AndroidHealthClinic

Kuur

dunkmaster

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Hoi mede forummers,

Ik train al 7 jaar, waarvan 3 jaar serieus met trainingschema.
De laatste 3 jaar probeer ik dan ook 4 a 5 keer in de week te trainen, verschillende spiergroepen per dag.
Ik ben nog niet zo bekend met anabolenkuren en hoop dan ook dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven.

Hier zijn mij stats:

Lengte: 1.95
Gewicht: 92 kg
BF: 12%
Leeftijd:25

Ik heb al verschillende supplementen gebruikt,zoals Animal pak,maximize,creatine en eiwit shakes.
De eiwit shakes en creatine neem ik nog dagelijks,op de manier zoals het voorgeschreven staat.
Dit, samen met het aanpassen van mijn voeding heeft er voor gezorgd dat ik op een jaar tijd van 79 kg naar 92 kg ben gegaan.
Hier ben ik al aardig tevreden over,maar nu kom ik op het punt dat ik een beetje blijf hangen.

Ik heb al aardig wat rondgekeken op het internet, en kwam 3 kuren tegen die me wel aanspraken; anavar,winstrol of dianabol.

Mijn vraag is,

wat is jullie advies??
Ik ben nog een beetje huiverig met de bijwerkingen,
Het klinkt misschien een beetje cliche maar ik wil graag droge spiermassa opbouwen en niet teveel massa.
Neem aub in je advies mee dat ik een beginner ben:)

alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je echt droge spiermassa wilt zou ik een winny only kuurtje doen voor 6 weken op 50mg elke dag.
Toch vind ik het zonde om alleen een oral kuurtje te doen, winny onderdrukt ook je axis als je dan toch wilt beginnen met kuren zou ik meteen goed doen.
Maar dat is je eigen keuze natuurlijk.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt droge spiermassa wilt zou ik een winny only kuurtje doen voor 6 weken op 50mg elke dag.
Toch vind ik het zonde om alleen een oral kuurtje te doen, winny onderdrukt ook je axis als je dan toch wilt beginnen met kuren zou ik meteen goed doen.
Maar dat is je eigen keuze natuurlijk.

Succes

Dankje voor je reactie,