S stephen Dutch Bodybuilder Lid sinds 11 aug 2003 Berichten 344 Waardering 0 11 aug 2003 #1 wie kan mij ies een goe kuurke met anavar en nandrolone geven? Na wa researche zijn mij da de gunstigste.... Klik om meer te lezen...
wie kan mij ies een goe kuurke met anavar en nandrolone geven? Na wa researche zijn mij da de gunstigste.... Klik om meer te lezen...
Champ Competitive Powerlifter Lid sinds 21 jan 2003 Berichten 3.898 Waardering 41 Lengte 1m87 Massa 130kg 25 aug 2003 #2 MMM niemand reageert.. Dit is je eerste post. als je wat rondkijkt kom je meer te weten.. Zoals dat je normaal zegt wat je stats zijn en je doelen.. Iedereen heeft zijn eigen kuur afhankelijk van zijn stats en doelen.. Iemand van 120 kg neemt niet dezelfde kuur als iemand van 90kg..
MMM niemand reageert.. Dit is je eerste post. als je wat rondkijkt kom je meer te weten.. Zoals dat je normaal zegt wat je stats zijn en je doelen.. Iedereen heeft zijn eigen kuur afhankelijk van zijn stats en doelen.. Iemand van 120 kg neemt niet dezelfde kuur als iemand van 90kg..