XXL Nutrition

Kuur

Pindabeer

Cool Novice
Waardering
8
Beste DBB leden,

Volgend week begin ik weer met een kuur na een lange tijd niks gedaan te hebben. Ook heel lang eruit geweest met het sporten zelf en zo'n 25kg kwijt geraakt door een hele slechte periode in prive leven. Ben nu alweer een hele tijd bezig met trainen. zonder enige hulpmiddelen.
Stats op het moment:

1.82
82kg
12% ?? geen idee, sta wel lekker droog

Probleem is alleen dat ik veel losse vel aan heb overgehouden vooral bij de armen. Kan gebeuren als je van 105/108kg komt. Gewicht was tijdens mijn laatste kuur waar ik in een keer alles moest laten voor wat het is en full pshyco ging. :o:o:o

Ik ben op het moment lekker op weg maar wil weer richting mijn prime tijden.

Kuur:

1 - 16 750mg primo
1 x 16 250mg test
1 x 12 400mg deca

Dit is eerste keer primo voor mij.. advies is altijd welkom. Hoger doseren of lager doseren?

Veel te veel.
500 test 10-12 week +KS

• Topic Starter Topic Starter
Doel = weer terug op 100+
Test only heb ik nooit geprobeerd. Ben een groot liefhebber van deca.
Maar je zegt dus deca en primo eruit?

Wat is jou ervaring met primo mack10?

Oh wat test betreft.. op 500 wordt ik donders geil.. zit niet in een relatie op het moment da's gewoon depressie. Hahaha. :p

Aan je kuurplannetje te zien ben je nog niet helemaal af van je full psycho.:D

Hoelang ben je alweer aan het trainen dan?

Primo only kan ook, op 400/600

Waarom zoveel zetten?

@ SIA

Een half jaar weer bezig met ups en downs.. 2 maanden serieus bezig.
Heel lang eruit geweest = 1 jaar.

@ mack

Test is kleine dosis 250mg, deca normaal 400mg, primo heb ik ff bij geplukt om uiteindelijk keihard uit me kuur te komen. Ik heb met deca nooit veel last van vocht aangezien ik erg schoon eet, maar uiteindelijk gaat bf toch wel "iets" omhoog. Ik probeer dat te voorkomen door primo hierbij toe te voegen en meer kwaliteit massa pakken.
Zonder primo zou het een simpele bulk kuur zijn, dan valt de hoeveelheid mee.

De reden dat ik primo op 750mg heb gezet is omdat ik lees dat je primo vooral hoger moet doseren. Vandaar ook de topic.. ik heb geen ervaring met primo.

Eerdere kuurtjes waren net zo heftig. Wel sterke woord heftig.
Anyway ik krijg het volgend week binnen als het goed is. Kan nog altijd een stuk lager gaan met primo. 400? Main doel is massa.

Sorry beer maar ik zou als ik jou was gewoon even lekker naturel trainen.
Jezus man, 2 maanden serieus en dan maar gelijk grote hoeveelheden erin willen stouwen?

ik zie het nut niet om primo met deca te gaan stacken

@ ts
Mits er geen jaar tussen ja laatste kuur & nu zit zou ik het lekker simpel houden zoizo 25 kg is niet te doen ma ik kan je wel uit ervaring zeggen dat mits je serieus bent (voeding,training rust)je makkelijk 10-12 kan pakken met 1 kuur & met nog ni eens de helft van wat jy voorstelt.
Je lichaam reageert veel sneller weet ni precies door wat of spiergeheugen of dat je receptoren gevoeliger zyn ma anyhow het ging by my flink rap in ieder geval dus gewoon simpel houden & strak aan je schema houden.
Komt goed

Pindabeer, niet alleen naar je kuur kijken he, als je resultaten wilt. Voeding, training en rust goed afstemmen!

Primo gaat eruit. Kuur wordt test, deca en dbol.

250mg test o'5 dagen
400mg deca o'5 dagen
30mg dbol ed 4 weken.

test 16 weken
deca 12 of 14 weken
dbol 4 weken

nakuurtje nolva 20/30 mg ed 4 weken.

Ik ben een fan van langere kuren, de kaatste weken pak je weinig maar wel kwaliteitmassa.

Bij week 6/10-12 pak ik altijd de meeste kilo's daarna gaat het een stuk langzamer, maar de kilo's die ik dan pak zijn wel altijd mooie kwailteitkilo's met weinig vet.

Hoe sneller je aankomt hoe groter de kans is dat je ook meer inlevert. Als je in 10 weken 15kg aankomt bijvoorbeeld, dan kan ik je garanderen dat weinig daarvan kwaliteitkilo's zijn.. kan je zeggen bs maar dat is hoe ik het ervaren heb.

@ Utrechter

Wat jij allemaal opnoemt is een stuk belangrijker dan mijn kuur, dat hoef je mij niet te vertellen. Dit is niet mijn eerste keer en ik weet donders goed dat het geen wondermiddelen zijn. Op langere termijn +10 jaar aas/uitstekende voeding, training en leefstijl met de nodige dedicatie en discipline ander verhaal...

Goed bezig, dat kon ik niet weten natuurlijk. Dacht ik meld het toch ff. ;)

Altijd goed om het te melden, ik ben niet bekend op DBB dus dat kon je ook niet weten. ;)

Ik had nog dbol thuis liggen.. inmiddels zijn me spullen al geruime tijd binnen. Ben net 4/5 dagen bezig maar nu alweer een ziekelijke pomp tijdens het trainen van de armen. Gaat de goede kant op.

Ik neem nu al een tijdje finasteride, was gestopt weer begonnen. Handig als ik deze eruit gooi met deca of gewoon blijven gebruiken? Boeit me niet zoveel maar zou wel blij zijn als ik wat ik nu heb kan behouden. Mja..

Als je lang niet gekuurd hebt kan je wel wat minder nemen en even goed gainen.
Als 500 test te veel voor je lbiido is zou ik 250mg test + 200 deca pakken met kickstart.

Ik pak toch ook 250mg test? Deca doe ik niet op 200/250. Deca houd ik altijd op 400. Lager ga ik niet, hoger ook niet.. ook niet bij de volgende kuren mocht ik weer met deca gaan kuren.

Iemand nog een antwoord op mijn vraag ivm finasteride? Blijven nemen of gewoon stoppen? Ik ben er al twee dagen mee gestopt voor de zekerheid.

Terug
Naar boven