AndroidHealthClinic

Kuur

dunkmaster

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Hoi mede forummers,

Ik train al 7 jaar, waarvan 3 jaar serieus met trainingschema.
De laatste 3 jaar probeer ik dan ook 4 a 5 keer in de week te trainen, verschillende spiergroepen per dag.
Ik ben nog niet zo bekend met anabolenkuren en hoop dan ook dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven.

Hier zijn mij stats:

Lengte: 1.95
Gewicht: 92 kg
BF: 12%
Leeftijd:25

Ik heb al verschillende supplementen gebruikt,zoals Animal pak,maximize,creatine en eiwit shakes.
De eiwit shakes en creatine neem ik nog dagelijks,op de manier zoals het voorgeschreven staat.
Dit, samen met het aanpassen van mijn voeding heeft er voor gezorgd dat ik op een jaar tijd van 79 kg naar 92 kg ben gegaan.
Hier ben ik al aardig tevreden over,maar nu kom ik op het punt dat ik een beetje blijf hangen.

Ik heb al aardig wat rondgekeken op het internet, en kwam 3 kuren tegen die me wel aanspraken; anavar,winstrol of dianabol.

Mijn vraag is,

wat is jullie advies??
Ik ben nog een beetje huiverig met de bijwerkingen,
Het klinkt misschien een beetje cliche maar ik wil graag droge spiermassa opbouwen en niet teveel massa.
Neem aub in je advies mee dat ik een beginner ben:)

alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je echt droge spiermassa wilt zou ik een winny only kuurtje doen voor 6 weken op 50mg elke dag.
Toch vind ik het zonde om alleen een oral kuurtje te doen, winny onderdrukt ook je axis als je dan toch wilt beginnen met kuren zou ik meteen goed doen.
Maar dat is je eigen keuze natuurlijk.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt droge spiermassa wilt zou ik een winny only kuurtje doen voor 6 weken op 50mg elke dag.
Toch vind ik het zonde om alleen een oral kuurtje te doen, winny onderdrukt ook je axis als je dan toch wilt beginnen met kuren zou ik meteen goed doen.
Maar dat is je eigen keuze natuurlijk.

Succes

Dankje voor je reactie,
Is dit een echt zichtbaar verschil na 6 weken? Wat doet dit met je gewicht?
Ik lees ook dat de ene zegt wel nakuren en andere niet..wat is jou mening hierover

Natuurlijk is er verschil je hebt op dfat moment krachttoename waardoor trainen "makkelijker" gaat.
Winstrol trekt ook vocht weg dus betere definitie van spieren en je spieren zullen keihard zijn.
Verder moet je niet te veel van droge spiermassa verwachten op bij te houden. Je zal wel iet overhouden maar niet zoveel als bij een kuur met spuitjes.

Ik zou toch nakuren, gewoon voor de veiligheid. Meningen zijn hiervoor verschillend inderdaad.
Ik zou van week 6 tot en met week 8 nakuren met Nolvadex op 20 mg elke dag.

Natuurlijk is er verschil je hebt op dfat moment krachttoename waardoor trainen "makkelijker" gaat.
Winstrol trekt ook vocht weg dus betere definitie van spieren en je spieren zullen keihard zijn.
Verder moet je niet te veel van droge spiermassa verwachten op bij te houden. Je zal wel iet overhouden maar niet zoveel als bij een kuur met spuitjes.

Ik zou toch nakuren, gewoon voor de veiligheid. Meningen zijn hiervoor verschillend inderdaad.
Ik zou van week 6 tot en met week 8 nakuren met Nolvadex op 20 mg elke dag.

3 weken hoeft echt niet.

Zelf heb ik niet nagekuurd met winny maar als je dit toch wilt doen is 2 weken genoeg. Idd 20 mg

Als ik jou was zou ik eerst eens goed de stickies van het AAS board lezen, en vervolgens vooral die stoffen opzoeken op de DBB wiki over AAS. Dan weet je precies wat het doet, waarvoor het gebruikt wordt en in welke dosis je het hoort te nemen.

Bedenk dat je ZWARE MEDICIJNEN gaat nemen. Op zn aller-allerminst moet je goed weten wat je doet anders ben je gewoon loeistom bezig, en verneuk je je lichaam zonder dat je er wat aan over houdt. Als ik jou was zou ik voorlopig nog eens even helemaal niets nemen en me eerst eens goed inlezen. Zolang je deze basis vragen moet stellen, weet je gewoon niet genoeg.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 08:56 ----------

3 weken hoeft echt niet.

Zelf heb ik niet nagekuurd met winny maar als je dit toch wilt doen is 2 weken genoeg. Idd 20 mg

Een potje nolva gaat meestal per 100 stuks van 20mg/pil. Die ene week extra kost je dus niets. Spend the ****ing money en neem het 3 weken.

Een potje nolva gaat meestal per 100 stuks van 20mg/pil. Die ene week extra kost je dus niets. Spend the ****ing money en neem het 3 weken.

Echt onzin 3 weken nakuur na 6 weekjes winny.

99 van de 100 man die hier begint met kuren laat het niet bij 1 kuur dus zou die nolva die je over hebt lekker bewaren voor je volgende kuur. en niet je nakuur verlengen omdat je ze toch heb liggen en het "gratis is :s

99 van de 100 man die hier begint met kuren laat het niet bij 1 kuur dus zou die nolva die je over hebt lekker bewaren voor je volgende kuur. en niet je nakuur verlengen omdat je ze toch heb liggen en het "gratis is :s

Wat een stomme redenering. Dat het gratis is heeft er ook nauwelijks mee te maken: het herstel gaat echt niet zo snel dat je na 2 weekjes nolva al weer helemaal op 100% bent hoor. Waarom zou je niet een extra weekje nolva doorslikken zodat je je niet compleet k*t voelt omdat je eigen axis nog half plat ligt? Doorslikken met die handel. Beter te lang dan te kort, en ik spreek uit ervaring.

nolva is geen snoepje..met je "beter te lang dan te kort".. denk dat jullie teveel op dbb zitten.

Waarom orals? Bang voor een naald in je lichaam?
Hou het gewoon simpel en "gezond"

Week 1-10 500 mg TEST E

KLAAR! Simpel, goedkoop, doeltreffend, en daarna kan je met deze "basiservaring" lekker door! :D

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 14:03 ----------

100 % eens. Is ook mijn ervaring

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 14:06 ----------

Wat een stomme redenering. Dat het gratis is heeft er ook nauwelijks mee te maken: het herstel gaat echt niet zo snel dat je na 2 weekjes nolva al weer helemaal op 100% bent hoor. Waarom zou je niet een extra weekje nolva doorslikken zodat je je niet compleet k*t voelt omdat je eigen axis nog half plat ligt? Doorslikken met die handel. Beter te lang dan te kort, en ik spreek uit ervaring.

Ik spreek uit ervaring dat "lekker nolvadex slikken" na een simpel kuurtje orals only zware bullshit is.
Je vergeet er trouwens ook bij te vermelden dat Nolva ook voor enorme sides kan zorgen :)

Ik spreek ook uit ervaring. 6 weken tot 70 mg per dag. Geen nakuur gedaan NERGENS last van.

nolva is geen snoepje..met je "beter te lang dan te kort".. denk dat jullie teveel op dbb zitten.

Dit!

Ik denk ook dat te lang nakuren net zo slecht is als te kort

Ik had nog een paar vraagjes mbt kuren,
is het verstandig om tijdens het kuren creatine te gebruiken of raden jullie dit af??

Een vriend van mij is van plan om ook te gaan kuren maar heeft ook plannen om binnen korte tijd een kind te gaan verwekken, heeft winstrol hier effect op? of is dit een dusdanig lichte kuur dat je daar niet bang voor hoeft te zijn.

alvast bedankt!

Ik had nog een paar vraagjes mbt kuren,
is het verstandig om tijdens het kuren creatine te gebruiken of raden jullie dit af??

Een vriend van mij is van plan om ook te gaan kuren maar heeft ook plannen om binnen korte tijd een kind te gaan verwekken, heeft winstrol hier effect op? of is dit een dusdanig lichte kuur dat je daar niet bang voor hoeft te zijn.

alvast bedankt!

anabolen licht of zwaar maak er geen kind op man !!! er zijn altijd risicos dat er iets mis loop dat is niet met 100zeker dat dit gebeurt maar je kan het beter voorkomen dan genezen

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 21:48 ----------

en ik zou ook persoonlijk voor die 500mg testo E gaan :rolleyes:

niemand stopt na 1kuur

Welke tijden kan ik het beste hanteren voor winny ivm met de halfwaarde tijd?
Bv 7.30u 3tabs en 17.00 2 tabs....

Ik had verdeeld ( als je er 5 neemt)
2 ontbijt, 1 1700 ofzo en 2 voor slapen

Waarom orals? Bang voor een naald in je lichaam?
Hou het gewoon simpel en "gezond"

Week 1-10 500 mg TEST E

KLAAR! Simpel, goedkoop, doeltreffend, en daarna kan je met deze "basiservaring" lekker door! :D

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 14:03 ----------

100 % eens. Is ook mijn ervaring

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 14:06 ----------

Ik spreek uit ervaring dat "lekker nolvadex slikken" na een simpel kuurtje orals only zware bullshit is.
Je vergeet er trouwens ook bij te vermelden dat Nolva ook voor enorme sides kan zorgen :)

En ik spreek uit ervaring omdat ik aan de TRT zit wegens een structureel testosteron deficientie, en vermoed dat ik dus redelijk weet hoe dit spul werkt. Er is niks "lekkers" aan Nolva slikken maar weet ZEER goed hoe het voelt om een zware dip in mn testosteron te hebben. Ik vergeet niks; ik ga er van uit dat topicstarter zn huiswerk doet en dus begrijpt dat medicijnen bijwerkingen hebben.

Ik spreek ook uit ervaring. 6 weken tot 70 mg per dag. Geen nakuur gedaan NERGENS last van.

Dit!

Ik denk ook dat te lang nakuren net zo slecht is als te kort

Dan spreek je dus NIET uit ervaring, want je hebt nooit ervaren hoe het voelt om in een zware post-kuur testo dip te zitten. Zie mijn eerdere opmerking over in TRT zitten; in de VS worden behoorlijk wat mannen voor mijn conditie behandeld met nolva voor 6 tot 12 maanden. Die ene extra week kan echt geen kwaad.

Oh en als je inderdaad "tot 70 mcg per dag" genomen hebt dan weet je dus niet hoe je moet doseren. Per dag 20 mcg is zat.

Terug
Naar boven