelen + 200 gr groenten + 150 gr mager vlees of 120 gr rijst (ongekookt gewogen) + 100 gr ananas (eigen nat) + 120 gr kipfilet
Snack: 200 gr magere yoghurt

Welke supplementen je al hebt gebruikt

Verleden:
N.O. Xplode (BSN)
Verschillende whey’s
Creatine (Maximize)

Heden:
BCAA 4000 (First Class)
EEC (Axis Labs)
Xtend (Sci Vation)
Iso 100 (Dymatize)
L-Carnitine (Dymatize)
Multivitamines (Apotheker)

Waarom je deze kuur wilt doen

Zit nu al geringe tijd op een plateau qua lichaamsgewicht en kracht.

Daarenboven doe ik steeds extra oefeningen voor mijn boven en binnenkant borst, die nog steeds onder ontwikkeld blijft.

Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?

Ik wil zeker geen pro worden, of me gaan richten om wedstrijden te doen.

Puur amateuristisch gezien wil ik gewoon die plateau doorbreken en natuurlijk wat extra gains krijgen.

Alvast bedankt voor jullie informatie en ondersteuning.

ok,welkom man
maar welke kuur wil je nou gaan volgen,dit vermeld je namelijk niet

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij moest deze post verschijnen in het topic van 'Big T' Ik wil aan mijn eerste kuur beginnen! + Schema eerste kuur voor beginners

Dus ik dacht ook meteen dat jullie mij het beste zouden kunnen aanraden voor te beginnen?

Ik wil niet meteen iets sterk, eerder dacht ik zelf al aan anavar.
Maar de vraag die ik dan hierbij heb, is op welke dosering en tijdsperiode.

Heb al gelezen dat sommigen het doen spreiden over 6-8 weken op 50-70 mg.

Je cut schema ziet er behoorlijk k*t uit. Ik wil je schema als je niet cut wellens zien :roflol:.

Toch helpt ie, men vet gaat omlaag...

Dus dan betekent dat het meteen een goed schema is? Als je tegelijkertijd veel spier verliest is dat een beetje jammer. Je schema is gewoon k*t.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 15:08 ----------

Ontbijt: cornflakes eruit en brinta of havermout erbij. Waar is whey hierzo?

Tussendoor: Jam eruit gooien, kip/tonijn erop. Cracottes is ook niet echt wat je noemt perfect voedsel, kan je vervangen voor kleine hoeveelheid rijst.

Middag: Fructosejam ook eruit gooien, allemaal zinloze suikers. 120gram rijst kan je ook 75gram van maken. Ananas zou ik ook eruit gooien, allemaal zinloze suikers je wilt zo min mogelijk fructose tijdens de cut. Eet dit bij het ontbijt of rondom de training

Tussendoor: Nogmaals fruit wil je zo min mogelijk en het liefst rondom de training of bij ontbijt wanneer je de KH nodig hebt, niet midden op de mag. Waar zijn je eiwitten hier? Goeie vetten?
Rijst + kip + broccoli hier

Avond: Weer ananas, weer fructose, weer zinloze suikers, weer extra KH.

Snack: Snack? Dit is de lekkerste maaltijd van de dag! Hier 500gram kwark, geen miezerige 200gram yoghurt waar wederom suikers, suikers, suikers, suikers, suikers, suikers in zitten.

De helft van je KH is gewoon suikers, bagger dus.

Dus dan betekent dat het meteen een goed schema is? Als je tegelijkertijd veel spier verliest is dat een beetje jammer. Je schema is gewoon k*t.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 15:08 ----------

Ontbijt: cornflakes eruit en brinta of havermout erbij. Waar is whey hierzo?

Tussendoor: Jam eruit gooien, kip/tonijn erop. Cracottes is ook niet echt wat je noemt perfect voedsel, kan je vervangen voor kleine hoeveelheid rijst.

Middag: Fructosejam ook eruit gooien, allemaal zinloze suikers. 120gram rijst kan je ook 75gram van maken. Ananas zou ik ook eruit gooien, allemaal zinloze suikers je wilt zo min mogelijk fructose tijdens de cut. Eet dit bij het ontbijt of rondom de training

Tussendoor: Nogmaals fruit wil je zo min mogelijk en het liefst rondom de training of bij ontbijt wanneer je de KH nodig hebt, niet midden op de mag. Waar zijn je eiwitten hier? Goeie vetten?
Rijst + kip + broccoli hier

Avond: Weer ananas, weer fructose, weer zinloze suikers, weer extra KH.

Snack: Snack? Dit is de lekkerste maaltijd van de dag! Hier 500gram kwark, geen miezerige 200gram yoghurt waar wederom suikers, suikers, suikers, suikers, suikers, suikers in zitten.

De helft van je KH is gewoon suikers, bagger dus.
Men gewicht blijft ook wel ongeveer hetzelfde soms verschilt het meet een 100gr...Maar men vet gaat omlaag.

En natuurlijk zitten men whey's ook gespreid over de dag.
meteen als ik men bed uitstap kap ik er 1 naar binnen, smiddag en na het trainen gaat er ook 1 naar binnen.

En oke van die suikers heb je misschien wel (een beetje) gelijk. Maar ik voel me er goed bij met dit schema en het werkt, ik verlies vet en oké ik win niet veel aan massa, maar dat is ook niet de bedoeling met cutten.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 15:23 ----------

Men gewicht blijft ook wel ongeveer hetzelfde soms verschilt het meet een 100gr...Maar men vet gaat omlaag.

En natuurlijk zitten men whey's ook gespreid over de dag.
meteen als ik men bed uitstap kap ik er 1 naar binnen, smiddag en na het trainen gaat er ook 1 naar binnen.

En oke van die suikers heb je misschien wel (een beetje) gelijk. Maar ik voel me er goed bij met dit schema en het werkt, ik verlies vet en oké ik win niet veel aan massa, maar dat is ook niet de bedoeling met cutten.
En als je het volledige schema wilt zien, ik had genomen wat ik het (meeste) "altijd" eet, heb je hier de alternatieven die ik voor mezelf toen gemaakt had:

Ontbijt

• 6 rijstwafels of cracottes met fructosejam of mager beleg
  • 3 sneden volkorenbrood met fructosejam, kippewit of paardevlees
  • 80 gr cornflakes met magere melk
  • 60 gr bambix + 25 gr shake

Tussendoor

• 2 stukken fruit (geen banaan)
  • 2 cracottes of rijstwafels (met fructosejam)
  • 1 pakje sultana koeken

Middag

• 120 gr rijst (ongekookt gewogen) + 100 gr ananas (eigen nat) + 120 gr kipfilet
  • 3 sneden volkorenbrood met mager beleg of fructosejam
  • 6 rijstwafels of cracottes met fructosejam of mager beleg
  • 120 gr spaghetti (ongekookt gewogen) + 150 gr saus (zonder gehakt) + 120 gr kipfilet
  • Koude schotel van 350 gr groenten met een stukje mager beleg

Tussendoor

• 2 stukken fruit (geen banaan)
  • 2 cracottes of rijstwafels (met fructosejam)
  • 1 pakje sultana koeken

Avond

• 200 gr aardappelen + 200 gr groenten + 150 gr mager vlees 120 gr rijst (ongekookt gewogen) + 100 gr ananas (eigen nat) + 120 gr kipfilet
  • 3 sneden volkorenbrood met mager beleg of een eitje (2 eiwitten en 1 dooier)
  • Koude schotel van 350 gr groenten met een stukje mager beleg een gekookt eitje. (Mag met 1 lepel mayonaise)
  • Pannekoeken mix (volkoren) (bereiden met magere melk of water)

Snack

• 200 gr verse ananas
  • 2 stukken fruit
  • 200 gr magere yoghurt

Laatst bewerkt:
Ach als je geen tips wilt prima,maar je schema is gewoon bagger. En betreft suikers heb ik niet een beetje of misschien gelijk. Nee gewoon 100% gelijk

Verdiep je eens in wat fructose en insulinepieken doen in relatie tot buikvet.

Ach als je geen tips wilt prima,maar je schema is gewoon bagger. En betreft suikers heb ik niet een beetje of misschien gelijk. Nee gewoon 100% gelijk

Verdiep je eens in wat fructose en insulinepieken doen in relatie tot buikvet.
Tuurlijk wil en aanvaard ik die tips Dennisik.
Ik bedoel alleen maar dat het werkt voor mij zoals het nu is. Meer niet hoor. :)

En ik zal me zeker wel eens verdiepen in fructose en insulinepieken mbt buikvet.

Maar ik wou eigenlijk weten wat jullie zouden voorstellen als eerste kuur? :)

mooi cutschema hoor.
cornflakes... jam...yoghurt... en lekker ananas op de avond.

Eerste kuur vraag je?
1-52 ED havermout, rijst en no more jelly en cornflakes

Tuurlijk wil en aanvaard ik die tips Dennisik.
Ik bedoel alleen maar dat het werkt voor mij zoals het nu is. Meer niet hoor. :)

En ik zal me zeker wel eens verdiepen in fructose en insulinepieken mbt buikvet.

Maar ik wou eigenlijk weten wat jullie zouden voorstellen als eerste kuur? :)

Je voeding is vele male belangerijker dan aas,aas gaat je niet goed doen als je voeding niet oporde is das de reden dat niemand je een voorstel doet!!!
Maar mocht dat goed zijn zou je een test only kunnen doen eventueel met kickstart!!

Beetje jammer.. eindelijk iemand die een goed begin opstelt, wordt 'ie vervolgens ''gebashed''

Heb je jezelf al ingelezen over AAS? Anders zou je waarschijnlijk zelf wel op het idee komen voor een kuur van een week of 10 met test e 500mg/week (is toch beetje standaard beginners kuurtje). Maar zorg dat je weet waar je op moet letten als je gaat kuren, wat alle stoffen inhouden en wat wil je er mee bereiken.

Je zegt dat je nu aan het cutten bent. Wil je verder gaan met cutten of wil je meer massa hebben? Cut kuur is anders dan massa kuur.

Beetje jammer.. eindelijk iemand die een goed begin opstelt, wordt 'ie vervolgens ''gebashed''
Helemaal mee eens!

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 20:28 ----------

Heb je jezelf al ingelezen over AAS? Anders zou je waarschijnlijk zelf wel op het idee komen voor een kuur van een week of 10 met test e 500mg/week (is toch beetje standaard beginners kuurtje). Maar zorg dat je weet waar je op moet letten als je gaat kuren, wat alle stoffen inhouden en wat wil je er mee bereiken.

Je zegt dat je nu aan het cutten bent. Wil je verder gaan met cutten of wil je meer massa hebben? Cut kuur is anders dan massa kuur.
Ik had/heb ook al een idee'tje in men hoofd.
Anavar only op 50mg/dag gedurende 6 weken.

Maar wou eerst jullie advies en daarna m'n besluite nemen.
Btw het is voor na de zomer, dus om massa te winnen.

Goed begin? Is maar wat je goed noemt, om dit een goed begin te noemen die wilt gaan kuren. No way, hij somt beetje alles op en dan houd het op.

Dit ook:
Ik had/heb ook al een idee'tje in men hoofd.
Anavar only op 50mg/dag gedurende 6 weken.

Maar wou eerst jullie advies en daarna m'n besluite nemen.
Btw het is voor na de zomer, dus om massa te winnen.

Dat beetje massa wat je met anavar op die dosis gaat winnen kan je ook bereiken door je voeding te veranderen.

Vind het gebash wel meevallen, hadden we anders dit moeten zeggen:
Grote vriend van ons, wil je aub niet meer jam op jouw boterhammetje smeren want dat is niet goed voor je buikje. Je kan beter kip op je brood doen, dat is lekker en gezond!

Dit is DBB, geen EO forum. Inderdaad mss iets te hard of iets te grof. Maar liever iets waarmee die wat kan dan dat we nu gaan zeggen nee goed schema, en start morgen maar met kuren.

Je voeding en kuur voorstel slaat nergens op, iedereen die beetje verstand van zaken heeft had een totaal andere kuur en voeding voor gestelt. Voeding tips staan hier al boven.

Betreft kuur
1-10: 500mg Test E E/W
12-15: 20 mg nolva E/D

Kickstart met winny, dianabol OF test P

Zoiets is een beginners kuurtje voor massa, anavar niet.

Nogmaals ga lezen tot september wie weet dat je dan wel alle kennis hebt opgedaan om een fatsoenlijk eet/training/kuur schema op te stellen. Succes!

Laatst bewerkt:
Goed begin? Is maar wat je goed noemt, om dit een goed begin te noemen die wilt gaan kuren. No way, hij somt beetje alles op en dan houd het op.

Ik bedoel dan ook dat hij zich, zodanig, goed voorstelt in zijn OP (beginnende informatie) wat niet vaak gebeurd in dit gedeelte (lees zo nu en dan bij AAS) :)

TS wordt gewoon duidelijk met zijn neus op de feiten gedrukt, ik snap niet hoe je AAS kunt overwegen als je (bijna)geen kennis hebt van voeding. Je voedingsschema maakt mij niewsgierig naar je trainingsschema, als dat schema even slecht is als je voedingsschema zou ik maar niet teveel van AAS gaan dromen..

Terug
Naar boven